וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעיל של ברברי, הנעליים של גוצ'י: כך הפכה ילדה בת 4 לאייקון אופנה

26.2.2016 / 9:30

הורים עם חוש סטייל מפותח, אמצעים בלתי נדלים וילדה קטנה ומתוקה חברו יחד וכך נולדה כוכבת סטייל חדשה. עם בלוג המוקדש לאופנה שלה, נוכחות קבועה ברשתות החברתיות והפפראצי בעקבותיה, הארפר בקהאם בת ה-4, בתם של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, היא הדבר הבא. אפקט הארפר

צילום מסך

בווידיאו: כתבת התכנית "Entertainment Tonight" על הארפר בקהאם

מאז שהחלו לצאת ב-1997, ויקטוריה ודיוויד בקהאם היו לפאוור קאפל נוסח בראד ואנג'לינה, ג'יי.זי וביונסה. התקשורת לא הניחה להם. זמרת הספייס גירלס והכדורגלן הכוכב, הפכו לאובססיית צהובוני בריטניה ובהמשך גם של שאר העולם. באופן טבעי, כל מעשיהם של ארבעת ילדיהם - ברוקלין, רומיאו, קרוז והארפר - מסקרנים תמיד את התקשורת ומתועדים ללא הרף. הארפר, בת שנולדה לאחר שלושה בנים, בבת עיניו של דיוויד שהודה לא פעם בחולשה מיוחדת כלפי "הילדה הזאת", מושכת עניין במיוחד.

הילדונת, בת ארבע היום, מתוקה ומקסימה שדומה קצת לאבא וקצת לאמא, נראית לרוב בתקשורת כשהיא נישאת בידי אחד מהוריה או אוחזת בידו, לפעמים ממש כמו אקססורי משלים, רק יקר במיוחד. בדרך-כלל מדובר בתמונות פפראצי שצולמו בגני-משחקים, בפארקי שעשועים, בשדות תעופה, בכניסה למלון או מסעדת יוקרה, בחופשה משפחתית, בקניות בבית-כלבו וכמובן - בשורה הראשונה של תצוגות ויקטוריה בקהאם בניו-יורק, ישובה בחיקו של אביה הגאה.

אבל למרות גילה הרך ולמרות זוויות הצילום הלא אופטימליות תמיד, הארפר הפכה להיות כוכבת. כמובן כילדת ידוענים מהליגה הראשונה, תמונותיה מבוקשות בכל רגע נתון על-ידי התקשורת. אבל גורם נוסף הפך אותה לחביבת עיתונות האופנה - הסטייל שלה.

מעיל ברברי בהתאמה אישית, נעלי גוצ'י וצמות טרנדיות

דיויד בקהאם ובתו הארפר, ניו-יורק, 14 פברואר 2016. splash
דיויד בקהאם ובתו הארפר, ניו-יורק, 14 פברואר 2016/splash

הודות לחוש הסגנון המפותח של ההורים. ויקטוריה ודיויד בקהאם בצעירותם

ויקטוריה ודיויד בקהאם במסיבת ההשקה של The David Beckham Academy בסוכנות Creative Artists Agency, בוורלי הילס, 3 יוני 2005. GettyImages
ויקטוריה ודיויד בקהאם במסיבת ההשקה של The David Beckham Academy בסוכנות Creative Artists Agency, בוורלי הילס, 3 יוני 2005/GettyImages

ככל הנראה, הודות לחוש הסגנון המפותח של הוריה, הארפר הקטנה מתלבשת מצוין. התחום הזה מפותח במיוחד אצלה. הארון של הקטנה גדוש בפריטי ביגוד ואקססוריז שהורי כל העולם ירצו גם במידה ויש להם פעוטה משלהם (וגם אם לא). בדרך-כלל, כבת למולטי-מיליונרים עם קשרים עמוקים ומסועפים בתעשיית האופנה, היא לובשת אופנת על לילדים. אבל במקרה שלה, מדובר תמיד גם בסטיילינג מהוקצע. מישהו מלביש את הארפר נהדר. והתוצאות לא איחרו לבוא - הארפר בקהאם הפכה להיות כוכבת אופנה.

בין אם סועדת בבלתאזר הצרפתית היוקרתית בניו-יורק, עושה קניות עם אמא בבארניס, נופשת במרקש או הולכת לשחק עם אבא בגן המשחקים, הארפר לובשת אופנת ילדים של מותגי על כמו מארק ג'ייקובס, קלואה או גוצ'י, אבל גם אופנה נגישה יותר של זארה ילדים וגארדנר אנד דה גאנג. פאשניסטה אמיתית, אחרי הכל, יודעת לשלב בין אופנת על לאופנה עממית בהצלחה. והיא, כזכור, רק בת ארבע.

בשבוע שעבר היא נראתה בשורה הראשונה של תצוגת סתיו 2016 של אמה ויקטוריה בשבוע האופנה של ניו-יורק. לאירוע המתוקשר היא לבשה מעיל ברברי שחור בעיצוב אישי עבורה של המנהל הקריאטיבי בבית אופנת העל הבריטי כריסטופר ביילי ונעלה נעלי לכה בסגנון לאופר של גוצ'י. שיערה, אלמנט מרכזי במראה, סורק לשתי צמות ארוכות ובוהקות. העיתון הבריטי דה-סאן הגדיר בקצרה ובמדויק את האירוע: "הארפר בקהאם גנבה את ההצגה".

היום, לאחר כיסוי תקשורתי נרחב שהחל מאז לידתה, להארפר יש קהל מעריצים רחב באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות. הכל כמובן בזכות האופנה חסרת הרבב שלה. היא סוקרה באתרי ווג ו-Elle הבריטיים, והיא הכוכבת של בלוג המוקדש לה ובוחן כל מראה שלה.

"אלוהים, בלוג רק עליה, באמת?" אמרה ויקטוריה בקהאם בראיון בקסטייג' לניו-יורק טיימס לאחר תצוגת סתיו 2016 שלה בניו-יורק. "זה די מדהים. לא היה לי מושג. ואולי גם מוזר קצת. אני מניחה שזה אומר הרבה על העולם שבו אנו חיים היום. ועדיין, אני לא מופתעת. הארפר שיקית באופן לא ייאמן... היא דבר קטן מלא סטייל ויש לה טעם משל עצמה. בדרך-כלל היא בוחרת מה היא תלבש".

אורחת קבועה בשורה הראשונה. הארפר ואבא דיוויד בתצוגה של אמא ויקטוריה

דיויד בקהאם ובתו הארפר באירוע ברברי London in Los Angeles, לוס-אנג'לס, אפריל 2015. GettyImages
דיויד בקהאם ובתו הארפר באירוע ברברי London in Los Angeles, לוס-אנג'לס, אפריל 2015/GettyImages

תמיד באופנת-על השראתית. הארפר לובשת ברברי

דיויד בקהאם וילדיו הארפר ורומיאו בתצוגת אופנה של ברברי, לוס-אנג'לס, אפריל 2016. GettyImages
דיויד בקהאם וילדיו הארפר ורומיאו בתצוגת אופנה של ברברי, לוס-אנג'לס, אפריל 2016/GettyImages

את בלוג "הארפר בקהאם" מנהלת אנסטסיה מדוודבה, בלוגרית מסן-פרנסיסקו. בזכות כ-3,000 כניסות ביום, הוא נחשב למעודד מכירות מצוין. מדוודבה פתחה לפני שמונה שנים בלוג שהוקדש לסורי קרוז, בתם של קייטי הולמס וטום קרוז וגם פאשיוניסטה בזכות עצמה. כיוון שהיא מעריצה מושבעת על-פי הגדרתה של ויקטוריה בקהאם, היא החליפה את כוכבת הבלוג שלה בהארפר בקהאם, מה שהיה המשך טבעי עבורה.

כמו נורת' ווסט, הנסיך ג'ורג' ומישל צ'רנוי, הארפר בקהאם היא לקוחה קבועה של קווי הילדים בבתי אופנת על כמו ליטל מארק ג'ייקובס וסטלה מקארתני קידס. ביגוד מותגי ילדים אלו נודע בהשראה ישירה מקווי הבוגרים, מה שגורם לילדים להיראות כמו גרסאות מיני-מי של הוריהם. קמעונאים לא מאחרים לקצור את הפרסים. חנות הכל-בו הלונדונית הארודס, למשל, הגדילה לאחרונה את מחלקת ביגוד הילדים ל-6,600 מ"ר. כי כשהארפר בקהאם לובשת פריט כלשהו שזוהה, מה שקורה לרוב באופן מיידי, המכירות עשויות לזנק. שעות לאחר פרסום התמונות, אותו פריט אף עשוי להיעלם מהמדפים.

נעליים צבאיות ושמלת כותנה בוורוד-בייבי. השראה בקרב הורים בכל העולם

דיויד בקהאם ובתו הארפר בגן משחקים בסוהו, ניו יורק, ספטמבר 2013. GettyImages
דיויד בקהאם ובתו הארפר בגן משחקים בסוהו, ניו יורק, ספטמבר 2013/GettyImages

צלמי פפראצי תמיד בעקבותיה. בשדה התעופה של לוס-אנג'לס

דיויד בקהאם ובתו הארפר בשדה תעופה לוס אנג'לס, אוגוסט 2014. splash
דיויד בקהאם ובתו הארפר בשדה תעופה לוס אנג'לס, אוגוסט 2014/splash

"הלקוחות הנאמנים שלנו תמיד מעוניינים לראות מי לובש את הבגדים שלנו וגלינו שבגדים שנלבשו על-ידי הארפר נמכרים מהר מאוד", אמרה הנסיכה מרי-שונטל מיוון, אשת הנסיך פבלוס יורש העצר היווני הגולה ומייסדת מותג בגדי הילדים היוקרתי, "מארי-שנטל" הלונדוני.

מעיל צמר אדום לילדות המכונה בחברה Bow Coat שלבשה הארפר במשחק כדורגל למען ארגון יוניצ"ף בהשתתפות אביה באולד-טרפורד במנצ'סטר שנערך בספטמבר שנה שעברה, הפך להיות רב-מכר, למרות תג מחיר של 395 דולרים. (אגב, על-פי אינסטגרם המותג המעיל מוצע בימים אלו בהנחת 50% לזמן מוגבל). בלוג הארפר בקהאם מונה 31 פעמים בהן לבשה הארפר פריט מרי שנטל.

מעיל הצמר האדום של מותג היוקרה לילדים מרי-שנטל הפך ללהיט

הארפר בקהאם במשחק כדורגל צדקה למען יוניצ"ף בהשתתפות אביה דיויד בקהאם, מנצ'סטר, נובמבר 2015. GettyImages
הארפר בקהאם במשחק כדורגל צדקה למען יוניצ"ף בהשתתפות אביה דיויד בקהאם, מנצ'סטר, נובמבר 2015/GettyImages

פאשניסטה כבר מינקות

דיויד בקהאם ובתו הארפר מגיעים לניו יורק, פברואר 2012. GettyImages
דיויד בקהאם ובתו הארפר מגיעים לניו יורק, פברואר 2012/GettyImages

אלינור רובינסון, מנהלת מחלקת ביגוד ואבזור ילדים בחנות הכל-בו סלפרידג'ס הלונדונית מסרה כי מבין פריטי אופנת המעצבים לילדים הנמכרים ביותר בעונות האחרות דגמים מקולקציות קלואה, ליטל מארק ג'ייקובס ו-Bonpointe שנראו על הארפר בקהאם. משפחת המלוכה ומשפחת בקהאם הן משפחות לדוגמא שמלבישות את ילדיהן מקסים וצרכנים שואפים לשכפל את הסגנון שגם מגלם ערכי משפחה חיוביים", מסבירה רובינסון.

אולי כאן טמון סוד הקסם. אם נלביש את הילדה שלנו בשמלה של הארפר, אז נרגיש מאושרים, אוהבים ויפים כמו משפחת בקהאם היפה, חושבים הורים רבים. מה שטוב לבתם האהובה של הכדורגלן-כוכב לשעבר וזמרת הפופ המפורסמת שהפכה למעצבת אופנה מצליחה, חייב להיות טוב גם בשביל הבת שלנו. בדיקת האיכות נעשתה והתוצאות טובות. ללא ספק מדובר באופנה משובחת. המחיר חייב להיות שווה. אפקט חדש נולד יחד עם הילדה הרביעית של בני הזוג בקהאם - אפקט הארפר.

סטייל מוקפד גם בביקור בגן-חיות בסנטרל פארק

הארפר בקהאם בגן-חיות סנטרל פארק, ניו יורק, אוקטובר 2012. splash
הארפר בקהאם בגן-חיות סנטרל פארק, ניו יורק, אוקטובר 2012/splash
ויקטוריה בקהאם ובתה הארפר, ניו יורק, נובמבר 2011. GettyImages
ויקטוריה בקהאם ובתה הארפר, ניו יורק, נובמבר 2011/GettyImages

בשנה שעברה כמה מבגדיה של הארפר נמכרו במכירה מיוחדת למטרות צדקה. ויקטוריה בקהאם תרמה כ-25 פריטי ביגוד של בתה לטובת "הצילו את הילדים" Save the )Children), ארגון סיוע בינלאומי הפועל לרווחת ילדים במדינות מתפתחות. ביגוד המעצבים, בין היתר של קלואה, רוקסנדה אילינצ'יץ', ראלף לורו, סטלה מקארתני, גוצ'י, מארק ג'ייקובס ושרלוט אולימפיה, נמכר בחנות הארגון "מריס' ליווינג אנד גיווינג ( Mary's Living & Giving) ביום 18 יוני. תצוגת הפריטים האלגנטית נעשתה על-ידי ויקטוריה בקהאם עצמה. כל כספי המכירה הועבר לפעילות הארגון.

כמה בת הארבע מודעת לסטטוס המשפיע שלה? לא ברור. סביר שככל שיעברו השנים היא תבין יותר מה קורה סביבה ותתחיל לחשב כל מראה שלה מטעמים הנוחים לה. אולי היא אפילו תועסק במותג הצומח של ויקטוריה בקהאם (המעסיק כ-150 איש בסטודיו בלונדון). בינתיים, על-פי עדות אימה, מה שהיא הכי אוהבת ללבוש היום זה בכלל חולצת כדורגל.

מכירה מיוחדת של בגדי היוקרה של הארפר בקהאם

מכירה של בגדי הארפר בקהאם למטרות צדקה בחנות 'Mary's Living And Giving, לונדון, יוני 2015. GettyImages
מכירה של בגדי הארפר בקהאם למטרות צדקה בחנות 'Mary's Living And Giving, לונדון, יוני 2015/GettyImages

אמא ויקטוריה הכינה את התצוגה בעצמה

מכירה של בגדי הארפר בקהאם למטרות צדקה בחנות 'Mary's Living And Giving, לונדון, יוני 2015. GettyImages
מכירה של בגדי הארפר בקהאם למטרות צדקה בחנות 'Mary's Living And Giving, לונדון, יוני 2015/GettyImages

ההכנסות נתרמו לצדקה

מכירה של בגדי הארפר בקהאם למטרות צדקה בחנות 'Mary's Living And Giving, לונדון, יוני 2015. GettyImages
מכירה של בגדי הארפר בקהאם למטרות צדקה בחנות 'Mary's Living And Giving, לונדון, יוני 2015/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully