וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואהבתי את שתיהן, אלי: טופשופ נפרדת מג'יג'י חדיד לטובת קרלי קלוס

ליאת להב

4.1.2016 / 8:13

נראה כי טופשופ לא מרוצה משלל שיתופי הפעולה שמנהלת חדיד במקביל. עם פתיחת השנה החדשה מכריזה הרשת הבריטית על הפרזנטורית החדשה קרלי קלוס - דוגמנית, יזמית ואשת עסקים סופר ממולחת, שכבר מככבת בקמפיין אביב 2016, אליו תקבלו כעת הצצה

מערכת וואלה!

בווידיאו: לא רק דוגמנית - אלא אשת עסקים ממולחת. קרלי קלוס משיקה ערוץ יוטיוב

זה לא סוד ש-2015 היתה השנה הגדולה בקריירה של ג'יג'י חדיד. הסופרמודל בת ה-20 כבר הספיקה להתברג ברשימת הדוגמניות העסוקות ביותר - ברזומה הכולל מסלולים, קמפיינים, שערים, שיתופי פעולה וכמויות אינסופיות של באזז - פקטור הכרחי בימינו. כל זה לצד היותה נחשבת לאיט-גירל רבת השפעה. רשימת ההישגים הבולטים של חדיד כוללת טיפוף על מסלולי התצוגות הנחשבות בשבועות האופנה העולמיים, השתתפות בתצוגה השנתית של ענקית הלנז'רי ויקטוריה סיקרט, השתתפות בקמפיין החדש למעצב הנעליים היוקרתי סטיוארט ויצמן לצד הקולגות לילי אלדרידג' וג'ואן סמולס, והתנוססות על גבי שבעה שערים שונים של ווג.

אך אחד ההישגים הבולטים בקריירה שלה השנה - ליהוקה כפרזנטורית של רשת האופנה המוצלחת טופשופ - תפקיד שאיישו בעבר לא אחרות מאשר קייט מוס וקארה דלווין - נלקח ממנה כעת. על פי שמועות בתעשייה, הרשת הבריטית לא מרוצה מהעובדה שחדיד משתפת פעולה במקביל עם רשתות רבות, ביניהן אימפריית האופנה השוודית H&M, וחשה שהיא צריכה פרזנטורית שתהיה בלעדית שלה. עם פתיחתה של השנה החדשה מכריזה טופשופ על סיום ההתקשרות עם חדיד לטובת שיתוף פעולה עם פרזנטורית חדשה - הדוגמנית האמריקאית קרלי קלוס. הרשת הבריטית רואה בקלוס מודל לחיקוי בעולם של רשתות חברתיות וטכנולוגיות, והיא תציג את קולקציית אביב-קיץ 2016 בסדרת צילומים שהתקיימו בניו יורק, בניצוחו של הצלם טיירון לבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלוס בקמפיין אביב 2016 של טופשופ. מודל לחיקוי בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך
טופשופ: "קלוס היא נערת טופשופ האולטימטיבית והסופר-מודרנית - אושיית אופנה, אשת עסקים, יזמית ופילנתרופית ששמה יהדהד אצל כל הלקוחות הגלובליים שלנו"

"זה מרגש לקבל את קרלי בחזרה, שמונה שנים לאחר עבודת הדוגמנות הראשונה שלה וקמפיין טופשופ הראשון שלה לצד ג'ורדן דאן", מספרת קייט פילן, מנהלת הקריאייטיב, של טופשופ, עם הודעה הרשמית על הליהוק החדש. "קלוס היא נערת טופשופ האולטימטיבית והסופר-מודרנית - אושיית אופנה בעלת שם עולמי, אשת עסקים, יזמית ופילנתרופית ששמה יהדהד אצל כל הלקוחות הגלובליים שלנו בזכות כישרונותיה הרבים, שאיפותיה ותשוקותיה".

קלוס בת ה-23 מדגמנת מגיל 14. היא כיכבה ב-34 שערים של ווג, בקמפיינים למעצבי על נחשבים ביניהם דיור, שאנל, דונה קארן, אוסקר דה לה רנטה ומארק ג'ייקובס, כיכבה במשך ארבע שנים בתצוגות האופנה של ויקטוריה סיקרט, ודורגה ברשימת עשרת הדוגמניות המרוויחות ביותר של פורבס. וזו רק עבודת היום שלה.

לצד זה היא מנהלת את מיזם "העוגיות של קרלי" שהושק ב-2012 ומציג עוגיות ללא גלוטן של השפית כריסטינה טוסי. בהמשך היא סייעה בהאכלת ילדים מיעוטי יכולת מסביב לעולם, וסייעה בתמיכה במעצבי אופנה אמריקאיים צעירים.
לערוץ היוטיוב של קרלי "קלוסי" יש כבר 347,943 עוקבים, שם היא לוקחת את המעריצים אל מאחורי הקלעים של צילומים, עונה על שאלות דרך חשבון הטוויטר ומספקת שיעורי בישול מדירתה במנהטן. אחרי שלמדה כתיבת קודים ותכנות מחשבים, היא ייסדה את מלגת קרלי שמימנה לימודי תוכנה והנדסה ברחבי אמריקה עבור 21 בנות מ-11 מדינות. הקמפיין יוצג בחנויות, בדיגיטל ובמדיה החברתית ברחבי העולם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לערוץ היוטיוב של קרלי "קלוסי" יש כבר 347,943 עוקבים. איך היא מספיקה הכל?/מערכת וואלה!, צילום מסך
קלוס: "ב-2005 הדברים נעשו מטורפים. יום אחד היה לי מבחן בכימיה ולמחרת כבר הייתי על המסלול בפריז. הדוגמנות הפכה אותי לעסוקה מאוד, אבל מצאתי זמן גם לקריירת אפייה"

אז מהו סוג הקסם של קלוס? חוגי הבלט, המזג הנוח, החיוך הכובש, המבט החתולי, הרגליים האינסופיות? ככל הנראה, כל אלה ביחד הפכו אותה לאחת הדוגמניות המבוקשות. הדוגמנית האמריקאית נתפשת בתעשייה כיהלום נדיר ויקר ערך. היא הדוגמנית מחלומותיהם של מעצבים, עורכים ומלהקים, שנוכחותה מאירה כל תצוגה והפקת אופנה; מתוקה אמיתית ארוזה בגזרת חלון ראווה. וכל זה גם מדבר אנגלית.

לאחרונה, כאמור, היא התגלתה כאשת עסקים ממולחת, כשחיזקה את המותג קרלי קלוס וכבשה חזית נוספת - יוטיוב.
בסרטון הראשון שהעלתה לערוץ האישי שלה "קלוסי", היא סיפרה על מסעה לצמרת; "עד גיל 13 הכל היה רגיל, חוץ מהגובה". היא אומרת. "ב-2005, לאחר שהתגליתי, הדברים נעשו מטורפים. יום אחד היה לי מבחן בכימיה ולמחרת כבר הייתי על המסלול בפריז. הדוגמנות הפכה אותי לעסוקה מאוד, אבל מצאתי זמן גם לקריירת אפייה".

קרלי אוחזת לתפארת גם בחשבונות אינסטגרם, טוויטר, טמבלר ופייסבוק. אז בשביל מה היא צריכה יוטיוב? פשוט מאוד - מיתוג וגישה ליותר ממיליארד משתמשים קבועים. קרלי קלוס, לא רק יפהפייה עם גזרת בובת חלון ראווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט חתולי ורגליים אינסופיות הם רק חלק מהחבילה המוצלחת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוטפיט ספורטיבי סופר-שיקי של טופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קז'ואל שימושי המזוהה עם הרשת הבריטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טופשופ בכיכובה של ג'יג'י חדיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully