וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוך וקושי: תהילה ריץ' היא הפרזנטורית החדשה של רונן חן

19.1.2016 / 12:38

רוחות של שינוי במותג המקומי המוערך. לאחר שנתיים של יופי פראי וקשוח באדיבות הפרזנטורית שרון גניש, תיכנס לנעליה הדוגמנית בת ה-33 שהפכה לאחרונה לאמא. רונן חן: "תהילה מתחברת לערכי קולקציית הקיץ שלי, המשדרת רכות בשלה וחזרה לנשיות היפה והטהורה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

בווידיאו: התצוגה הראשונה בחייו של רונן חן, מרץ 2014 בשבוע האופנה גינדי תל אביב

תהילה ריץ' בת ה-33 נבחרה לככב כפרזנטורית של המעצב המקומי המוערך רונן חן. היא תחליף בתפקיד את שרון גניש, בעלת היופי הפראי והאקזוטי וההבעות הקשוחות המצטלמות נהדר. "לאחר שתי עונות בהן שמשה שרון גניש כפרזנטורית של המותג, בחרתי בדוגמנית בינלאומית תהילה ריץ להוביל את קמפיין הקיץ", מסר חן לוואלה! אופנה. "תהילה מתחברת לערכי קולקציית הקיץ שלי המשדרת רכות בשלה וחזרה לנשיות היפה והטהורה". הקמפיין לקולקציה הקיצית, שכאמור תתפוס כיוון יותר נשי ובוגר, יצטלם בימים הקרובים, תחת שרביטו של הצלם דודי חסון.

גניש עבדה עם חן במשך שנתיים. בזמנו הסביר חן את הבחירה בגניש בכך שהיא תביא למותג רוח נועזת. גם אז עשה המעצב מהלך התפתחותי של שינוי - גניש החליפה בזמנו את השחקנית והדוגמנית יעל גולדמן לאחר שכיהנה שבע שנים בתפקיד, החל משנת 2008. הקמפיינים בכיכובה הציגו צילומים אווירה מינימליסטית שקטנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהילה ריץ' בהפקת אופנה למגזין מארי קלייר. מייצגת נשיות רכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריץ', בתם של אב ממוצא אמריקאי ואם ממוצא הולנדי, נולדה וגדלה בקיבוץ דגניה א'. בדוגמנות היא החלה לעסוק בגיל 16 אבל רק בגיל 23 (מאוחר יחסית) הקריירה תפסה תאוצה. היא ידועה בתעשיית האופנה כמי שמעדיפה לחיות את חייה הרחק מאור הזרקורים, כיאה לקיבוצניקית.

בעבר היא הופיעה בקמפיינים בינלאומיים ביניהם ראלף לורן, טומי הילפינגר וגרנייה. במקביל היא הצטלמה להפקות אופנה אדיטוראליות במגזינים נחשבים כמו Elle, טריטס, דוסייר, ואניטי פייר, מארי קלייר, ואחרים. בשנת 2012 קבע מגזין פורבס כי היא אחת הדוגמניות הישראליות המרוויחות ביותר.

בשנה האחרונה תהילה הפכה לאמא לבת, אותה היא מגדלת יחד עם בעלה צלם האופנה גיא כושי. השלושה מתגוררים בתל אביב, ובמקביל היא מבלה את רוב זמנה על קו תל אביב – ניו יורק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריץ' בהפקת אופנה למגזין Elle. קיבוצניקית עם טוויסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרץ 2014 הציג רונן חן לראשונה קולקציה על מסלול תצוגה. זה קרה במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביב, והסיבה היתה חגיגות 20 שנים למותג הנושא את שמו, אותו הקים ב-1994. בנובמבר 2014 הוא חנך את הבייבי החדש שלו - קו העונה לשם רונן חן Limited By. הקו הממוקם בחנות יפהפיה ברחוב דיזנגוף בתל אביב היה מבוסס על אותה הקולקציה שהציג בשבוע האופנה גינדי, שעוצבה ברוח אמזונות עתידניות. קו ה-Limited שמתקיים עדיין במקביל למותג הפופולרי, מציע פריטים במהדורה מוגבלת ופיסים בודדים מתצוגות.

בחודש נובמבר האחרון השיק חן שיתוף פעולה תוסס כשחיבר בין הסטייל הקולי, הספורטיבי והלא מתאמץ של הדוגמנית אניה מרטירוסוב לסגנון הגבוה והמהודק המזוהה עמו. התוצאה יצרה מתח אופנתי שהוליד קולקציה משותפת בת 13 פריטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהפקת אופנה למגזין מארי קלייר. מראה בינלאומי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהפקת אופנה למגזין Elle. יופי נצחי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהפקת אופנה למגזין Elle. על קו תל אביב-ניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין הארפר'ז בזאר אוסטרליה. גיליון יופי מיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין הארפר'ז בזאר אוסטרליה. תווי פנים מושלמים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין לחברת התכשיטים פדני, 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון גניש בקמפיין לסתיו/חורף 2015/16 של רונן חן

רונן חן לסתיו 2015. דודי חסון,
רונן חן לסתיו 2015/דודי חסון
קולקציית סתיו 2015-16 של רונן חן. דודי חסון,
קולקציית סתיו 2015-16 של רונן חן/דודי חסון
קולקציית סתיו 2015-16 של רונן חן. דודי חסון,
קולקציית סתיו 2015-16 של רונן חן/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully