וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לדוגמנית שנאמר לה שהירכיים שלה רחבות מדי?

18.2.2016 / 9:50

"אני עושה כושר כדי להיות חזקה וחטובה, אבל גם בשביל שאוכל לטרוף עוגיות בראוניז" - הכירו את איסקרה לורנס, הדוגמנית נטולת הפוטושופ שפעם נזרקה מסוכנות דוגמניות בגלל שהיתה "שמנה מדי"

Aerie

aerie's, מותג ההלבשה התחתונה של "אמריקן איגל" הכה גלים בעולם האופנה לאחר שיצא בקמפיין נטול פוטושופ בשנת 2014. מאז הוא ממשיך לשכור את שירותיהן של דוגמניות עם מבני גוף שונים מהמודל הרזה המקובל, כדי לקדם את מוצרי החברה. איסקרה לורנס, דוגמנית בריטית שהצטרפה למותג בשנת 2015, היא אולי אחת המזוהות ביותר איתו.

ביום שלישי האחרון, לורנס שפעם נזרקה מסוכנות דוגמניות בגלל שהיתה "שמנה מדי" ושהירכיים שלה רחבות מדי, זכתה לתואר הדוגמנית המובילה של מותג ההלבשה התחתונה. התפקיד יחייב אותה לנדוד בין קולג'ים במדינה כדי לפגוש את לקוחות המותג, תוך שהיא משתפת את גולשי אתר החברה בחוויתיה, לטוב או לרע. "בזבזתי כל כך הרבה שנים בחוויות חוזרות של דחיה ואמירות שאני לא טובה מספיק", היא מספרת ל"הפינגטון פוסט". "זה השפיע מאד על ההערכה העצמית שלי עד שהבנתי שאני יותר מגוף, ושהיופי בא מהגיוון שיש בינינו".

איסקרה לורנס. צילום מסך
"בזבזתי כל כך הרבה שנים בחוויות חוזרות של דחיה ואמירות שאני לא טובה מספיק". איסקרה לורנס בקמפיין של aerie's/צילום מסך

אבל יש עוד הרבה מה לאהוב בדוגמנית בעלת הקימורים - היא ויתרה על ההגדרה "למידות גדולות" כי לטענתה "לא צריך לקטלג אנשים, כל אחד הוא אינדיבידואלי ויפה בפני עצמו" - מלבד הגישה והביטחון העצמי שלה. בעזרת בחינה מדוקדקת של חשבון האינסטגרם שלה, לו יש יותר ממיליון עוקבים, הבאנו הוכחות.

לפניכם 12 סיבות לאהוב את לורנס:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully