וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אמנות המריחה וההסתרה

שירלי אכסלרוד

7.1.2016 / 15:41

שנה חדשה, פגמים ישנים. והפעם - המדור בודק את החדשות האחרונות בעולם המייק-אפים, ובמילים אחרות: מוצרים חדשים לנהל איתם יחסי פאסיב-אגרסיב

בובי בראון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתחיל בסוף: את תואר מצטיין המדור לעונת חורף 2015-2016 לוקח בהליכה, בידיים קשורות מאחורי הגב, המייקאפ-סרום החדש של בובי בראון, שמבטיח "גם טיפוח וגם איפור". נסיינית עם עור משוגע, שהקור והיובש עשו בו שפטים שאף קרם לחות לא הצליח להרגיע, ראתה את האור: "נוזלי בדיוק במידה הנכונה, נעים ולח יותר מכל קרם לחות וממש בלתי מורגש על העור. אחרי כמה שבועות של מאבק יומי במייק-אפים שיושבים בתוך החריץ במצח, מדגישים את הנקבוביות ונראים זוועה באזורי היובש, סוף סוף הצלחתי להגיע לגימור בריא, רגוע וחלק יחסית – אם כי ראוי לומר שהכיסוי קל ושקוף מדי, ולא מתאים למפגעי עור בינוניים ומעלה. בניגוד למייקאפים אחרים של בובי שניסיתי, לזה יש ריח עדין, כמעט ארומתרפי, ולא כימי, וצריך לציין לשבח גם את ההגנה הגבוהה מהשמש. מושלם".

NTENSIVE SKIN SERUM FOUNDATION SPF 40 – 270 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ב-16(!) גוונים

סיסלי פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבריק כחביתה אחרי כמה שעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממייק-אפ שעולה פי 2.5 מכל מוצר אחר שבדקנו השבוע, היינו מצפים לפחות לגהץ לנו את הקמטים ולהביא שלום עולמי, אבל מה לעשות שמדובר בלא יותר ממייק אפ טוב, וגם זה נכון רק אם עברת כבר את גיל 35: הוא עתיר בלחות נעימה ונמרח יופי על עור שכבר ראה דבר או שניים בחיים, מכסה סביר פלוס, ושומר על גימור זוהר ונעים לאורך יום ארוך. על עור שמן, לעומת זאת, הוא מבריק כחביתה אחרי כמה שעות, אז ראו הוזהרתן. כמו תמיד אצל סיסלי, רואים את הביוקר מקילומטר: המארז מחוטב והריח מיליון דולר.

PHYTO-TEINT EXPERT, מחיר: 660 שקלים ל-30 מ"ל

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיניש של המוצר החדש יבש ופודרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלב חפץ ניגשה הנסיינית א' למייק-אפ של קלרינס, פורמולה מחודשת למוצר הוותיק everlasting, שממנו היו לה רק זיכרונות טובים. הפורמולה המעודכנת מבטיחה עמידות גבוהה יותר, אקסטרה לחות וגם כמה רכיבים חדשים. מה רע. רק שאם זה לא מקולקל, למה להוסיף לזה אבקת במבוק וקינואה אורגנית? אז מסתבר שאבקת במבוק וקינואה אורגנית מעורבבים בתוך מייק-אפ מצוין, עושים מייק-אפ קצת פחות מוצלח: הפיניש של המוצר החדש יבש ופודרתי, הדקיקות נעלמה, ונדרשת תשומת לב מיוחדת בהנחה ובכמות כדי להגיע למראה טבעי ולא עשוי מדי. שווה ניסיון רק לבעלות עור שמן ומבריק שדורש כיסוי משמעותי.

Everlasting Foundation SPF15, מחיר: 276 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסופר פארם

ד"ר האושקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גימור אחיד שמאיר את הפנים במין זוהר חינני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ר', שלא נוגעת גם במקל במוצרי קוסמטיקה סטנדרטיים מפוצצי כימיקלים, מיהרה לשים ידיים על המייק-אפ החדש של המותג ההוליסטי הנזירי ד"ר האושקה, ומצאה רק דברים טובים להגיד עליו: השפופרת השחורה קלה וסופר נוחה לנשיאה; למרות שלא מדובר במארז משאבה, החומר יוצא בכמות מדודה והגיונית; המרקם נוזלי אבל לא מדי, נוח מאוד למריחה אפילו בלי קרם לחות תחתיו, ומציע גימור אחיד שמאיר את הפנים במין זוהר חינני. מוצלח לגמרי, אבל חייבים להתעכב על עניין הריח: דווקא ממותג שהמוניטין שלו בנוי על מה שאין בו - ריחות סינתטיים למשל, מוזר היה לפגוש גל ניחוח בישום עז. אמנם ניחוח מעולה שבמעולים, ובכל זאת, משהו שרגישות לריח צריכות לקחת בחשבון.

Foundation, מחיר: 189 שקלים ל-30 מ"ל

רבלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג עממיקו במחיר מוגזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

המדור ידוע בחיבתו למוצרים רב תכליתיים. אם זה גם שמפו, גם משחת שיניים וגם מסתיר עיגולים שחורים – אנחנו כבר נקנה את זה. הסטיק החדש של רבלון מציע את עצמו כמייק-אפ, לטאץ' אפ במהלך היום וגם כקונסילר. בסך הכל מדובר במוצר סביר, אבל לא ממש מצטיין באף אחד מהשלושה. נסיינית עם עור מעורב דיווחה שהכל מתחיל ונגמר בעמידות: אמנם הוא מתערבל יופי על העור ונותן כיסוי משובח, אבל בגלל עמידות נמוכה – גג שעתיים-שלוש באקלים חורפי הגיוני - היא נאלצה לחזור ולתקן ולהוסיף עוד שכבות במשך היום. לא כיף בכלל, ומנוגד לכלל הקדוש של 'מרח ושכח', ולכן ישמש מעתה כקונסילר בלבד ולא כדבר עצמו. כמו כן, הרשו לנו מילה של עצבנות על פער של פי 2 בין מחיר המוצר בחו"ל לבין מחירו בארץ. במקרה של רבלון, מותג עממיקו לחלוטין מחוץ לגבולות ישראל, זה מרגיז במיוחד.

insta-fix, מחיר: 129 שקלים

קרליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שתעמיס ממנו יותר מדי, תסיים את היום כעוגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג' שחומת המדור, טוענת שבניגוד לשיח האקטיביסטי בנושא, אין לה שום בעיה להשיג בארץ מייק-אפים שמתאימים לגוון העור שלה, אבל תמיד שמחה לנסות חדשים, קיבלה את שני הגוונים הכהים שיצאו בסדרת ה-long stay של קרליין: "הגוון שלי נמצא איפשהו בין הקרמל לקפוצ'ינו, אז עשיתי מיקס מוצלח משניהם כדי להגיע לצבע הנכון. מכיוון שהמרקם סמיך כמו משחת שיניים, אפשר או לעבוד איתו ממש מהר, לפני שהוא מתייבש, או לערבב על כף היד עם סרום – פחות מלחיץ. הכיסוי משמעותי ועמיד ביותר, במיוחד לבעלות עור מעורב, אבל מי שתעמיס ממנו יותר מדי, תסיים את היום כעוגה. בסך הכל מוצלח".

stay long בגוונים קרמל וקפוצ'ינו, מחיר: 180 שקלים ל-30 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully