וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשדוד אל טקס הגראמי: ביונסה בשמלה של ענבל דרור

ליאת להב

16.2.2016 / 8:08

בטקס פרסי המוזיקה האמריקאי שהתקיים הלילה בלוס אנג'לס לבשה קווין בי שמלת קוטור מלאכית מעוטרת תחרה ורקמות מבית המעצבת הישראלית. השמלה, ששייכת במקור לקולקציית הכלות, נעשתה בעבודת יד ונתפרה במתפרה באשדוד. מה היא תלבש להופעה בישראל?

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: ביונסה מציגה את המועמדים בקטגוריית אלבום השנה, לבושה בשמלה המדוברת

לפני חודש דיווחנו כאן על הבעת התעניינות רצינית מצד הסטייליסטים של ביונסה במעצבת הישראלית ענבל דרור. נכון לאז היא חשקה בשמלה חובקת גוף בצבע ניוד. כעת נראה שהמשא ומתן האופנתי הסתיים בקול תרועה רמה - והגיע עד לטקס המוזיקה הכי חשוב באמריקה.

המוזיקאית בת ה-34 החליטה לדלג השנה על שלב השטיח האדום, והפעם הראשונה בה זכינו לצפות בה היתה למעשה על הבמה, שם העניקה את הפרס בקטגוריית אלבום השנה. היא לבשה שמלת מקסי בגזרת גלימה, לבנה ושקופה, נטולת מחשופים ובעלת צווארון, מעוטרת תחרות, רקמות ורשתות. הדגם, שנעשה בעבודת יד, נכלל בקולקציית שמלות הכלה לאביב 2016 של ענבל דרור, והוצגה בתצוגה אופנה בניו יורק. "השמלה המיוחדת שלבשה ביונסה היא פרי עמלי ויצירתי, ועם זאת היא מהווה השראה וכבוד ישראלי ובינלאומי", הגיבה דרור לאירוע המשמח. אבל דרור לא היתה המעצבת היחידה שזכתה לגעת בגלאם הביונסאי מקרוב. תכשיט של מעצבת התכשיטים קרן וולף עיטר את צווארון השמלה וסיפק את הבלינג הנדרש.

ביונסה לובשת שמלה של ענבל דרור בטקס הגראמי 2016. GettyImages
"השמלה מהווה השראה וכבוד ישראלי ובינלאומי". ביונסה לובשת ענבל דרור בטקס הגראמי 2016/GettyImages

הסיפור מאחורי ההצלחה של המעצבת המקומית כולל עבודה קשה, כישרון, והמון מזל. שמה משורבב בשנים האחרונות כקישור למפורסמות בארץ (שירלי בוגנים, בר רפאלי, רותם סלע, שרון גניש) ובחו"ל (ג'וליאנה רנסיק, נעמי ווטס) ושמלותיה מוצגות בלמעלה מ-75 סלוני כלות בארה"ב, צרפת, לונדון, סין, קוריאה, רוסיה ועוד.

בשנת 2000 היא סיימה בהצטיינות לימודי עיצוב אופנה בשנקר והתעופפה למילאנו לשלוש שנים של בית ספר (של החיים) באטלייה של רוברטו קוואלי. כשחזרה התמקמה מחדש בבית הוריה באשדוד, ומשם החלה לעצב שמלות כלה. לאחר שנתיים חברו אליה שני שותפים עסקיים - יוהאן אבוחצירה ומרינה קידר- שזיהו את הפוטנציאל והכישרון בצעירה מהפריפריה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ביונסה לובשת שמלה של ענבל דרור בגראמי 2016. יח"צ, עיבוד תמונה
מימין: השמלה מתוך תצוגת האופנה בניו יורק. משמאל: בתוספת הגלאם של ביונסה/עיבוד תמונה, יח"צ

"אני עושה הכל בעבודת יד, שנתיים מראש", העידה דרור בראיון לוואלה! אופנה. "כל השמלות שלי נתפרות באשדוד, גם אלה שמיועדות ישירות לחו"ל. הכל עובר את בקרת האיכות שלי. כל שמלה".

הבוסט הבינלאומי של דרור החל ב-2014. באותה השנה היא הציגה לראשונה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק, ומגזין ווג צרפת בחר בה לאחת מעשר מעצבות הכלה הטובות בעולם לצד וורה וונג ואלי סאאב. שנה לאחר מכן ווג ארה"ב בחר בשמלה שלה כאחת מ-10 שמלות הכלה המיוחדות של השנה. כעת יהיה מעניין לעקוב עד כמה גדולה ההשפעה והבאזז שמייצרת קווין בי.

ביונסה לובשת שמלה של ענבל דרור בטקס הגראמי 2016. GettyImages
אז מה טיילור סוויפט אמרה על השמלה? מאחורי הקלעים של הטקס/GettyImages

השמלה שבה ביונסה הביעה התעניינות לפני חודש

תצוגת שמלות הכלה של ענבל דרור בניו יורק לשנת 2016.
סילואטה מפוסלת וגוון ניוד היו יושבים עליה מצוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully