וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפך ברון הסמים אל צ'אפו לאייקון אופנה

13.1.2016 / 7:47

מסתבר שלצד ניהול של קרטל סמים משגשג, חואקין גוזמן מחלטר ללא ידיעתו כדוגמן ופרזנטור של חולצות גברים צעקניות עם הדפסים תוססים, ומביא להזנקת המכירות ולקריסת אתר המותג. שיק גנגסטרי מהפנט

מערכת וואלה!

מגישה: יעל לאור

לסוחר הסמים הגדול והמבוקש ביותר בעולם, חואקין "אל צ'אפו" גוזמן, יש עבודה נוספת מלבד לעמוד בראש קרטל סמים מקסיקני משגשג ולברוח מהמשטרה ומהרשויות. מסתבר שבנוסף לכל אלה, גוזמן משמש גם כדוגמן של חולצות גברים צעקניות עם פרינטים מצועצעים - ומזניק את המכירות שלהן אל מעבר לגג.

טוב, כמובן שגוזמן לא קשור לזה באופן ישיר ולא מקבל על כך תמלוגים, אבל יש חנות בגדים בלוס אנג'לס שמרוויחה בזכות הטעם האופנתי המפוקפק שלו לא רע, וכבר כמה ימים דוהרת על כליאתו המחודשת של ברון הסמים, שנמלט מהכלא והושב אליו השבוע לאחר מרדף ממושך.

אחד הגורמים שהביא לכליאתו היה ריאיון שערך עמו השחקן האמריקאי שון פן במגזין הרולינס סטון, שם פורסמה תמונה של השניים, כאשר גוזמן לובש חולצה שזוהתה יותר מאוחר כפריט לוהט על מדפי החנות "ברברס".

ברון הסמים אל צ'אפו הפך לאייקון אופנה. TMZ, צילום מסך
חולצת "Fantasy" המפורסמת. פריט איקוני ב-185 דולר/צילום מסך, TMZ

המנהל של "ברברס" אמר בראיון לאתר TMZ שמאז שפורסמה התמונה שלו לובש את החולצה ולוחץ את ידו של פן - המכירות שלה לא עוצרות לרגע. מנהלי החנות אפילו משתמשים בשתי תמונות אחרות של גוזמן לובש את אותה החולצה וחולצה נוספת שהם מוכרים באתר האינטרנט שלהם - והאתר אף קרס כיוון שלא עמד בביקוש ההולך וגובר.

מעוניינים? החולצה שהופיעה בראיון שבמגזין נקראת "Fantasy", חולצה מכופתרת בדוגמת פסים המתוארת באתר כ"בעלת דוגמא אבסטרקטית שהופכת אותה ליוצאת דופן". חולצה נוספת היא ה-"Crazy Paisley", גם היא מכופתרת, והיא "בהחלט חולצה ללבוש בערב של בילויים בעיר". ואנחנו מוסיפים - היא גם מעולה לזחילה במנהרה בעת בריחה מהכלא. המחיר, לכל אחת מהחולצות, עומד על 185 דולר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שון פן ואל צ'אפו. הרולינג סטון, צילום מסך
בראיון עם שון פן לרולינג סטון. החולצה זוהתה כפריט-להיט/צילום מסך, הרולינג סטון

כזכור, בחודש יולי האחרון נמלט סוחר הסמים המפורסם מכלא אלטיפלאנו השמור ביותר במדינה, ובריחתו גרמה למבוכה גדולה לנשיא מקסיקו ולכוחות הביטחון. זו הייתה הבריחה השנייה שלו מהכלא. בתאו נמצאה מנהרה באורך של קילומטר וחצי שהובילה אל מחוץ לשטחי בית הסוהר, הנמצא כ-90 קילומטרים ממערב למקסיקו סיטי הבירה.

ביום שישי האחרון הכריז נשיא מקסיקו, אנריקה פניה נייטו, כי גוזמן נתפס והושלך לכלא השמור ביותר במדינה שממנו ברח. בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הודיע פניה נייטו: "המשימה הושלמה. יש לנו אותו. אני רוצה להודיע למקסיקנים כי חואקין גוזמן לוארה נעצר".

הוא נתפס לאחר שכוחות הביטחון פשטו על הבית שבו הסתתר, בעיר לוס מוצ'יס במדינת סינלואה שבצפון-מערב מקסיקו. בפשיטה נהרגו חמישה מאנשיו ושישה נוספים נעצרו. גוסמן עצמו ברח מהבית דרך תעלות הביוב ונמלט מהמקום ברכבו, אך נתפס בתום מרדף בצפון העיר. אחרי שנלכד הוצג לכלי התקשורת במדינה כשלגופו בגדי ספורט כחולים. כוחות מיוחדים של הצבא הובילו אותו למסוק שהחזיר אותו לכלא, כשהוא כבול באזיקים.

ברון הסמים אל צ'אפו הפך לאייקון אופנה. TMZ, צילום מסך
חולצת "Crazy Paisley", "ללבוש בערב של בילויים בעיר"/צילום מסך, TMZ
אל צ'אפו ברון סמים מקסיקני חואקין גוזמן. AP
אל צ'אפו במראה הסולידי בעת לכידתו/AP
ברון הסמים המקסיקני חואקין גוזמן המכונה "אל צ'אפו" נתפס בעיר לוס מוצ'יס, 8 בינואר 2016. רויטרס
הולך על שיק ספורטיבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully