וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע שוקלת תספורת חדשה - דאבל קליק

23.1.2016 / 10:29

הטופמודל הלוהטת נטשה פולי בביקיני מסעיר בחוף קסום, רותם סלע שוקלת תספורת חדשה ומלחיצה את הפיד, תזכורת לשמלת פראדה הבלתי נשכחת של לופיטה ניונגו, אירינה שייק מורידה את הבגדים בקמפיין ג'ינסים חדש, ובר רפאלי משכיחה מהגולשים את פרשיית העלמות המס

צילום מסך

בווידיאו: קמפיין הדנים הסופר-סקסי של ז'יבנשי

חצי הצמד דולצ'ה וגבאנה, סטפנו גבאנה, הורג אותנו שוב עם החתלתולים המנומרים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זה לא סתם תפוח. זה תיק תפוח משובץ באבני סוורובסקי בעיצוב ג'ודית לייבר המוצג בתערוכת "אופנה מהאגדות" המציגה פריטי אופנת קוטור בהשראת אגדות עם וילדים.

צלם האופנה מריו טסטינו מאחל לג'ורג'יה מיי ג'אגר יום הולדת שמח עם תמונת ילדות נשכחת. בתמונה אבא מיק, אמא ג'רי והילדים, משמאל לימין, ג'יימס, אליזבת, ג'ורג'יה וגבריאל הקטן.

וכאן הוא ממש סובל בהפסקות בין הצילומים עם לארה סטון בסידני, אוסטרליה. כן, היא בגופייה. ככה זה בינואר בחצי הכדור הדרומי.

הטופמודל הרוסיה נטשה פולי נסעה לב?ו?ט?ס?ו?אנ?ה, מדינה בדרום יבשת אפריקה, להצטלם עבור מגזין ווג ספרד ומצאה "חבר קטן". יש לו מושג מי החברה הגדולה שלו?

וכך היא נראתה בין הצילומים, "מוקפת בחיות פרא", כמו שהיא אומרת. לא רע.

ולא יכולנו לדלג על הצילום ההורס הזה בו היא פשוט אומרת בוקר טוב בוקר אחד לא מזמן.

המעצב הגראפי הווייטנאמי סיהבאן יונג בצילום כובש של נשים ווייטנאמיות לבושות בבגד המסורתי או-דאי (Ao Dai), חולצת שמלה ארוכה צבעונית העשויה לרוב משי, מול מצודת העיר הואה במרכז וייטנאם. הצילום נבחר כצילום מופת על-ידי צוות אוצרי אינסטגרם.

בלי תבהלה. רותם סלע לא הסתפרה ולא התחמצנה. היא רק שוקלת מראה חדש.

לקראת טקס האוסקר בחודש הבא, האקדמיה לקולנוע שולפת תמונה ארכיונית של זוכת שנת 2014, הפשאניסטה האהובה עלינו לופיטה ניונגו בשמלת פראדה הבלתי נשכחת שלנו. "כולנו חולמים בזהב", כתוב. לגמרי.

עורך וואלה! סלבס אדם סרור והחברה הטובה, הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר אילנית לוי בזמן צילומי תכנית באולפן וואלה "גם בפרצוף ברווז היא מהממת", הוא כותב. לא, אתה.

עדה זמורה "היא הדוגמנית שתעשה את זה בענק ב-2016" אומרים ביולי מודלס. לנו היא עשתה את זה כבר מזמן.

ליידי גאגא, הגבות המחומצנות שלה, הכובע המטורף של פיליפ טרייסי והמבט המוזר בהפקת אופנה בגיליון ינואר של מגזין V בו היא משמשת כעורכת אורחת.

אירינה שייק וכריס מור בקמפיין חדש של ליין הג'ינסים לאביב 16 של ז'יבנשי בעיצוב ריקרדו טישי. לואיג'י ויאנגו צילמו בניו-יורק, קארין רויטפלד סיגננה. התוצאה, צילום שחור לבן מהפנט שגורם לנו למלמל את ההאשטאג הנואש #free the nipple.

במסגרת פעילותה הבלתי נלאית בענייני שינוי באקלים כדור הארץ, קארה דלווין לוקחת חלק בדיון בעניין בבית הלבן וגם עומדת על רגל אחת! היא גם שואלת את דולנד טראמפ, מכחיש ידוע של תופעת התחממות גלובאלית, אם הוא "יודע לעשות את זה?"

"היא". זה כל מה שכותבת קארין רויטפלד על תמונת הנכדה המשגעת שלה. וזה כל מה שצריך.

הארפר סבן בקהאם במשקפי האוברסייז של אמא ויקטוריה. ספייס גירל!

בר רפאלי בתמונת #tbt משמח לב - שער אל צרפת המקסים שלה אשר צולם באיי סיישל בקיץ 2006. עשית לנו את הסופ"ש ברבור. שיהיה גם לך סופ"ש נפלא.

אגדת המוזיקה דיויד בואי על עטיפת הסינגל GOLDEN YEARS מ-1975. איזה שיר, איזה סטייל, איזה פרופיל. נתגעגע נורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully