וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק בצבע: בת הזוג המסקרנת של הכדורסלן שנחת השבוע בישראל

דניאל אסייג

9.2.2016 / 16:11

לאחרונה חובבי כדורסל מביעים התעניינות חשודה במדור האופנה. הסיבה: הדוגמנית הברזילאית לייס רייביירו, מלאכית ויקטוריה סיקרט ובת הזוג של ג'ארד הומאן, שחקן הרכש הטרי בקבוצת מכבי אשדוד. האם בקרוב נזכה לראות אותה בחופים של ישראל?

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

בווידיאו: מאחורי הקלעים בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, נובמבר 2015

ברזיל הופכת בשנים האחרונות למעצמה שמייצרת עבור העולם אוצרות יופי נפלאים. ג'יזל היא כמובן הדוגמא הכי מפורסמת, אדריאנה לימה ממשיכה את הטרנד, וכעת מגיע תורה של התגלית החדשה לייס רייביירו. לדוגמנית בת ה-25, ילידת העיר טרסינה, יש את כל הנתונים להיות הדבר החם - גובהה 1.85, משקלה 54, עיניה, שערה ועור גופה בצבע חום כזה שכל אחת רק חולמת עליו, וחשבון האינסטגרם שלה מתהדר בהתאם ב-708 אלף עוקבים.

כשנה לאחר שילדה את בנה, אלכסנדר, נכנעה לעצתו של חבר ילדות והחלה לעסוק בדוגמנות. זה לא לקח הרבה זמן עד שצעדה על מסלולי תצוגות האופנה הכי נחשבים וביניהם שאנל, לואי ויטון, גוצ'י, דולצ'ה וגאבנה ומארק ג'ייקבוס. עד כה היא הספיקה להצטלם למגזין ווג האמריקאי, הברזילאי, הגרמני והאיטלקי, והופיעה בקמפיינים של ראלף לורן, כריסטיאן דיור, טום פורד, וגאפ.

ב-2010 החלה ריביירו לדגמן עבור חברת הלנז'רי היוקרתית ויקטוריה סיקרט את קולקציית הכותנה, להצטלם לקמפיינים של חג המולד ולצעוד כמדי שנה בתצוגת האופנה הגרנדיוזית. מאחת מהן (2012) היא נעדרה לאחר שנקעה את הקרסול במהלך החזרות של התצוגה. כפיצוי, החליטו קברניטי המותג לתת לה לפתוח את התצוגה של 2013.

החגיגה הגדולה התרחשה בתצוגה האחרונה שהקיימה בחודש נובמבר, כאשר ריביירו קיבלה את הכנפיים של ויקטוריה סיקרט ובכך הפכה למלאכית רשמית, מעין שגרירה של המוצג, ולאחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בשוק.

ומדוע נזכרנו בה דווקא עכשיו? בן זוגה של ריביירו, ג'ארד הומאן, 32, שגם הוא יפה תואר בעצמו ומתהדר בגובה 2.06 מטרים, הוחתם השבוע בקבוצת הכדורסל מכבי אשדוד/באר טוביה וצפוי להגיע מחר (רביעי) לאימון בכורה בקבוצה.

ריביירו מככבת כמעט בכל תמונה בחשבון האינסטגרם שלו(אפשר להבין למה) כך שיש סיכוי שהמלאכית החדשה תקפוץ מדי פעם לביקור בארץ הקודש ואולי נזכה לראותה בחופי תל-אביב בביקיני, או שמא חברת אופנה ישראלית תשכיל ותהפוך אותה לפרזנטורית. מבטיחים לעדכן.

קצת ספורט לא יזיק

ג'ארד הומאן חתם עד סוף העונה במכבי אשדוד

לכתבה המלאה

בהפקת אופנה של מגזין GQ דרום אפריקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מככבת על שער המגזין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקמפיין קולקציית הכותנה של ויקטוריה סיקרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתצוגה של ויקטוריה סיקרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully