וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכובע שלי מלא פינות: הפריט הכי חרוש של קייט מידלטון

22.2.2016 / 13:33

הדוכסית מקיימברידג' ביקרה בסוף השבוע יחד עם בעלה הנסיך וויליאם בבסיס חיל האוויר המלכותי, לחצה ידיים ופיזרה חיוכים, אבל מה שאיש לא פספס היה הכובע. לאור השימוש החוזר המוגזם, נראה כי אביזר האופנה החמוד אהוב עליה במיוחד. פרויקט מיחזורית - הפרטים המלאים

יו טיוב

בניגוד לנסיכה דיאנה או הנסיכה גרייס, קייט מידלטון ידועה כמי שנוהגת ללבוש את אותם פריטי אופנה שוב ושוב. אחת העם שהיתה דוכסית ויום אחד תהיה מלכת בריטניה, לא עושה שימוש חד פעמי כעיקרון בביגוד ובאבזור שלה. אם היא מחבבת משהו, הוא ישמש אותה יותר מפעם אחת. הרבה יותר מפעם אחת. נסיכות המיליניום השלישי הן פשוט לא מה שהיו פעם, ובמובן הזה, יש להודות, טוב שכך.

אבל הפריט ששימש את הדוכסית עד כה הכי הרבה הוא דווקא כובע. בסגנון פילבוקס (שנקשר רבות לז'קלין קנדי), בצבע חום, עשוי לבד ומתאים ביותר לגוון הדבש של שיערה ולעיניה הירוקות, כובע ה"לוק אנד קו" (Lock & Co) של קייט זכה, שוב, להתנוסס על ראשה המלכותי. "לוק אנד קו", אגב, היא חברת כובענים משפחתית מבריטניה הקיימת מאז המאה ה-17, שעיצוביה משמשים רבות את קייט ונשות חברה בריטיות נוספות.

לביקור בבסיס חיל האוויר המלכותי בוויילס בסוף השבוע האחרון, שם שימש הנסיך וויליאם כטייס חילוץ במשך שלוש שנים, קייט חבשה את הכובע החביב עליה. וכמו תמיד, הוא החמיא לה והיווה השלמה אלגנטית למראה חורפי שהתבסס בעיקר על מעיל צמר אדום ועקבי סירה. ככל הנראה מדובר בפעם השישית שקייט שולפת את הכובע החביב עליה לאירוע רשמי.

אותו הכוכע שש פעמים: קייט והאקססורי האהוב עליה השבוע

ובכל הפעמים הקודמות:

מרץ 2012 - יום פטריק הקדוש

מרץ 2013 - חתונת חברה

מרץ 2013 - פסטיבל צ'לטנהאם

דצמבר 2014 - טקס חג המולד

מרץ 2015 - יום פטריק הקדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully