וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינג בלינג: עשרת תכשיטי השטיח האדום היקרים בהיסטוריה

28.2.2016 / 9:17

עם כל הכבוד לשמלות הקוטור, גם לתכשוט יש חלק משמעותי בהצלחת המראה. לקראת טקס האוסקר הפומפוזי שיתקיים הלילה בארה"ב, ביצענו עבודת תחקיר נוצצת על מנת לבדוק איך נראו הפריטים היקרים על השטיח האדום אי פעם. מי השחקנית שענדה תכשיטים בשווי 31 מיליון דולר?

יו טיוב

בווידיאו: ג'ניפר לופז זוהרת על השטיח האדום של האוסקר בשנה שעברה

אין ספק שהאספקט המדובר ביותר על השטיח האדום ההוליוודי, הוא השמלות. בחירות האופנה של הכוכבות הן דרך קבע נושא לדיונים אינסופיים. אבל לא פחות משמלת קוטור בפיטינג מושלם, גם לתכשוט יש משמעות רבה בהצלחת המראה. והתכשוט פה הוא היקר בעולם. למעשה באירוע שטיח אדום מוצגים תכשיטים בשווי מיליוני דולרים מבתי מותגי על כמו הארי ווינסטון, ניל ליין, טיפאני אנד קו, שופארד, ה. שטרן, קרטייה, לורן שוורץ ועוד.

מחרוזות יהלומים מהאגדות, טבעות אוברסייז הצהרתיות, עגילים קטנטנים עם תגי מחיר ענקיים, תליונים מהפנטים - דיוות הוליוודיות מפגינות סטייל וטעם בלי כל איפוק. כולן רוצות לא רק להיראות טוב, אלא גם לבלוט. השטיח האדום ההוליוודי מהווה לוח השראה מרתק. אנחנו, יש להודות, נהנות מכל רגע.

לעתים הסך הכולל של תכשיטי שטיח אדום עשוי להגיע לסכומי עתק. במרבית המקרים הם נמסרים לכוכבות כהשאלה. לעתים מותגים אף משלמים להן. אחרי הכל, תמונה של ג'ניפר לופז בטקס האוסקר המתפרסמת ברחבי העולם שווה מיליונים לכל מותג שהיא עונדת. אין פלא שהתכשיטים נמסרים למתלבשות המפורסמות ביום הטקס ומוחזרים לרוב למחרת, כשאת כל התהליך מלווים אנשי אבטחה. אילו תכשיטים היו היקרים ביותר אי פעם על השטיח האדום ההוליוודי ומי ענדו אותם? הנה עשרת הגדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully