וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטיח האדום בטקס פרסי המבקרים: מי פישלה ומי הבריקה?

18.1.2016 / 15:43

בטקס שנערך אתמול בסנטה מוניקה נצפו שתי מגמות מרכזיות - צבעים חיוורים ומינימליזם ניינטיזי. מהשסע המעפן של ג'ניפר אניסטון דרך שמלת הקומות השיקית של קירסטן דאנסט ועד מראה בת הים הבוהמיינית של קונסטנס וו - קבלו את כל ההצלחות והנפילות

טקס פרסי המבקרים מהווה אתנחתא קלילה בתקופה כה מאתגרת ועמוסה עבור נשות השטיחים האדומים של העונה. הוא ממוקם בין הגולדן לאוסקר גם מבחינת תזמון וגם מבחינת חשיבות, וככזה הוא נותן דרור לקלילות מרעננת בבחירת האאוטפיטים של הצועדות. בטקס שנערך אתמול בערב בסנטה מוניקה נצפו שתי מגמות מרכזיות בבחירות המלבושים של הכוכבות. הראשונה, בחירת צבעים על סקאלת החיוורים/פסטליים כמו תכלת חיוור על ג'ניפר אניסטון וקוסנטנס וו או ניוד על קירסטן דאנסט. אלה בלטו לעומת הצבעוניות החזקה שמילאה את השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב. הטרנד השני היה המינימליזם הנייטיזי שהפציע בשחור על רוזי הנטינגטון-וויטלי, ליב טיילר וברייס דאלאס הוורד או בלבן על איימי שומר.

המנצחת של הערב: אליסיה ויקנדר לובשת מרי קטרנצו

אליסיה ויקנדר בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
מזנקת לקצה השני של הספקטרום בהצלחה/GettyImages

אליסיה ויקנדר בשמלה בעלת מחשוף קולר וזרועות חשופות בגזרת בת-ים מעודנת עמוסת חרוזים בגווני אפור / שחור / בורדו / שנהב של מרי קטרנצו. אחרי הלבן הבתולי מבית לואי ויטון שלבשה בגלובוס הזהב, היא מזנקת לקצה השני של הספקטרום בהצלחה וגונבת את כל הפוקוס.

המפוספסת: ג'ניפר אניסטון לובשת סן לורן

ג'ניפר אניסטון בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
שסע לא ברור וסנדלים מוש/GettyImages

האמת שהתגעגענו לג'ניפר אניסטון על השטיח האדום. בשיזוף מושלם שהולם את הגוון התכלכל של השמלה מבית סן לורן היא מצליחה בכל הפרמטרים מלבד השסע הלא ברור שיוצר אפקט מרחיב לאגן ולרגליים. הסנדלים אגב, מוש.

הלא מפוספסת: קונסטנס וו לובשת פטר לנגר

השחקנית קונסטנס וו בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
לוק של בת-ים בוהמית/GettyImages

השחקנית קונסטנס וו מראה לאניסטון איך עושים את זה נכון בתכלת. היא עושה זאת בשמלה אסימטרית חושפת סרעפת בלוק כללי של בת-ים בוהמית מבית פטר לנגר.

השיקית: קירסטן דאנסט לובשת שאנל קוטור

קירסטן דאנסט בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
גלאם שקט ומהוקצע/GettyImages

לקירסטן דאנסט יש סטייל ופה ניתן להבחין בו בבירור. בשמלת קומות בהירה ומנצנצת מבית שאנל קוטור היא מדייקת במחשוף סגור (בניגוד להוא מהגולדן), קרסוליים חשופים ונעלי זהב שסוגרות את הלוק בגלאם שקט ומהוקצע.

הלא מחמיאה: איימי שומר לובשת קלווין קליין

איימי שומר בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
לא מתוחכמת בקטע רע/GettyImages

הקומיקאית איימי שומר בשמלה לבנה ולא מתוחכמת בקטע רע (כי לא מתוחכם יכול לבוא גם בטוב) מבית קלווין קליין, הגזורה באופן לא מחמיא לסילואט השופע בו ניחנה. גם השיער העשוי בכוונה לא בקפידה לא עושה חסד עם הטוטאל לוק.

המחמיאה: ברייס דאלאס לובשת בלמיין

ברייס דאלאס בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
גזרה שמחמיאה לקימורי גופה/GettyImages

ברייס דאלאס בשמלת מעטפת שחורה עמוקת מחשוף וחושפת סרעפת מבית בלמיין. אלמנט הכוכב הכסוף עם השרשרת שמכוונת למחשוף בשילוב איפור ושיער מוקפדים וגזרה שמחמיאה לקימורי גופה - כל אלו מפנים תשומת לב חיובית לאחת השחקניות החדשות על השטיח.

ההריונית בשיק: ליב טיילר לובשת קושני א-אוש

ליב טיילר בהריון בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
גזרת עטלף של מותג אנונימי יחסית/GettyImages

ליב טיילר בבייבי באמפ פוטוגנית (חכי לשבוע 38 מתוקה) בשמלה שחורה בגזרת עטלף של המותג הניו יורקי האנונימי יחסית-קושני א אוש - עם שסע שחושף רגל ארוכה ומעוררת קנאה.

שוברת המוסכמות: זואי קרביץ לובשת דיור קוטור

זואי קרביץ בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
אווירת ניינטיז/GettyImages

זואי קרביץ מושלמת בחליפת מכנסיים ומחוך בגזרת שנות ה-90 בשני גווני כתום של דיור קוטור ואבזור סטייטמנט שכולל עגילים, טבעת ותיק כסופים ונעליים של המעצבת סופיה וובסטר.

הסקסית: רוזי הנטינגטון-וויטלי לובשת סן לורן

רוזי הנטינגטון-ויטלי בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
מראה נשפך ושסע מרכזי שהפעם עובד/GettyImages

זה לא הוגן שטופמודל מהלכת על שטיח אדום לצד שחקניות בנות אדם רגילות. יחד עם זאת, ראינו לא פעם דוגמניות שנכשלו על השטיח האדום. רוזי הנטינגטון-ויטלי המעצבנת מצליחה בשמלה שחורה במראה נשפך מבית סן לורן עם מחשוף א-סימטרי ושסע מרכזי שהפעם עובד, בניגוד להוא של אניסטון, וחושף סנדלים בול כמו של אניסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully