וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו לנו מהארון: הבטחות אופנתיות לשנה הבאה

1.1.2015 / 9:30

השקעות כלכליות חכמות, תעוזה בתחום הסטייל, והתעלמות מהביקורת האופנתית של הגברים כשאנחנו עומדות בדלת, רגע לפני יציאה לעוד ערב תוסס. לכבוד השנה האזרחית החדשה, הגיע הזמן לקבל כמה החלטות חשובות עם דגש על המלתחה

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: תצוגת אביב-קיץ 2016 של גוצ'י. כי לצד ההבטחות רצוי שיגיעו גם פנטזיות

יום כיפור כבר עבר מזמן ועל כל הדברים החשובים כבר נשבעתן לעצמכן. למשל להיות יותר נחמדות לאימוש, לשתות פחות אלכוהול, לא להתקשר אליו לפני שהוא מתקשר אליכן, לאכול יותר קייל, לשתות הרבה מים, לחסוך, ללכת למכון כושר כל בוקר לפני העבודה (יה רייט), ללכת פעם בחודש למוזיאון ולחזור לג'ינס מהתיכון. לכבוד השנה האזרחית החדשה הגיע הזמן לקבל עוד כמה החלטות חשובות עם דגש על המלתחה שלנו.

חליפה ירוקה של גוצ'י. GettyImages
ב-2016 נצליח לעוף על עצמנו מבלי לדפוק חשבון. קחו השראה מהקולקציה החדשה של גוצ'י/GettyImages

המסע המופלא פנימה

השנה נעשה שופינג בארון הפרטי שלנו - את המינוס בבנק נשמור לדברים חשובים באמת (והם מפורטים בהמשך). במקום לזרום עם המגנט הפנימי שמושך אותנו להסתער על הקולבים בקניון הקרוב לבית או בשופינג אונליין ברשת - נסדר את ארון הבגדים כך שכל האוצרות הנסתרים בו יהיו גלויים לעין. לכולנו יש דברים שלא לבשנו בחודשים האחרונים (או בשנים האחרונות), שיכולים להיות עדיין רלוונטיים ופשוט שכחנו מקיומם. יש אולי אפילו כמה עם תגיות. אז קחו שעתיים לצלול עמוק לתוך הארון ודי בטוח שתופתעו לטובה ממה שתמצאו שם.


השקעה לטווח ארוך

השנה נשקיע את הכסף בפריטים קלאסיים נצחיים. השאלה שצריכה להישאל לפני הקנייה היא "האם הפריט הזה יכול להחזיק יותר משתי עונות?". אם ענית כן, אז זו השקעה. מעיל טרנץ' זו השקעה למשל, סוודר קשמיר אפור גם. מכנסי 3/4 מתרחבים בצבע חרדל עם פסים בבורדו - בזבוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל טרנץ' של ברברי. פריט קלאסי נצחי שיחזיק אותך לכמה עונות, וגם מביא טוויסט עדכני/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר אמיתי לא מפחד מכמה פרנזים

השנה נצליח להתעלם מההערות (הלא מאוד מצחיקות בדרך כלל) של הגברים שלנו לפני שאנחנו יוצאות מהבית. נרשה לעצמנו לעוף על גזרות הזויות, פונפונים צבעוניים, שילובי הדפסים וכל דבר אחר שבא לנו מבלי לדפוק חשבון.

מה ששלי שלי, ומה ששלך - גם שלי

השנה נצליח להתעלם מההערות (הלא מאוד מצחיקות בדרך כלל) של הגברים שלנו - ונתחיל להתלבש כמוהם. הספקטרום המגדרי מעולם לא היה מגוון כל כך. הפכי את המלתחה של הבויפרנד לחלק משלך - חולצות כפתורים, ג'ינסים, עניבות, טי שירטס - כמה כיפולים במקומות הנכונים ואת במסלול הנכון לשיק ולחיסכון.

הבטחות אופנתיות לשנה הבאה. GettyImages
חליפת אוברסייז דנים של קלואה. להסתובב בכיף גם עם גזרות הזויות/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפה של בלנסיאגה. המראה יילך נפלא גם בגרסה גברית יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקתקי את עצמך

השנה נשקיע בתיק שווה שמתאים לכל שעות היום - אחרי שחסכנו בכך שסידרנו את הארון במקום לקנות בגדים חדשים, אימצנו את הבגדים שלו והשקענו (השקעה זו נגזרת של חיסכון מיינד יו) בפריטים קלאסיים, הגיע רגע האמת - התיק המושלם. הוא ילווה אותך בבוקר לעבודה, אחר הצהריים לגינה / חדר כושר / ובערב לקרוע את העיר. התיק המושלם יכיל ארנק, סלולרי, מפתחות, פודרה ואודם, ועוד קצת מקום. את כל השאר קחי בתיק ייעודי שמצטרף לפעילות הרלוונטית (מסמכים, תיק עגלה וכו').

מבצע סבתא

השנה נרענן כמו שצריך את מגירת הלנז'רי. מכירות את הגישה של להיות מוכנות לכך שכל רגע יכול להפוך לסקס פרוע? אז פשוט תזרקו לפח את תחתוני הסבתא מהטירונות, כל מה שיוצא לו חוטים, יש בו חור או סתם שוכב במגירה יותר מחמש שנים. גם אם אף אחד לא יראה את זה - אתן מספיק חשובות בשביל שתעשו את זה עבורכן בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של אקנה. התיק המושלם ילווה אותך לאורך כל היום, מהמשרד לדרינק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של מיו מיו. נוחות עם שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

להוציא שחורים

השנה נלבש פחות שחור. נכון, מעיל עור שחור ומגפיים שחורים זה פרקטי. אבל כבר יש לך לא מעט כאלו. מלתחת חורף המושתת על שחור היא קלישאה משעממת. שחור גם לא מרזה - דיאטה וחדר כושר כן. כמה פעמים הגעת לחתונה בשמלה שחורה וגילית שאת נראית כמו חצי מהאורחות האחרות?

האורך כן קובע

השנה נאמץ עקבים בגובה ביניים - ונצא לצוד אחר זוג נעליים שוות עם עקבים שלא הורגים את הרגליים והגב. כשנעליים שטוחות מרגישות מרושלות מדי ועקבים של 12 ס"מ כואבים מדי אפילו להליכה מהאוטו לבר - כל מה שצריך זה עקב בגובה של 5 ס"מ. כך תשדרו וייב קוקטי של עקבים בלי הליכה של גמל שירד מרכבת הרים.

שמלה של ולנטינו. GettyImages
שמלה של ולנטינו. מלתחת חורף המושתתת על שחור היא קלישאה משעממת/GettyImages
הבטחות אופנתיות לשנה הבאה. GettyImages
צהוב? זהב? צהוב וזהב יחד? אכן כן. אאוטפיט צרחות מבית איזבל מארה/GettyImages

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים הגדולים

השנה נאוורר יותר את קופסת התכשיטים, ונתחיל לענוד תכשיטים לעתים קרובות יותר. כדי לקבל את האפקט הגדול ביותר במינימום השקעה כדאי ללכת על סטייטמנט. עגילים גדולים, המון טבעות יחד או שרשרת עם נוכחות - נוסחה בטוחה כדי להאיר את הפנים ואת היום שלך. וגם כדי להסתיר את שני הקילו הסוררים שהתיישבו עלייך בחורף.

מידה כנגד מידה

השנה נקנה פריטים במידה הנכונה. נשאר זוג אחרון מהסניקרס שרצית במידה 37 וחצי ואת 38 (זה עור רך שמתרחב), המעיל במידה סמול צפוף קצת בכתפיים (להזיז את הידיים זה לגמרי אוברייטד), נעלי עקב של סן לורן ב-70 אחוז במידה 41 (שלוש ספידות והן בול!). השנה זה לא יקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגיל סטייטמנט מטריף של מיו מיו. ג'יגי' חדיד יודעת מה טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully