וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות היופי של קתרין זיטה ג'ונס נחשפים - והם עולים הרבה מאוד כסף

3.2.2016 / 16:13

השחקנית היפה חשפה בריאיון שהיא שומרת על עור פנים רענן בעזרת שמן מרוקאי והרבה מים. מה לא נחשף באותו ריאיון? כל הניתוחים הפלסטיים ומזרקי הבוטוקס

אימג'בנק GettyImages

כוכבות הוליוודיות מצפות שבנות תמותה יביטו בהן ויאמינו שהעור החלק, הבטן השטוחה והחזה הזקוף הם תוצאה של טבע נדיב, גנטיקה משובחת ושגרת אימונים. שום מילה על ניתוחים פלסטיים, מחטבים, מזרקי בוטוקס, דיאטות כסאח וטיפולים בהקזת דם.

שחקנית נוספת שנפלה לטרנד ה"התעוררתי כך, נשבעת, פליז תאמינו לי" היא קתרין זיטה ג'ונס בת ה-46, שנראית מדהים לגילה. לדבריה, הסוד טמון בשמן ארגן שהיא מורחת על פניה ושתיה מרובה של מים. השמן המרוקאי שמופק מפירותיו של עץ הארגן עשיר בויטמין E ומסייע בהאטת קצב הזדקנות העור.

קטרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס. ספלאש
עם הבעל מייקל דאגלס/ספלאש

השמן נחשב ליקר ביחס לאחיו למדף ו-25 מ"ל ממנו עולים ב-75 שקלים בבריטניה. האם מדובר בסכום סביר לשמן בעל סגולות קוסמיות? בהחלט. האם הוא יעזור לנשים להיראות כמו קתרין זיטה ג'ונס? כנראה שלא. זאת מכיוון שעל פי הדיילי מייל", שגרת הטיפוח של השחקנית כוללת אימונים יומיים בחדר כושר פרטי, פגישות קבועות עם סטייליסטית שגובה עד 56,000 שקלים לערב אחד, ביקורים חוזרים ונשנים אצל המנתח הפלסטי ושלל הזרקות של בוטוקס שעל פי ההערכה הגיעו לסכום של כ-600 אלף שקלים וונישואים למייקל דאגלס, דבר שלא יכול להזיק למורל הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully