וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה מחויטת בועטת: החורף של ליטל סטריט

25.1.2016 / 13:41

המעצבת ליטל פלס דוד מציגה אוסף חורפי שמתבסס על משיכתה התמידית למלתחה הגברית מבלי לוותר על הנשיות. בתפריט: חולצות כפתורים, סווטשירטים או שמלות חולצה בעיצוב מוקפד עם טוויסטים של חיתוכי טרפז והדפסי משי שחוזרים באופנים שונים

חורף 2015/16 של ליטל סטריט. זהר שטרית,
"בגדים שהם מצד אחד מוקפדים ומצד שני עדיין מגניבים". ליטל סטריט/זהר שטרית
"הרגשתי חוסר בבגדים בועטים בתוך ז?אנר הקז?ואל - מחויט"

המעצבת ליטל פלס דוד הגיעה לעיצוב אופנה מתוך מצוקה אישית. "לקראת גיל 30 הרגשתי שאני במקום אחר מבחינת סגנון לבוש. היה לי חוסר בבגדים שהם מצד אחד מוקפדים ומצד שני עדיין מגניבים", היא מספרת על הרגע הזה שדחף אותה להירשם ללימודי עיצוב אופנה בסטודיו 6b. "זה לא שלא היו הרבה דברים יפים, אבל הרגשתי חוסר בכאלו שהם בועטים בתוך ז'אנר הקז'ואל - מחויט".

המותג שלה, ליטל סטריט, חוגג ארבע שנים עם אוסף חורפי שמתבסס על משיכתה התמידית למלתחה הגברית מבלי לוותר על הנשיות כמובן. הקולקציה קיבלה את השם "undisguised cover", כיסוי חשוף בעברית - המגלם בתוכו את הרצון להיטמע בקבוצה ועדיין לשדר אינדיווידואליזם.

חורף 2015/16 של ליטל סטריט. זהר שטרית,
רצון להיטמע בקבוצה ועדיין לשדר אינדיווידואליזם/זהר שטרית

אז איך הסיפור הזה בא לידי ביטוי בפריטים? במבט ראשון הם אכן נראים כגרסאות לפריטי מפתח שניתן למצוא כמעט בכל חנות כמו חולצות כפתורים, סווטשירטים או שמלות חולצה. התבוננות מקרוב חושפת את חיתוכי הטרפז שחוזרים באופנים שונים בכל דגם. למשל שמלת כפתורים מויסקוזה קנבס - מצוידת בגימור בד ריב בשליש התחתון של השרוול ופתחי טרפז בגימור התחתון בירכיים או בחצאית עיפרון בעלת רוכסן אלכסוני שנראה כתפר מחטב.

עוד מוטיב בולט הוא הדפסי המשי שעוצבו כמשיכות שפכטל או מכחול עבה. אחד הפריטים הנחשקים בקולקציה הוא מעיל התפור מנגזרות של 32 חלקי בד. "זו לא הייתה השקעה חכמה מבחינה כלכלית אבל אני מקבלת עליו פידבקים מעולים וזה כיף", מעידה פלס דוד. גם הוא נראה ברגע הראשון כעוד מעיל חורפי, אבל כשמתקרבים מתגלה התיחכום שנובע מהחיתוכים ונקודות החיבור של סך חלקיו המעניקים לו מראה מוקפד ואדג'י. את הטאץ' הנשי היא נוהגת להשיג בעזרת האג'נדה שלה "שהבגדים ילוו את הגוף במרחק נגיעה. לא צמוד ולא אוברסייז".

טווח מחירים:
350-1,390 שקלים

להשיג במרכז בעלי מלאכה 5 תל אביב, בוטיק 5 - לינקולן 5 תל אביב, מרמלדה מרקט ורשת רזילי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חורף 2015/16 של ליטל סטריט. זהר שטרית,
"הבגדים מלווים את הגוף במרחק נגיעה. לא צמוד ולא אוברסייז"/זהר שטרית
חורף 2015/16 של ליטל סטריט. זהר שטרית,
תיחכום שנובע מהחיתוכים ונקודות החיבור/זהר שטרית
חורף 2015/16 של ליטל סטריט. זהר שטרית,
מראה מוקפד ואדג'י/זהר שטרית
חורף 2015/16 של ליטל סטריט. זהר שטרית,
כל חולצה או סווטשירט קיבלו טוויסט/זהר שטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully