וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לעצמה: קים קרדשיאן בבגד ים חודש בלבד אחרי הלידה

ליאת להב

18.1.2016 / 7:23

האישה עם הבאזז הבלתי נדלה חשפה תמונה שלה בבגד ים שלם, כטיזר לצילומי הפקת אופנה בכיכובה שתתפרסם בקרוב במגזין המקוון אדיטוריאליסט. במראה טבעי ובלתי מתאמץ, כשהיא נטולת איפור וללא ריטושים אגרסיביים, האמא לשניים בת ה-35 מציגה קימורים חטובים וסיבה לאופטימיות

ערוץ יוטיוב רשמי

בווידיאו: קים קרדשיאן באחד מרגעיה הפחות טבעיים - שיעור איפור משולב בשיעור סלפי

הנה תופעה שכנראה לא שמורה רק לדוגמניות גבעוליות. חודש בלבד לאחר לידת בנה בעל השם המתיימר סיינט, קים קרדשיאן-ווסט כבר חוזרת למצבה הטבעי - צילומים בכמה שפחות בגדים - ומציגה גוף מעורר קנאה. כוכבת הריאליטי העלתה לאפליקציה שלה צילום חדש בבגד ים שלם וסקסי, כטיזר מתוך הפקת אופנה קיצית בכיכובה שתתפרסם בגיליון פברואר של המגזין האמריקאי המקוון אדיטוריאליסט. אנחנו אמנם לא תמימים, וסביר להניח שיד מכוונת של פוטושופ נגעה בתמונה, ועדיין מדובר במראה מרשים זמן כה קצר אחרי לידה. נראה שתרגילי החיטוב השתלמו.

מלכת הסלפיז חובבת המסקרות, הקונסילרים, הגלוסים וממובילות טרנד איפור הקונטור המחטב, מצטלמת הפעם כשהיא טבעית ונקייה מאיפור ומריסים מודבקים, ומציגה נקבוביות שמחות בפנים מסותתות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרגילי החיטוב השתלמו. קים קרדשיאן במגזין Editorialist פברואר 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שקימי מציגה לעולם שהיא היי בנטורל. כוכבת הריאליטי שכבר חשפה את עצמה בכל דרך אפשרית ודאגה שנראה הכל מהכל, סיפקה באוגוסט האחרון הצצה נדירה למראה הטבעי שלה כשהיא נקייה מאיפור בשער ובהפקת אופנה במגזין ווג ספרד, שצולמו על ידי תיאו ווינר. קים היא כמובן לא האישה האמיצה הראשונה שהצטלמה ללא איפור. עשו זאת לפניה בצורה מוצלחת ביותר קייט מוס, סקרלט ג'והנסון, קייט וינסלט וג'וליה רוברטס.

בימים כתיקונם קרדשיאן מחוברת בווריד למאפר הצמוד שלה מריו דדיוונוביץ, איתו צילמה לאחרונה סדרת שיעורי איפור ושיער בסרטונים שעלו לאתר החדש שלה ולאפליקציה (בסרטון מראה האודם האדום המשובח תוכלו לצפות פה למעלה). המאפר, בוגר המכון הטכנולוגי לאופנה בניו-יורק (FIT), רכש ניסיון רב בעבודה עם מגזיני אופנה מרכזיים וכוכבות הוליוודיות, והוא מתחזק היום חשבון אינסטגרם ובלוג מצליחים. עם קים הוא עובד צמוד למעלה משמונה שנים, והוא זה שעיצב עבורה את מראות האיפור הידועים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

נטולת איפור בווג ספרד, אוגוסט 2015

קים קרדשיאן ללא איפור במגזין ווג ספרד, אוגוסט 2015.
מובילת טרנד הקונטור מציגה היי בנטורל
קים קרדשיאן ללא איפור, 2015. תיאו ווינר, מתוך ווג ספרד, מערכת וואלה! NEWS
מלכת הסלפיז משחררת מהמסקרות והקונסילרים/מערכת וואלה! NEWS, תיאו ווינר, מתוך ווג ספרד

בפברואר האחרון זכתה קים לשער ווג השני שלה, זה היה בשלוחה האוסטרלית שלו. גם שם היא הציגה מראה שונה מאוד ממה שהורגלנו אליו - כלומר לא עוד גזרות צמודות מדי, זוהרות מדי ואיפור שדורש שפכטל, אלא מראה לא מתאמץ הכולל איפור טבעי מינימלי ואופנת אביב בהירה של המותג האהוב עליה בלמיין. השער והתמונות הנלוות צולמו על-ידי צלם האופנה הוותיק ז'יל בן-סימון על חוף הים, מספר שעות נסיעה דרומית לסידני.

זו היתה אחת מנקודות הציון החשובות בדרכה, כשהיא קיבלה חותמת איכות נוספת מבית התנ"ך של האופנה, ובמקביל הראתה לעולם שהיא יכולה גם אחרת, שהיא ורסטילית ומוצלחת גם בלוק שמציג את ההפך המוחלט מהתדמית שלה. זה לא שתמונות העירום הפרובוקטיביות נשכחו, ומבחינתה גם אין סיבה להשכיח, אבל הצד הנוסף, הנטורל, מרגיש כמעט אותנטי.

טבעית בווג אוסטרליה, פברואר 2015

קים קרדשיאן על שער ווג אוסטרליה, פברואר 15. Gilles Bensimon, סריקה
מראה לא מתאמץ באיפור טבעי מינימלי/סריקה, Gilles Bensimon
קים קרדשיאן על שער ווג אוסטרליה, פברואר 15. Gilles Bensimon, סריקה
אופנת אביב בהירה מבית בלמיין/סריקה, Gilles Bensimon
קים קרדשיאן על שער ווג אוסטרליה, פברואר 15. Gilles Bensimon, סריקה
אחרי שלל צילומי עירום פרובוקטיביים, מגיעים צילומים אותנטיים/סריקה, Gilles Bensimon
קים קרדשיאן במגזין ווג אוסטרליה, פברואר 2015. Gilles Bensimon, סריקה
אוהבת את ווג ונראה שווג אוהב אותה/סריקה, Gilles Bensimon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully