וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל באהבה עצמית

10.1.2016 / 14:38

"יש לי סרטן השד דרגה 3, ובחיים לא הרגשתי יפה יותר". דוגמנית בת 41 מסיאטל מצטלמת לאחר טיפולי הכימותרפיה ומעוררת השראה בקרב נשים ברחבי העולם

אתר רשמי

בווידיאו: מיקו ריי בזמנים טובים יותר

בצל ההתמודדות הקשה עם מחלת הסרטן, החליטה הדוגמנית האמריקאית מיקו ריי לפרסם בעמוד הפייסבוק שלה צילום מרגש ומעורר השראה, ולצדו כתבה "יש לי סרטן השד דרגה שלוש, ובחיים לא הרגשתי יפה יותר". ההחלטה נעשתה כדי להעלות את המודעות למחלה ובעיקר כדי לעודד את הנשים הרבות ברחבי העולם שמתמודדות איתה בימים אלה. ריי, מודל חיקוי יפהפה, מסיימת כעת את טיפולי הכימותרפיה וממתינה לניתוח כריתת השדיים.

בראיון לרשת ABC נתנה הדוגמנית בת ה-41 טיפ ראשון לחולות - להימנע מלהסתכל במראה. היא תיארה כיצד היא עומדת מדי בוקר מול המראה, מצחצחת שיניים - ולא מעיזה לפזול לכיוונה אפילו לשניה. "אני לא רוצה לבזבז על זה זמן", סיפרה, "ידעתי שזה לא הולך להיראות יפה. מספיק קשה לחוות את זה ולדבר על זה, אז איך צורך גם לראות את זה". החלק הקשה הגיעה כשהחלה לאבד את השיער, הריסים והגבות - שבמקרה שלה מהווים גם מקור פרנסה ועיסוק עיקרי למעלה מ-20 שנה.

הדוגמנית מיקו ריי. פייסבוק, סריקה
"זוהי גם הזדמנות לבנות דברים מחדש". מתוך עמוד הפייסבוק של הדוגמנית/סריקה, פייסבוק

"יחד עם הסרטן מגיע בדרך כלל ההרס העצמי. אבל זוהי גם הזדמנות לבנות דברים מחדש. להוציא החוצה את מה שכבר לא נחוץ ושעיכב את הצמיחה האישית שלי", כתבה הדוגמנית בפוסט בפייסבוק בו תיארה את המסע שעברה.

בימים אלה היא נאלצת להיפרד מהמראה האקזוטי שלה - אותו מראה שבתחילת הקריירה לא ממש התאים לתפישות היופי ולטרנדים שהיו מקובלים בתעשיית האופנה. "כמו שהיה לי אז את הכוח ללכת אחרי החלומות שלי, כעת יש לי את הכוח להתגבר על המכשולים שמפריעים לי בדרך", קבעה בנחרצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הדוגמנית מיקו ריי. פייסבוק, סריקה
לפני ואחרי. מראה אקזוטי שעשה לה צרות בתחילת הדרך/סריקה, פייסבוק
הדוגמנית מיקו ריי. פייסבוק, סריקה
מוך הפקת בגדי ים למגזין מקסים/סריקה, פייסבוק
הדוגמנית מיקו ריי. פייסבוק, סריקה
ריי בזמנים בריאים יותר/סריקה, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully