וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכן גאווה ישראלית? הנה מה שחשבו בעולם על השמלה של ביונסה

18.2.2016 / 12:31

היו מבקרי אופנה שציינו במפורש את זהות המעצבת ואף את מוצאה הישראלי, והיו כאלה שבחרו רק לציין כי מדובר בשמלת כלה. כך או כך, הרשת גדושה בדיווחים על הופעתה של ביונסה בטקס פרסי הגראמי בשמלה בעיצובה של ענבל דרור. קבלו סקירה פטריוטית במיוחד

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביונסה בשמלה המדוברת, מעניקה את פרס אלבום השנה בטקס הגראמי 2016

גאווה לאומית נרשמה בתחילת השבוע כשקווין בי בת ה-34 לבשה שמלה בעיצובה של המעצבת הישראלית ענבל דרור. השמלה, שהיא למעשה דגם מקולקציית הכלות לאביב 2016, מעוצבת בגזרת גלימה, באורך מקסי, לבנה ושקופה, נטולת מחשופים ובעלת צווארון, מעוטרת תחרות, רקמות ורשתות. "השמלה המיוחדת שלבשה ביונסה היא פרי עמלי ויצירתי, ועם זאת היא מהווה השראה וכבוד ישראלי ובינלאומי", הגיבה דרור לאירוע המשמח. בזמנו סיפרה דרור בראיון לוואלה! אופנה שכל השמלות שלה נתפרות במתפרה באשדוד, גם אלה שמיועדות ישירות לחו"ל, מה שמגביר עוד יותר את תחושת ההיי הפטריוטית.

הבוסט הבינלאומי של דרור החל ב-2014. באותה השנה היא הציגה לראשונה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק, ומגזין ווג צרפת בחר בה לאחת מעשר מעצבות הכלה הטובות בעולם לצד וורה וונג ואלי סאאב. שנה לאחר מכן ווג ארה"ב בחר בשמלה שלה כאחת מ-10 שמלות הכלה המיוחדות של השנה. אבל מה נכתב באתרים הגדולים בעולם על השמלה המדוברת של ביונסה? הנה לקט מייצג.

"משטרת האופנה" בערוץ E: "אף אחד לא היה מגיע לחתונה אם הכלה נראית ככה"

"משטרת האופנה", התכנית הפופולרית של ערוץ E, ביקרה קשות את בחירתה של ביונסה. "צווארון צ'יפנדייל נוסח איאן זירינג", "אם זה מה שהייתי רואה בשערי גן-עדן, הייתי פונה אחורה", "לא הייתי רוצה להיראות בסביבת המראה הזה", "אף אחד לא היה מגיע לחתונה אם הכלה נראית ככה". אלו רק חלק מהדברים שנאמרו על בחירת האופנה של קווין בי בגראמי. שם המעצבת, במכוון או לא, לא נאמר. ואולי טוב שכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אתר ערוץ E: "שמרו את הכי טוב לסוף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צוין שם המעצבת. אתר ערוץ E/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה באימפריית E יש הפרדת רשויות, וטוב שכך. "שמרו את הכי טוב לסוף", פותח אתר ערוץ E את הדיווח על המראה של ביונסה בטקס פרסי הגראמי. למרות תיאור פרטני ומדויק של השמלה, אין ציון של שם המעצבת. במקום זאת, מאריכים פה על אלבום השנה בגראמי (פרס הקטגוריה שביונסה הגישה לברונו מארס), על ההיסטוריה המשותפת של ביונסה והגראמי (מועמדות ל-53 פרסים וזכייה ב-20) ועל התקווה שלא מומשה שהיא תופיע עם הסינגל החדש "פורמיישן".

האפינגטון פוסט: "השמלה גרמה לנו לבהות בגזרה היפה שלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמסרו פרטי המעצבת. האפינגטון פוסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר דיווח ראשוני על ההופעה המפתיעה של ביונסה בטקס פרסי הגראמי כמגישת פרס אלבום השנה ועל "שמלת הערב הלבנה-שקופה עם השסע הגבוה וצווארון הקולר שגרמה לנו לבהות בגזרה היפה שלה", האתר האפינגטון פוסט מוסיף עדכון המידע את הגולשים כי מדובר בשמלת כלה של ענבל דרור מקולקציית 2016. הקרדיט למידע ניתן למגזין קוסמופוליטן ולטוויטר מעריצי הזמרת.

מגזין Glamour: "ענבל דרור היא מהחביבות על מדור החתונות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בהשראה גברית". אתר גלאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדור החתונות של מגזין גלאמור, שלא מפספס שום דבר מעניין בגזרה התוססת, מדווח בקצרה ובידענות על בחירתה של המלכה וגם מגלה שענבל דרור היא מחביבות המדור. כלומר, לא רק שיש פה את ציון שמה של המעצבת, אלא גם גילוי משמח - היא מועדפת על המדור. הדגם מתואר ככזה שעוצב "בהשראה גברית" ונמסר שהוא "טרי מקולקציית סתיו 16 של המעצבת הישראלית". יש גם קישור לעיצובים האחרונים של ענבל דרור. מישהו שם ממש מעריך אותה.

דיילי מייל: "שמלה שמיימית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם אתם בעניין של שמלת הצהרה המשלבת אלמנטים מסורתיים עם עיצוב חדשני ליום הגדול שלכן, אז ייתכן שענבל דרור היא המעצבת שלכן". דיילי מייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמיימית"! זועק כהרגלו הדיילי מייל בכותרת מדווחת כי ביונסה "המלאכית" לבשה שמלת תחרה לבנה בהופעה מפתיעה בגראמי. הצהובון הפופולרי מציין את שם המעצבת ומוצאה הישראלי ובמאמר מוסגר מרחיב על השמלה והמראה באופן כללי: שמלת מקסי, שקופה, מקולקציית 2016 של ענבל דרור, איפה משיגים (כולל קישור לאתר המעצבת) וגם אלטרנטיבות שונות. בנוסף, לא פחות מ-15 תמונות של ביונסה בטקס מלווה את הכתבה. "אם אתם בעניין שמלת הצהרה המשלבת אלמנטים מסורתיים עם עיצוב חדשני ליום הגדול שלכן, אז ייתכן שענבל דרור היא המעצבת שלכן", מסכמים שם.

מגזין ELLE: סקירה לקונית המדגישה כי מדובר בשמלת כלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציון אגבי של שם המעצבת. מגזין ELLE/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין ELLE מדווח שביונסה לא הלכה על השטיח האדום ולא ישבה 3 שעות בקהל, אלא "רק ריחפה להגשת פרס האלבום הטוב ביותר". בסוף נזכרים שם לדווח באופן אגבי על זהות מעצבת השמלה ומדגישים שמדובר בשמלת כלה: "אה, השמלה? מקולקציית 2016 של מעצבת הכלות ענבל דרור. כן, שמלת כלה".

Refinery 29: שם המעצבת מופיע כבר בתחילת הדיווח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין זו הפעם הראשונה שהיא בחרה בסגנון כלה לשטיח האדום". Refinery 29/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר הלייף סטייל Refinery 29 מדגיש שביונסה לבשה שמלת כלה ומציין ש"אין זאת הפעם הראשונה שהיא בחרה בסגנון כלה לשטיח האדום" וגם נותן שתי דוגמאות טובות. כבר בהתחלה מציין האתר את זהות המעצבת ומעניק את הקרדיט לטוויטר מעריצי הזמרת.

VH1: "השמלה עלתה יותר מהחתונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולל מחיר השמלה ומספרה הקטלוגי. VH1/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ המוזיקה VH1 מכריז בכותרת ששמלת הכלה של ביונסה "עלתה יותר מהחתונה" וגם קובע כי "30 שניות ההופעה המפתיעה של ביונסה בגראמי היו חוויה דתית, כי אושר רשמית שהיא לבשה שמלת כלה". את הכתבה מלווה תמונת gif של הכוכבת על הבמה. בנוסף לשם המעצבת ושנת הקולקציה, בכתבה מובא המספר הקטלוגי של השמלה (1610) ויותר מזה, תג המחיר: 12,980 דולרים. לשמחת המעצבת, יש פה גם קישור לנקודות המכירה ברחבי העולם.

הוליווד לייף: ""אחת הטובות שראינו אי פעם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא במפורש נראתה כמו מלאך". הוליווד לייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחת מהטובות שראינו אי פעם", כך מתאר אתר הבידור הוליווד לייף את שמלת ענבל דרור שלבשה ביונסה. וגם מתפייט בלי להתבייש: "היא במפורש נראתה כמו מלאך. האם מלאך התעופף לגראמי?" בהמשך יש תיאור של השמלה, סידור השיער והאיפור וגם אזכור של ההופעה המוצלחת בסופרבול. עם זאת, אזכור של המעצבת נעדר.

הוליווד ריפורטר: "ביונסה הרגה אותנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגש על המוצא הישראלי. הוליווד ריפורטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדור הסטייל של אתר הבידור הוותיק והנחשב הוליווד ריפורטר אומר ש"זמרת פורמיישן (הסינגל החדש) הרגה אותנו בשמלת חתונה של המעצבת הישראלית ענבל דרור". כן כן, נמצא מי שלא רק מציין את שם המעצבת, אלא גם את מוצאה הישראלי. בהמשך, נאמר שהמראה היה ההפך הגמור מהמראה של ביונסה בסופרבול שהיה "מחווה לסגנון הצבאי של מייקל ג'קסון".

הארפר'ס בזאר: כולל פירוט על המעצבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזכור האופציה לרכישת עיצובי ענבל דרור ברחבי העולם. הארפר'ס בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר מגזין האופנה הוותיק בעולם הארפר'ס בזאר מפרסם תמונה של ביונסה בשמלת ענבל דרור לצד דוגמנית מסלול באותה השמלה, מדווח שביונסה לבשה שמלת כלה ומציין את שם המעצבת. המגזין אף יודע לומר כי "המעצבת שנודעה בגזרות סקסיות, משחקי שקיפות ורקמות מורכבות, התאימה באופן מושלם לזמרת שמעולם לא חששה לצעוד על השטיח האדום במשהו מנצנץ ושקוף". בהמשך מובאים תיאור של השמלה וציון מוצאה הישראלי של דרור, כמו גם אזכור האופציה לרכישת עיצוביה ברחבי העולם. בזאר כתמיד, קצר, ענייני ומדויק.

מגזין פיפל: ענבל דרור נכנס לכותרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שני שסעים תאומים". מגזין פיפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדור הסטייל של שבועוון הבידור הפופולרי פיפל מציין כבר בכותרת את זהות המעצבת. המגזין גם קובע כי קטגוריית הפרס שהגישה הכוכבת (אלבום השנה) באופן מפתיע ובלתי מתוכנן היא החשובה ביותר בטקס ומתאר במפורט מה היא בחרה ללבוש: " שמלת תחרה לבנה בעלת צווארון גבוה עם חצאית טול, חפתים ושני שסעים תאומים של ענבל דרור". נמסרו גם פרטים על האבזור: טבעת, עגילים וסיכת דש של לורן שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully