וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצטיינות והמפשלות בפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס

5.1.2016 / 13:05

מי סימנה וי על הטרנדים הבאים, מי נראתה כאילו השאילה שמלה מבוטיק באלנבי, מי הרדימה אותנו, מי עוררה אותנו, ואיזה סטייליסט יפוטר? כל מה שקרה על השטיח האדום שפותח את עונת הפרסים לשנת 2016

רויטרס

נכון, הוא פחות נוצץ מהאוסקר, אבל לשטיח האדום בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בפאלם ספרינגס שנערך שלשום יש חשיבות מיוחדת מבחינה אופנתית בשל היותו הסמן הפותח של עונת הפרסים לשנת 2016. כוכבות הסרטים בונות את הלוקים יחד עם הסטייליסטים שלהן מראש לכל השטיחים האדומים, והאאוטפיט הראשון מהווה הצהרת כוונות מתוכננת היטב עבור הצועדות. זה הזמן לבדוק למי נשים לב בגולדן גלוב, בבפט"א, בטקס בחירת הקהל, בסאג וכמובן באוסקר שיתקיים השנה ב-28 בפברואר. מי הפציצה בנוקאאטוט, מי פישלה בגדול ואיזה סטייליסט יפוטר בסוף פברואר?

הטרנדית: אליסיה ויקנדר

אליסיה ויקנדר בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס. GettyImages
נוכחות בובתית בשמלה של ארדם/GettyImages

אליסיה ויקנדר השבדית בת ה-27, שזכתה בפרס הכוכבת המבטיחה של השנה, הלכה על נוסחה מנצחת מנקודת מבט נשית כשבחרה בשמלה לא צמודה או חשופה מדי של ארדם. גוון הוורוד בהיר של השמלה נבחר על ידי פנטון כצבע הנכון של 2016 (יחד עם תכלת), גזרה במתכונת שכבות המלמלה מעדות הפלמנקו הולכת להיות אחד מהטרנדים הבולטים של האביב הקרוב, וכך גם דפוס הנקודות. את כל הסיפור היא קינחה בקרסוליים חשופים, באיפור ושיער במראה הום מייד טבעי ועגילים בעלי נוכחות בובתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המאכזבים: ג'וני דפ ואמבר הרד

ג'וני דפ ואמבר הרד בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס. GettyImages
כישרון נדיר באיך זוג פוטוגני וסקסי יכול להיראות פח במלבושי דולצ'ה וגבאנה/GettyImages

אמבר הרד וג'וני דפ הלכו על טוטאל לוק משותף והציגו כישרון נדיר באיך זוג פוטוגני וסקסי יכול להיראות פח במלבושי דולצ'ה וגבאנה. דפ במכנסיים שחורים עם קימוטי ישיבה וכתמים לבנים, וז'קט שבקושי נסגר על הכרס שידעה ימים יפים יותר. הרד היפהפייה בתחרה שחורה בגזרת בת הים עם מחשוף מיושן במראה של שמלה שהושאלה מבוטיק השוכן ברחוב אלנבי. הגוף הלוהט, המראה המסנוור והבן זוג השווה לא הצליחו להסתיר את הטעם הרע שנדף לכל עבר.

המושלמת: קייט בלאנשט

קייט בלאנשט בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס. GettyImages
מראה פיפטיז במיטבו של מארק ג'ייקובס/GettyImages

מגע הקסם של קייט בלאנשט לא מפסיק לעבוד, וגם הפעם היא רושמת הצלחה בגזרת המלתחה לצד פרס האצ'יבמנט (סוג של מפעל חיים) בו זכתה. בשמלת מקסי תכולה (שוב בהמלצת פנטון) של מארק ג'ייקובס, בעלת שרוולים ארוכים ונפוחים בכתפיים עם אפליקציה זהובה שמונחת באופן היוצר כיווצים מחטבים לאזור המותניים היא עלתה לקבל את הפרס. את ההופעה היא סגרה עם צמיד מוזהב ונעלי עקב בגזרת פאמפ קלאסית. מראה פיפטיז במיטבו.

המשעממת: קייט ווינסלט

קייט וינסלט בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס. GettyImages
מראה של הודפת דיסקוס באוליפיאדה בשמלה של רולנד מורה/GettyImages

כמי שמתגאה בקימורים ובמראה הטבעי, קייט וינסלייט בחרה בשמלה שחורה של המעצב רולנד מורה בגזרה מדגישת חמוקיים מחמיאה מהחזה ומטה. המחשוף הלא ברור והכתפיות העבות השוו לה מראה של הודפת דיסקוס באוליפיאדה, הצבע השחור הוא לא השחור החדש כרגע והעגילים מוסיפים לה עשור לפחות. נרדמנו.

הנועזת: רוני מארה

רוני מארה בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס. GettyImages
לסבו-שיקי מטריף בשמלה של לנוון/GettyImages

רוני מארה בשמלת מיני של לנוון במראה של בייבי דול תחרה שמעליו שמלת סטרפלס שחורה בגזרה א-סימטרית באזור המותן. בשיער אסוף עם שביל בצד, עיניים מעושנות ואטיטוד לסבו-שיקי - מארה מראה לווינסלייט איך עושים שחור כמו שצריך.

הלוהטת: ברי לרסון

ברי לרסון בפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס. GettyImages
מראה מוצלח בשמלה פשוטה של גייסון וו/GettyImages

לברי לרסון יש גוף מושלם והיא נתנה לו לעשות את העבודה בשמלה פשוטה יחסית של גייסון וו ונעליים של ברייאן אטווד. בחירת הצבעים - ירוק עז ועקבים זהובים - גזרת הקולר ואורך חושף הקרסוליים, בשילוב ההחלטה לוותר על חזייה - כל אלו סימנו את לרסון ככוכבת ששווה לעקוב אחריה בהמשך העונה.

המשובחת: הלן מירן

הלן מירן בפסטיבל הקולנוע פאלם ספרינגס. GettyImages
לא דופקת חשבון באמצעות אלברטה פרטי/GettyImages

הלן מירן בת ה-70 היא אישה שמשתבחת עם השנים. בנוסף, היא גם לא דופקת חשבון ומעיזה לוותר על כללי הטקס המוכרים. במקום שמלה היא משלבת חצאית וחולצת סריג בגוון כחול רויאל בשתי טקסטורות שונות. את חצאית המקסי הרחבה מאת אלברטה פרטי וטופ הכפתורים במחשוף וי עמוק היא מחברת בחגורה מטאלית חובקת מותניים המתכתבת באופן מדויק עם הבלונד החיוור והאודם האדום.

המרעננת: סאוירס רונן

סאוירס רונן בפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס. GettyImages
ריבוי מבולגן של הדפסים בסיכון מחושב עם מעצב לא מוכר- דורו אלוו/GettyImages

יש לנו שני שמות חדשים על השטיח. השנייה היא השחקנית הצעירה (21) סאוירס רונן, שגם זכתה בפרס השחקנית הטובה. היא בחרה בשמלה חושפת קרסוליים של דורו אלוו (Duro Oluwu). כיאה לגילה הצעיר היא לקחה סיכון לא מחושב ובחרה במעצב לא מוכר, מחשוף סגור, שרוולים ארוכים וריבוי מבולגן של הדפסים. איך שהוא זה עובד מצוין. סימנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully