וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתבגר ולהתגבר, בסטייל

ליאת להב

3.2.2016 / 12:24

לא כולנו נראינו בגיל ההתבגרות כמו דמות יפה וקסומה מסרט של סופיה קופולה, וזה ממש בסדר. נערה ניו זילנדית מתעדת בצורה אופנתית, אסתטית ואותנטית את המורכבות בלהיות טינאייג'רית, ומעלה את הגיק-שיק שוב על המפה. בתפריט: השראות מהאייטיז והסבנטיז וחיבה עזה לוורוד

צילום מסך

בווידיאו: "Playground Love" של להקת Air, מתוך הסרט "חמש ילדות יפות" של סופיה קופולה

כל אחד ואחת מאיתנו זוכר היטב את גיל ההתבגרות, לטוב או לרע. תודה לאל, רוב האנשים שקוראים כרגע את שורות אלה התבגרו בתקופת טרום עידן האינסטוש והתיעוד העצמי האובססיבי, כך שמערכת סינון הזיכרונות יכולה לעבוד לטובתם. לא תמונה - לא קרה.

לעומת זאת, קונסטנט מקדונלד, נערה ניו זילנדית בת 16, מתעדת בימים אלה את המורכבות בלהיות טינאייג'רית בצורה אופנתית, אסתטית, אותנטית ואפילו מרגשת. עמוד האינסטגרם שלה, תחת השם פרינסס קונסטנט, עמוס במתיקות סכרינית - ייאמר לזכותה שלרוב במידה הנכונה - תוך שילוב סטייל בהשראה אייטיזית עם חיבה עזה לצבע הוורוד.

מגזין האופנה והתרבות הבריטי דייזד אנד קונפיוזד כבר סימן אותה כאיט-גירל אינסטגרמית ששווה לעקוב אחריה. בראיון לגרסה המקוונת של המגזין היא מספרת שבמסגרת הצילום היא עושה תהליך הזרה ומנסה לבחון איך זה נראה מהצד.

הכמיהה המינית, המחשבות על העתיד תוך האדרת הנוסטלגיה, הציפיות, האכזבות, החלומות והמציאות שמתפוצצת בפרצוף - הכל מתועד בחדר השינה, ליד כותלות בית הספר, ליד האגם ובחיק הטבע. חלק מהתמונות נראות כאילו לקוחות מהפקת אופנה מבוימת, מוקפדת ומתוכננת היטב, אך גם הן מצליחות להעביר מסר מעניין ולגרום לצופה להתעכב עוד כמה שניות. אפילו התמונות הדביקות עוברות טוב. תנו הצצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully