וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליק אחד וזה שלך: אתרי הקניות הכי שווים ברשת

1.2.2016 / 10:40

גם חובבות הקניות הקונבנציונליות לא יכולות להתאפק נוכח הקלות הבלתי נסבלת של הקניות ברשת. האינטרנט הוא סוג של גן עדן - לכל תחום יש מבחר אין סופי של אפשרויות. בואו לגלות את האתרים השווים וגם כמה כאלה שיהפכו אתכן למומחיות. כנסו כנסו

קניות ברשת. ShutterStock
כמו לקבל מתנות בסתם יום חול/ShutterStock

זה לא סוד שהאינטרנט חולל מהפכה בתחום הקניות. בשל היתרונות וההטבות הרבים, יותר ויותר אנשים שעבורם מסע שופינג מרגיש כמו מסע טירונות מפרך, מעדיפים ללכת על הדרך הקצרה והממוקדת. בחו"ל, השופינג המקוון יותר פופלרי, אבל אין ספק שגם בארץ הפער הולך ומצטמצם. חווית קניות בפיג'מה מהספה מאוד מתגמלת וקבלת החבילות מעניקה תחושה קצת כמו לקבל מתנות בסתם יום חול.

ישנן סיבות רבות מדוע קנייה מקוונת היא האפשרות הטובה ביותר לשופינג, אבל זה כבר נושא לכתבה נפרדת. אנחנו כן מוכנים לתת לכן רמזים: מבחר גדול, מחירים נוחים, שליטה בדחפים שגורמים לכן לבזבז יותר ממה שהתכוונתן והימנעות ממוכרות שמחמיאות לכם כאילו אתן מינימום קייט מוס הישראלית. נכון שהספה והמחשב נראים אטרקטיביים מתמיד?
אבל לא רק בגדים, הרשת נותנת מענה לכל תחביב ולכל אובססיה. אפילו אם אתן לא טירוניות יש לנו כמה חידושים עבורכן וגם אתרים מגניבים במגוון תחומים - מדובר בגן עדן וירטואלי. אה ועוד דבר: החנייה עלינו.

קוסמטיקה

יש דברים שאכן משתלם לקניות באתרים מחו"ל, שווה להתגבר על מכשולים עבור מבחר גדול, מחירים נוחים או דברים שפשוט אי אפשר להשיג כאן (ע"ע נעלי ואנס לילדות) – אבל, יש מוצרים שאין שום סיבה להרחיק כל כך, כמו למשל מוצרי טיפוח, במיוחד עכשיו כשחברת קליניק שיחררה לאוויר אתר ישראלי חדש גם חיות אינטרנט מודות שקנייה באתר ישראלי בשפה העברית עדיפה, במיוחד כשהמוצרים מגיעים תוך שלושה ימים באמצעות שליח, באריזה מפנקת ומלאה הפתעות.

"מלבד היתרון של השפה והקרבה יש את עניין הקנייה הבטוחה ברשת", אומרת ד' קניינית אינטרנט ותיקה, "יש הרבה כתבות שמסבירות לך על הסכנות האפשריות ואיך להימנע מהן, במיוחד כשמדובר במוצרי קוסמטיקה. זה אולי הדבר החשוב ביותר שכדאי לדעת על קניות און ליין".

לא מעט מוצרי קוסמטיקה מזויפים נמכרים באינטרנט ומחפשי מציאות תמימים לא פעם מתפתים להזמין. החיקויים הזולים שמציפים את השוק עשויים להראות לגיטימיים - במיוחד כשהם נמכרים במחירים נמוכים - אך הם מכילים לא פעם מרכיבים מסוכנים שבמקרה הטוב יגרמו לגירוי בעור אך במקרים הגרועים יותר יכולים להביא לנזק בלתי הפיך לגוף ולמוח.

האינטרפול פרסם הזהרה מפני התופעה שהולכת ומתפשטת, במקביל לרופאי עור באירופה שדווחו על עלייה במספר הנשים עם בעיות עור שונות, שנצרו עקב שימוש במוצר מזויף. סגנית יו"ר מכון התקנים בבריטניה, כריסטין אימסקרק, מסבירה בראיון שהעניקה לדיילי מייל, שמוצרי קוסמטיקה אמיתית נבדקים בקפידה כמו גם תאריכי התפוגה. "הזייפנים שמייצרים גרסאות זולות", היא מזהירה, "אינם מקפידים על החוקים הנוקשים ומשחררים לשוק מוצרים מסוכנים, זה רק עניין של זמן, עד שמישהו יפגע קשות".

בקנייה באתר של קליניק אין סכנה של חיקויים או מוצרים שפג תוקפם, יש בו את כל המוצרים מטיפוח ועד איפור, הפתעות, הטבות, ומי שצריכה יעוץ תמצא באתר כלים להתאמת המוצרים המתאימים לה.

מארז רביעיית שפתוני צ'אבי סטיק של קליניק בגודל מיוחד במבצע אתר המכירות: 179 שקלים, ספטמבר 2015. אתר רשמי
לקנות מוצרי קוסמטיקה בעברית. אתר קליניק/אתר רשמי

תיקים ואקססוריז

אתר ישראלי נוסף שהמוצרים והמחירים מאפשרים קנייה קרובה ובטוחה הוא לסטר. זהו מותג תיקים ואקססוריז שהוקם על ידי המעצב אייל לסטר. הפריטים המעוצבים נותנים מענה לטרנדים האחרונים בעולם האופנה. תוכלו למצוא שם קולקציית תיקים מגוונת, ארנקים, משקפי שמש, חגורות וכובעים במחירים שפויים לחלוטין.

הדודה מאמריקה

הרשת פותחת אפשרויות לקניות מחו"ל, אבל לפעמים נתקלים באתרים שלא מאפשרים שיפינג לישראל אבל לא זה מה שיעצור קנייניות נועזות והראש היהודי ממציא גם פתרונות. אתר דילטס מקרב את עולם הקניות הווירטואלי לישראל ומאפשר משלוח מכל אתר שלא כולל משלוח לארץ. הוא מבטיח מקצועיות עד רמת אריזה מחדש, צמצום המשקל וכמובן משלוח בטוח ובעלות המינימאלית.

אז אחרי שפתרנו את המכשול הזה אפשר להמשיך לשוטט ולקנות בעולם הוירטואלי שעשיר בפריטים, מותגים ומחירים זולים.

אקססוריז לבית

פוטרי ברן, חברה אמריקאית קלאסית שמאמינה שהבית שלכן צריך להיות פיסת גן עדן קטנה והיא זאת שתקשט אותו בשבילכן. עוד אתר לאוהבי עיצוב הבית הוא crate&barrel שכולל מותג לילדים, לנוער ואאוטלט (שניהם עושים שיפינג לארץ).

נעליים

נעליים, ממליצות המומחיות, כדאי לקנות באתר 6PM אומנם זהו אתר שמציע גם פרטי לבוש אבל מניסיון של קנייניות ותיקות זה המקום למכורות. עוד אתר לקניית נעלים הוא shoe carnival שכשמו כן הוא קרנבל נעלים אחד גדול.

קניות ברשת. ShutterStock
והראש היהודי ממציא פתרונות גם לאתרים שלא שולחים לארץ/ShutterStock

ספורט

אלו שנמצאות בכושר יודעות שחלק גדול מהעניין זה האאוטפיט. אם זה על מסלול הריצה, בחדר כושר או בשיעור זומבה - להתלבש בסטייל עם הפריטים הנכונים והמקצועיים מעלה את הדופק יותר מכל חימום. הנה כמה מקומות דרכם תוכלו להעשיר את המלתחה: ספורטאוטורוטי, פינישליין ו-דיקספוטינגגודס ולמי ששחייה זה האדרנלין שלה, סוויםאאוטלט בהחלט מהווה גן עדן לכל סגנון.

נוקאאוט: חיים קלים

בגדים זה עולם שאין לו גבולות, זה בעצם יקום. אפשר להיכנס לכל אתרי המותגים או המעצבים ולהשיג כל דבר שתרצו. אתרים מומלצים עם מבחר ומחירים נוחים הם מייסיס, אסוס, נקסט וסנצ'רי21. אתר מדליק שמציע פרטי אופנה מעיקר מיפן (כבר אמרנו גלובליות?) ומעילים מינימלים שאינם כבדים אך מאוד מחממים הוא יוניקלו.

עוד מקום שהמקצוענים דורכים בו הוא בראדסדילס, שמאתר עבור המשתמשים את המבצעים העכשוויים הטובים ביותר במגוון תחומים. הוא מפרט את תנאי המבצע (תוקף, עלויות משלוח), מצרף קודי הנחה עדכניים וכולל תגובות קונים לגבי המבצעים והמוצרים.

וואלה! NEWS בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully