וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: המותג ואנס משיק קולקציה בהשראת מוסקינו

דניאל אסייג

9.2.2016 / 8:29

מותג הנעליים והאקססוריז שואב השראה מהטרנד האופנתי השנוי במחלוקת של בית האופנה האיטלקי המצועצע, ומציג גרסה עממית ונגישה לקונספט הג'אנק פוד של המעצב ג'רמי סקוט. במאנצ'יז הכל מרגיש טעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלום בלתי נגיש על צ'יפס של מקדונלדס. מוסקינו כהשראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובכם בוודאי זוכרים את התצוגה של ג'רמי סקוט לבית האופנה מוסקינו, לסתיו/חורף 2014, בשבוע האופנה של מילאנו. חובב הגימיקים הצבעוניים והמאוסים המיר את ה?M המייצגת את המוגת בזו המזוהה עם אחד ממותגי הצריכה ההרסניים של התרבות האמריקאית המודרנית – מקדונלד'ס.
האות המעוגלת לא רק הוטבעה על סוודרים ותיקים, אלא היתה חלק מקולקציה שלמה עמוסה בדימויים המזוהים עם המזללה הגלובלית - תיקים שעוצבו בצורת כוסות המשקה החד פעמיות או כיסויי אייפונים מפלסטיק בחזות קרטוני הצ'יפס ושילוב של גוני האדום והצהוב, שהפכו לסמל המסחרי הסמוי של מקדונלד'ס.

לצד אלה בית האופנה התהדר בשמלות מנופחות עם הלוגו של שוקולד הרשיז, שמלת פופקורן שמחממים במיקרוגל, שמלת קורנפלקס צבעונית ושמלה של חברת הבירות בדוויזר.
למעשה, סקוט הציג ביקורת מעניינת על תעשיית האופנה: קצב הייצור, הצריכה הבלתי אחראית וההשוואה שלה לזו של מזון מהיר. כך נולד הטרנד שזכה לכינוי ה-Toddlercore שמשלב בין המילה Toddler (פעוט) להארדקור. זה שבו אופנת ילדים, איקונות ילדות והומור חדרו למרכזי האופנה הגדולים.

קולקציית ג'אנק פוד של נעלי ואנס. דניס ריצ'מן,
פיצה, המבורגר ודונאטס להמונים. הגרסה של VANS/דניס ריצ'מן

עד מהרה הפך הנוף האופנתי לפס ייצור של מזון מהיר ברשת, החל מתמונתה של קייטי פרי לבושה באוברול תינוקות ועליו הדפס פיצה פפרוני, דרך מארק ג'ייקובס שלבש חולצות עם פרצופי בוב ספוג, ועד הזמרת אזליה בנקס בסווטשירט עם פניו של בארט סימפסון.

זה רק היה עניין של זמן עד שחברת אופנה מסחרית תיישם בגרסה עממית ונגישה את הגחמות של סקוט, שאגב ממשיך לשעשע ואף לעצבן את תעשיית האופנה בקולקציות השונות. קולקציית ה"לייט נייט" של VANS מציגה את ארבעת המזונות המועדפים של המזון המהיר: המבורגר, צ'יפס, טאקוס ופיצה עם פפרוני מודפסים על גבי נעליים, תיקים ואקססוריז. ולקינוח, נמצא בקולקציה דגם מקושט בעוגיות מקרונים מודפסות, קאפקייקס ודונאטס מצופים בסוכריות. תנו הצצה.

ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ החל מחודש מרץ.

טווח מחירים:
349-499 שקלים

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קולקציית ג'אנק פוד של נעלי ואנס. דניס ריצ'מן,
קאפקייקס נעילות/דניס ריצ'מן
קולקציית ג'אנק פוד של נעלי ואנס. דניס ריצ'מן,
לחובבים ספציפיים של הז'אנר/דניס ריצ'מן
קולקציית ג'אנק פוד של נעלי ואנס. דניס ריצ'מן,
חגיגה סכרינית ללא קלוריות/דניס ריצ'מן
קולקציית ג'אנק פוד של נעלי ואנס. דניס ריצ'מן,
מקרונים ונהנים/דניס ריצ'מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully