וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראות השטיח האדום הבלתי נשכחים בהיסטוריה של הגראמי

16.2.2016 / 9:12

טקס הגראמי לא דומה לאוסקר וגם לא לגלובוס הזהב. כוכבות מוזיקה פשוט מעיזות יותר, לטוב ולרע. מהימים שבהם סינדי לאופר, שר, מדונה ובריטני ספירס עשו פדיחות דרך קים קרדשיאן טרום עידן המייקאובר ועד היציאות המוצלחות של ריהאנה וג'ניפר לופז - הביטו ברגעים הגדולים

אתר רשמי

בווידיאו: ביונסה וג'יי זי מבצעים את" Drunk In love" בטקס פרסי הגראמי 2014

טקס פרסי הגראמי שנערך הלילה בפעם ה-58 נחשב לחשוב ביותר בתעשיית המוזיקה, אבל אנחנו כאן בגלל הבגדים. הכוכבות הציגו אופנת שטיח אדום, ולא מדובר בשום דבר הדומה לשטיח האדום של האוסקר או של גלובוס הזהב.
השטיח האדום של הגראמי נודע ביצירתיות מקורית במיוחד. פה ושם ניתן לראות שמלות קוטור יפהפיות, אבל לא פעם נצפו שם תלבושות בלתי מחמיאות עד מופרעות במובן הרע. נראה כי כוכבות מוזיקה פשוט מעיזות יותר, ביחס לכוכבות קולנוע וטלוויזיה. והתעוזה הזאת הובילה לכמה מראות בלתי נשכחים, לעתים בגלל שיאים של טעם רע ולעתים בזכות הפגנת אופנה מהוקצעת.

גוון סטפני וביונסה הוכיחו שמכנסיים יכולים להיראות נפלא על השטיח האדום, ריהאנה הזכירה לנו כמה נוכחות יש לשמלת ערב אדומה ארוכת שובל, ג'ניפר לופז בשמלת מחשוף ה-V והשסע הבלתי נגמרים לא תישכח לעולם, ניקול קידמן מדהימה גם בשמלה שחורה קטנה, ריטה אורה אוהבת לנצנץ, אדל קצת מאופקת אך תמיד אלגנטית, מיילי סיירוס לפעמים מתלבשת ממש לא רע, אצל בריטני ספירס ומריה קארי נדרש שיפור רציני, ולפי מה שלבשו אוליביה ניוטון-ג'ון ופאולה עבדול - שנות ה-80 היו אסון.

מהו המראה הבלתי נשכח של כל הזמנים? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully