וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה כפולה: סתיו סטרשקו בקמפיין הבינלאומי החדש של דיזל

ליאת להב

10.1.2016 / 16:54

הדוגמן הישראלי בן ה-24 ממשיך לפזר גלאם אנדרוגיני עבור חברת האופנה האיטלקית, כשהפעם הוא עובר מהמסלול אל הסטילס. המעצב הראשי של דיזל: "העניין הוא בלמצוא יופי במקומות בלתי צפויים, לא רק סוג מסוים של מראה"

צילום ועריכה: אייל אסרף

בווידיאו: סתיו סטרשקו בהפקת אופנה מיוחדת לדיזל שצולמה עבור וואלה! אופנה. צילום וסטיילינג: אלעד בר און

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בלונדון נחשף הקמפיין החדש של דיזל לקיץ 2016, בכיכובו של סתיו סטרשקו. מדובר בהישג גדול בקריירה של הדוגמן בן ה-24, שנחשף לציבור הרחב בשנה שעברה עם השתתפותו ב"האח הגדול". זו לא הפעם הראשונה שסטרשקו משחק עם המיניות המהפנטת שלו ומרעיף כמויות של גלאם אנדרוגיני עבור בית האופנה האיטלקי, ב-2014 הוא צעד על המסלול בתצוגה של המותג דיזל בלאק גולד בוונציה.

הקמפיין החדש מגיב לתרבות הדיגיטלית עם הפצה ופרסום באפליקציות כמו טינדר וגריינדר ובהתאמה למסכי אייפון ואייפד. "אנחנו מתייחסים למירוץ המטורף אחר העוקבים באינסטגרם וצמצום התקשורת הוורבאלית לאימוג'ים, השפה החדשה כמו האספרנטו ואם תרצו האיידיש של הדור החדש", אמר המעצב הראשי ניקולה פורמיקטי, ספק ברצינות ספר בציניות, "לכל תמונה מצורפים אימוג'ים שעוצבו במיוחד על ידי דיזל". לצידו של סטרשקו מככב הזמר וכוכב הנוער האמריקאי ג'ו ג'ונאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטרשקו משחק עם המיניות המהפנטת בקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש יוני האחרון, בזמן ששאר העולם היה עסוק בחרמות על ישראל, המנהל האמנותי של דיזל ביקר בישראל במסגרת ציון עשרים שנות פעילות של המותג בארץ. בשיחה נטולת מניירות שהתקיימה בחנות הדגל במתחם שרונה בתל אביב הוא סיפר: "אני תמיד מסתכל על הדברים מנקודת מבט חיצונית, זה לא קשור למוצא או לגזע. הדבר הכי טוב שאפשר לעשות זה לצאת החוצה כמה שיותר לעולם, ולהתוודע לזוויות ותרבויות חדשות". משהו שיכול לנמק את הבחירה בסטרשקו כפרזנטור.

פורמיקטי טיפח לעצמו תדמית אדג'ית, של מי שאינו הולך בתלם האופנה הקונבנציונלי. הוא נמשך לסוגים אלטרנטיביים של יופי, תוך כדי בעיטה במוסכמות ומתיחת הגבולות המקובלים. "איך אני אוהב אותה" (הפנייה בלשון נקבה במקור), אמר בראיון על סטרשקו, "היא יודעת לצעוד יותר טוב מכל אחת אחרת. למרות שקצת קשה למצוא לה נעליים מתאימות" (צוחק).

"בשבילי כל פעם מחדש העניין הוא בלמצוא יופי במקומות בלתי צפויים. כשאת משגעת, את פשוט משגעת. זה היופי בעיניי גם בדיזל. אנחנו דוגלים בדמוקרטיה ואפשר למצוא אצלנו הרבה סוגים של אנשים, לא רק סוג מסוים של מראה. אנחנו רוצים להיות נאהבים על ידי כולם, ולהצליח לדבר אל כולם".

סיפור בג'ינס

ניקולה פורמיקטי בראיון נטול מניירות בסניף בישראל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיזל לקיץ 2016. "כשאת משגעת את משגעת"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחובר היטב למותג. סטרשקו בהפקה לוואלה! אופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטרשקו בהפקה לוואלה! אופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully