וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסקסאפיל אין פג תוקף: סופיה לורן בת ה-81 לוהטת בקמפיין חדש

31.1.2016 / 8:35

צמד המעצבים האיטלקי דולצ'ה וגבאנה ממשיך להציג סימפטיה לנשים מבוגרות, והפעם הוא מלהק את המגה-בייב האיקונית לפרסומת לבושם החדש, שם היא מככבת לצד גברים סיציליאניים צעירים, חתיכים, מיוזעים בתחתונים

יוטיוב

בשנים האחרונות מקפידים מעצבי-העל דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה לשדר את הערכים המשפחתיים המסורתיים בהם הם מאמינים דרך מסרים אגרסיבים בקמפיינים ובתצוגות. לזכותם ייאמר שלרוב מדובר בביצוע יצירתי שגם עובר אסתטית ומספק את הבאזז הנדרש.

דוגמא בולטת היה ניתן לראות בדצמבר 2014, כאשר הצמד הוכיח לנו שיש לו סימפטיה לנשים מבוגרות וליהק לתפקיד הפרזנטוריות בקמפיין אביב 2015 שלוש דיוות ספרדיות קשישות, אנונימיות וקוליות בטירוף. סבתא שיק במיטבו. כמה חודשים לאחר מכן, במרץ 2015 צפינו במפגן מחווה מרהיב לאמהות בשבוע האופנה של מילאנו, כשעל המסלול בתצוגת סתיו-חורף 2015/16 צעדו דוגמניות חמושות בתינוקות בשר ודם ודוגמנית בהריון מתקדם. הקונספט האימהי קיבל ביטוי גם במגוון פרשנויות אופנתיות שונות - החל משמלות משי מודפסות בדוגמאות של ציורי ילדים, דרך רקמות של אימרות אהבה חמות, וכלה בסימבולים של דמויות נשיות מעולם הנצרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומנטיקה מוגזמת וסגידה למורשת האיטלקית. לורן מתוך הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת הם משווקים את ערכי המשפחה הגדולה והמאושרת משולבים עם מיתוס היופי הנצחי, ובוחרים במגה בייב האיקונית, השחקנית האיטלקיה סופיה לורן בת ה-81, לככב בפרסומת לבושם החדש תחת המותג הנושא את שמם "Dolce Rosa Excelsa".

עלילת הפרסומת לא מספקת אף פרשנות אחרת מלבד המסר שלסקסאפיל אין פג תוקף. ואנחנו לגמרי בעד. כמו כל קמפיין של צוות המעצבים הנודע, גם כאן מדובר באווירה רומנטית מוגזמת לחלוטין ובסגידה למנטליות והמורשת האיטלקית. בסרטון, בבימויו של הבמאי זוכה האוסקר ג'וזפה טורנטורה, לורן מגלמת את המאמא המכובדת של משפחה איטלקית גדולה, שעליה הוטלה משימה לשחזר וילה סיציליאנית מפוארת, לקראת מסיבת צהריים שתיערך שם בקרוב. לורן מתהדרת בקבוצת גברים איטלקים צעירים, חתיכים, מיוזעים בתחתונים. הצטרפו גם אתם לאווירה השמחה וצפו בסרטון הקמפיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן כן,מדובר במסר של ערכי המשפחה המסורתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית האיטלקיה זוכת האוסקר התפרסמה לא רק בזכות יופיה ובכישרונה, אלא גם בגלל סגנון נשי וסקסי, אלגנטי ופרובוקטיבי כאחד, שליווה אותה בחייה הפרטיים כמו גם בכמה מתפקידיה האיקוניים. כקתולית מסורתית היא ניהלה את חייה בקנה אחד עם כללי הכנסייה, אך בכל הנוגע לאופנה שלה, היא חרגה בקביעות מכללים אלו. מי שהתפרסמה בזכות תפקידיה בסרטי הניאו-ריאליזם האיטלקי, זרם משפיע ששיקף את קשיי חיי היומיום של המעמד הנמוך באיטליה לאחר מלחמת העולם השנייה, אימצה בחייה האישיים סגנון זוהר שהפך אותה לאחד מאייקוני האופנה של שנות ה-60.

מאז פריצתה באמצע שנות ה-50 היא האירה את המסך ואת השטיח האדום בזכות נוכחות כובשת ובלתי ניתנת להתעלמות. נוכחות מלאת בטחון וטבעיות ים תיכונית של המלצרית הנפוליטנית שהיא הייתה פעם. עד היום היא מייצרת כותרות בזכות מראות ערב סוחפים ויופי על-זמני. "כל מה שאתם רואים פה זה בזכות הספגטי" - משפט שאמרה פעם בנוגע לקימוריה והפך לאחד המפורסמים שלה.

איטלקיה חמה

"כל מה שאתם רואים פה זה בזכות הספגטי": סופיה לורן חוגגת 80 שנות נשיות מתפרצת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאמא הכל-יכולה ששולטת על המשפחה הגדולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
סופיה לורן בטקס הנעילה של פסטיבל קאן ה-67, מאי 2014. Pascal Le Segretain, GettyImages
לורן בפסטיבל קאן, מאי 2014. חגיגה של גנטיקה/GettyImages, Pascal Le Segretain
סופיה לורן, 1955. GettyImages
יופי נצחי. לורן, 1955/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד אישה, אבל בדרך הייחודית שלה. לורן, 1955/מערכת וואלה!, צילום מסך
סופיה לורן. AP
מודל חריג בנוף בין טוויגי לאודרי הפבורן/AP
דולצ'ה וגבאנה שבוע האופנה במילאנו סתיו-חורף 2015-16. AP
תצוגת המחווה לאמהות של דולצ'ה וגבאנה במילאנו/AP
דולצ'ה וגבאנה שבוע האופנה במילאנו סתיו-חורף 2015-16. GettyImages
תינוקות בשר ודם כתפאורה חיה ואקססורי לוהט/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימפטיה לנשים מבוגרות. קשישות ספרדיות אנונימיות בקמפיין אביב 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully