וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך - הגברים קבעו: ככה נראית האישה המושלמת

24.2.2016 / 12:37

אתר היכרויות ערך סקר במטרה להכריע מי היא האישה המושלמת בעיני הגברים. על פי התוצאות, הבחור האמריקאי הממוצע מחפש יהודיה לא-מעשנת עם צבע עור של קים קרדשיאן וגוף של ג'סיקה בייל. מכירים מישהי לשידוך?

BuzzFeedVideo

בסרטון – ככה תוכלו להתאפר כמו קים קרדשיאן

במשך תקופה ארוכה נחשבו בלונדיניות בעלות עיניים כחולות כאידיאל היופי האמריקאי, אך נראה שסלבריטאיות בעלות מראה מגוון יותר שהתפרסמו בשנים האחרונות מובילות שינוי בטעם הגברי. אתר ההיכרויות WhatsYourPrice ביצע סקר במטרה למצוא מה התכונות שהרווקים האמריקאיים מוצאים כמושכות ביותר אצל אישה. התוצאות חושפות שהטעם של הגבר האמריקאי הממוצע השתנה בשנה החולפת. בזמן שבשנת 2015 המאפיינים הנחשקים ביותר היו שיער זהוב ועיניים בהירות, השנה הגברים בחרו בעיניים חומות, שיער כהה ועור שזוף.

נתריע מראש שלא מדובר באתר הכי פמיניסטי בעולם. למעשה גברים הגולשים באתר יכולים לבחור עם איזו אישה יפה יהיו מעוניינים לצאת לדייט, וככל שהבחורה נחשקת יותר כך מחיר הפגישה עולה. על ידי ניתוח של המאפיינים של נשים שזכו למחיר גבוה נקבע באתר מהן התכונות האהודות ביותר אצל גברים. כך עולה שבלונדיניות נותרו מאחור השנה בשעה שנשים עם שיער חום כהה כמו מילה קוניס היו פופולאריות הרבה יותר. גם נשים בעלות עיניים חומות זכו להצלחה כשהגברים נתנו כדוגמה את המבט הלוהט של סלינה גומז, ג'סיקה אלבה וביונסה.

טרנד נוסף בעולם הדייטים הוא משיכה לגוון עור שזוף או כהה יותר, כשהגברים היללו את הצבע של נשים שמוצאן מהמזרח התיכון כמו קים קרדשיאן. "כשחושבים על היפייפיה האמריקאית עולה תמונה של פצצה בלונדינית עם עיניים כחולות. הסקר שלנו מראה שיש מגוון רחב יותר שנכנס תחת ההגדרה 'האישה המושלמת'", אמר מנכ"ל ומייסד האתר, ברנדון וויד.

אז ככה היא אמורה להראות

אישה מושלמת. whatsyourprice.com, אתר רשמי
"האישה המושלמת"./אתר רשמי, whatsyourprice.com

מה בכל זאת לא השתנה? גברים אוהבים דוגמניות על והם רוצים שהנשים שלהן יהיו בגובה של אחת כזאת. הגובה הנחשק עמד על 1.75 מ' (כמו ג'ניפר לורנס), 10 סנטימטרים יותר מהאישה האמריקאית הממוצעת. עוד נתון לא מפתיע הוא שהגברים המחפשים אהבה באתר מעוניינים באישה בעלת גוף אתלטי כמו של ג'סיקה בייל. כמובן שהגולשים באתר טוענים שהם ממש לא מחפשים בחורה שטחית. האישה המושלמת היא למעשה חכמה, ומחזיקה בתואר ראשון לפחות. אם היא גם תהיה יהודיה ולא תעשן, המניות שלה רק ימשיכו לעלות.

מעניין לראות שלגברים ממדינות שונות בארה"ב יש העדפות שונות לגבי דמותה של האישה המושלמת. בחורים ממיאמי ולאס וגאס עדיין חושקים בשיער בלונדיני ועיניים ירוקות בזמן שניו יורקרים הכי אוהבים אסיאתיות וגברים מוושינגטון חובבים רזות. נסכם ונאמר שעל טעם ועל ריח אין להתווכח.

עוד בנושא:

צפו במצעד הביקיני: כך מתקבלות דיילות לעבודה בסין

איך משתנה מודל היופי הגברי במדינות שונות בעולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully