וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהל עם גלאם: הכוכבות מתייצבות לשבוע האופנה בניו יורק

21.2.2016 / 15:47

הקולקציות המוצגות בשבוע האופנה של ניו יורק, שננעל בסוף השבוע, מגלמות את מה שכולנו נלבש בסתיו הבא. אבל השראה נוספת ולא פחות חשובה נמצאת גם באופנת השורה הראשונה. מצעד הכוכבות נוטפות הסטייל - מי התלבשה הכי לוהט? הצביעו והשפיעו

צילום מסך

בווידיאו: כיצד מסכמת עורכת ווג אנה וינטור את שבוע האופנה של ניו יורק?

שבוע האופנה בכל אחת מארבע בירות האופנה, ניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז, הוא אירוע עמוס הכולל לא רק תצוגות אופנה, אלא גם גאלות צדקה, מסיבות, אופנת רחוב מרתקת ואינספור אזכורים ברשתות החברתיות. אך אין עוררין שהסיבה המרכזית לעניין הרב של גורמי אופנה בכל העולם היא אופנת המסלולים.

קולקציות המעצבים מגלמות, גם אם באופן קונספטואלי, את מה שנלבש בעונה הבאה. אבל לא פחות מאופנת המסלולים, מעניינת אופנת השורה הראשונה. כאן, בין אנה וינטור ועורכות אופנה נחשבות אחרות, יושבות ידועניות שהוזמנו במיוחד, מי בשל קשרי שת"פ מסחריים, מי בשל חברות אמיתית ומי פשוט כתוספת זוהרת. אבל תמיד מעניין לראות מה הן בוחרות ללבוש.

באופן לא מפתיע, מי שמצטיינת על השטיח האדום, מצטיינת גם פה. כמובן שאין פה אופנת נשף ולא תכשוט במיליוני דולרים, אבל יש שמלות קוקטייל נהדרות. הפעם, לא יכולנו שלא להתרשם מסולנאז' נואלס באלכסנדר וונג, איימי רוסום בקרולינה הררה, ליידי גאגא בברנדון מקסוול, בלייק לייבלי במייקל קורס, קיילי ג'נר בהוגו בוס, סיינה מילר בראלף לורן, קנדל ג'נר בקלווין קליין והדוגמנית אמילי רטקובסקי בערך בכל תצוגה שהיא היתה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully