וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניקור המושלם של קיילי ג'נר: רגעי הסטייל של השבוע

7.1.2016 / 16:42

המגפיים ההורסים של קוואלי, התיק ההיסטרי של ורסצ'ה, המניקור המושלם של קיילי ג'נר, השער היפהפה של נעמי קמפבל והצילום המעולה של שלושת הדיוות

אתר רשמי

בווידאו: אינסטגרם הווג הבריטי עם טיזר לסרטון קצר על דקוטה ג'ונסון, נערת שער גיליון פברואר של המגזין, המתארת את אהבתה לניו-יורק, החל מזכרונותיה כילדה עם הוריה במלון פלאזה ועד לבילויי שעות הפנאי בבירת האופנה והתרבות. ביים: צלם האופנה אלסדיר מקליאן.

לא השעון העתיק ולא עלי הדקל הפוטוגנים הצליחו להסיט את תשומת ליבנו מזוג המגפיים המושלמים פה של רוברטו קוואלי. והעקבים דקרו את לבנו ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ואחרי שבחרנו לעצמנו את זוג מגפיים מהחלומות, יש לנו מועמדות רציניות לקטגוריית עקבי הערב - ורסצ'ה ועקבי הסירה הוורודים הורסים עם הפרח הקדמי.

ויש להן גם תיק קרוס באדי תואם.

והן באות גם בצבעי יסוד.

סוכנות הדוגמנית IMG מודלס משוויצה עם שתי נערות השער של ווג סין המקסים החודש - אניה רוביק וסשה פיוורובה. רוצים להיכנס באמצע ולקבל חיבוק גם? גם אנחנו.

העורכת האורחת של מגזין V החודש מציגה לא פחות מ-16 שערים. יותר נכון, מטפטפת אותם בהדרגה ושומרת אותנו במתח. על שער מס. 10 - הליידי עצמה והגבות המחומצנות שלה.

התמונה (היפה ביותר) של בר רפאלי מתאמנת בג'ינס ממותג מסוים מעוררת 3 שאלות אקוטיות: א. זה לא מה שסיבך אותך עם רשות המיסים? ב. את נזהרת במצבך הרגיש? ג. או שאולי בכלל מדובר בתמונה ישנה?

ציון ויאנה הלכו להופעה של חבר הילדות (של ציון) גיא מזיג ויצאה להם תמונת שחור-לבן גדושת אווירה וסטייל.

במגזין לאישה תוהים מי מלביש את הנסיך ג'ורג' בבוקר, אבא, אמא או הסטייליסטית. אז התשובה היא, קולגות יקרות, שזאת האומנת המדופלמת מריה תרזה בורלו שכולו היינו רוצים.

"הקואלה הקטן שלי" אומרת ג'יזל על בנה בנג'מין ריין בן ה-5. החיים יפים.

השמלה של ביונסה מחרידה, הסייד בוב של מריה מזוויע, הפאה של דונטלה נראית הכי פאה. אבל משהו בתמונה הזאת של שלוש הדיוות גורם לנו לחייך.

הבטחנו לעצמנו להקדיש את סוף השנה לנסיונות ומאמצים להשגת המניקור חסר הרבב שלך, קיילי ג'נר.

"אנחנו אוהבים את נעמי קמפבל", אומרים בווג פורטוגל על נערת השער שלהם. אנחנו אהבנו את נעמי תמיד ועוד הרבה לפני שערי ווג מושלמים כאלו עם שיער ורוד, איפור נשף וגרפיקה תואמת.

הסדרה המעולה "גירלס" תסיים את תפקידה בעולם לאחר צילומי העונה השישית שתהיה האחרונה, כך נמסר בהודעה רשמית השבוע. אז זה הזמן להיפרד עם תמונה של ארבע הכוכבות, תמונה שהיא פאשן נטו.

נעם פרוסט אהובת המדור עושה קניות בלונדון ומטיילת עם השקיות בהייד פארק. הלוואי שהיינו שם איתך.

שלוש מילים יש לנו לומר לווג הבריטי בעניין תמונת ה- #fashionflashback הזאת של קרלי קלוס מ-2009. תודה מעומק הלב.

שער גיליון פברואר של הווג הבריטי אשר נחשף השבוע עם כוכבת הרגע, וככל הנראה לעוד הרבה זמן, דקוטה ג'ונסון שלובשת פה סלין.

יום הולדת 4 שמח בלו אייווי קרטר מתוקה!

רותם איזק מבקשת שלא נשכח "לגרוב גרביים". אבל נראה לנו שמה שלא נשכח פה זה אותה בלנז'רי סקסי ישובה על מיטה מוצעת בלבן צחור ומביטה אל נקודה עלומה מחוץ לפריים במבט מצועף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully