וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את wigig, האתר החדש שכל חובבת אופנה חייבת להכיר

תמר מרקוביץ'

25.2.2016 / 11:52

אושיית הסטייל נסטיה ליסנסקי ויזמי האופנה קרן ותומר בנקר משיקים אתר שופינג חדש המספק מענה לפאשניסטות חובבות איכות. כך תוכלו לרכוש פריטים של מותגים חזקים בהנחות ענק (עד 80%), עם מבצעים מתחלפים, שיתופי פעולה מתחדשים ורכישה ישירה דרך האינסטגרם

צילום: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

בווידיאו: מאחורי הקלעים בצילומי הקולקציה של נסטיה ליסנסקי לבנקר

קרן בנקר: "אנחנו עובדים כבר שנה על הקמת האתר והשקענו בו כ-350,000 שקלים"

אפתח בגילוי נאות. ההיכרות הקרובה שלי עם נסטיה ליסנסקי הולכת עשור אחורה. הרבה לפני שהפכה לאושיית אינסטגרם שמעצבים זורקים עליה בגדים, ובטח לפני ששילמו לה כדי שתלבש אותם. אני מכירה אותה מהימים שבהם היא היתה מעצבת אופנה בתחילת דרכה, עם לוק שלגמרי לא מפה וסטייל שהוא לגמרי שלה, ובעיקר אני זוכרת לה את היכולת להתלבש נהדר בתקציבים מגוחכים. יש אנשים כאלה שפשוט יודעים לקנות חכם - פריטים מעולים ובזול. את עיקר המציאות שלה היא השיגה באתרים בינלאומיים שונים, כמו למשל myhabit, שהציע עודפי מעצבים בהנחות ענק.

מהצד השני נמצאים קרן ותומר בנקר, שועלי קרב ותיקים בתעשיית האופנה הקשוחה שלנו, יזמים בכל רמ"ח איבריהם שהקימו את בוטיק בנקר, את המותג עלמה והזכיינים הבלעדיים של המותג הצרפתי השווה אמריקן וינטג'. קרן ותומר מכירים מקרוב את המושג שיושב כדבשת מכאיבה על כל תעשיין אופנה - מלאי. עודפי סחורה. דווקא הרשתות הגדולות המייצרות פריטים זולים יחסית הן מכונות משומנות היטב שמפעילות מעבר לסיילים העונתיים גם חנויות עודפים המאפשרות את מכירת הפריטים גם בעונות העוקבות.

למותגים הקטנים יותר קשה בהרבה למצוא פתרון. רשת כמו אמריקן וינטג' למשל מנועה מלמכור את פריטי העונה הקודמת העודפים לאחר סיום העונה. לעתים קרובות זהו המכשול העיקרי העומד בדרכם של מותגים קטנים ואיכותיים, ומביא לסגירתם.

אתר הקניות WIGIG. צילום תמיר מוש,
האתר החדש wigig. זכרו - when it’s gone it’s gone/צילום תמיר מוש
בכל שבוע יתקיימו מכירות חדשות, ובהתאם למכירות כך גם המלאים מתחדשים

לאחר שני שיתופי פעולה מוצלחים בין השלושה בדמות קולקציה משותפת של נסטיה לבנקר, החליטו להפגיש גם את שני הצרכים האלו - הצורך של מעצבים ויבואנים בזירה אחת הנותנת פתרון לעודפים הרבים המצטברים והצורך של פאשניסטות חובבות איכות לרכוש מציאות - פריטים איכותיים ממותגים שהן אוהבות במחירים נמוכים יותר, כאלו שדומים למחירי הרשתות.

התוצאה היא האתר המתבקש wigig, שמשמעות שמו - when it's gone it's gone. כמו מקבילים זרים מציע האתר חוויית קניית פרימיום במחירי עודפי פרימיום - מותגים חזקים ואיכותיים בהנחות ענק (45% -80%) המוגבלות בזמן, ופתוחות למועדון החברים בלבד, כאשר רק הם יוכלו להתעדכן במכירות העתידיות. בשלב ההרצה הכל יהיה פתוח לכולם. בכל שבוע יתקיימו מכירות חדשות, כאשר בהתאם למכירות כך גם המלאים מתחדשים. קרן בנקר כהן מספרת: "אנו עובדים כבר שנה, ביחד עם נסטיה, על הקמת האתר והשקענו בו כ-350,000 שקלים הכוללים פיתוח הפלטפורמה (על ידי רוני זיו לסטודיו ocho - ת.מ), סחורות ומלאים, צילומים ייחודיים לאתר ושיווק. אנו נשענים על מודלים של אתרים שונים בעולם שנוחלים הצלחה גדולה ואנו מאמינים שכך גם יצליח בישראל".

קרן ותומר בנקר יחד עם נסטיה ליסנסקי באתר אופנה חדש. אלון שפרנסקי,
אושיית הסטייל נסטיה ליסנסקי/אלון שפרנסקי
השלושה מבטיחים שפע שיתופי פעולה כשהמטרה היא לחשוף מעצבים ומותגים חדשים ולהגישם באריזה שאין בה אפילו גרם של תשדורת עודפים

השלושה מבטיחים שפע שיתופי פעולה מתחדשים כל הזמן כאשר המטרה היא לחשוף מעצבים ומותגים חדשים לחברי המועדון (סוניה ריקל, אמריקן וינטג', סבינה מוסייב, גרביוני זוהרה הם חלק מהשמות), ולהגישם באריזה שאין בה אפילו גרם של תשדורת "עודפים". להפך, שיטוט באתר מציג אווירה יקרה ומדויקת אשר יש להניח תקרוץ לחובבות המותגים המקוריים וחובבות אופנה בכלל.

על הקריאייטיב והצילומים (כולם ייעודיים לאתר) אמונה ליסנסקי והתוצאה המתקבלת באתר מהוקצעת ומכוונת גבוה, בדומה לבוטיקים הפיזיים של הזוג בנקר והאווירה הבינלאומית המזוהה עם ליסנסקי. ימים יגידו אם הרשת הישראלית מוכנה כבר לסגנון מהוקצע כל כך בזירת האי-קומרס, שעד כה היטיב להכיל בעיקר אתרים מז'אנר אחד, עממי יותר בכל מובן ומכוון לקהל צעיר יחסית (יוצא מן הכלל הזה הוא בוטיק הרשת הלוהט belle and sue).

האם אופיו של wigig מעיד על בשלות שוק האי קומרס בתחום האופנה בישראל? האם זוהי מחשבה על נערות Adika שבגרו ומחפשות אלטרנטיבה אחרת ברשת, כזו שתביא את המחירים ואת הנוחות הווירטואלית, אך תשדר בגרות אנינה ומוקפדת יותר? לדברי קרן בנקר-כהן אחת ההפתעות הטובות עם פתיחת האתר היא הפופולריות שלו הרבה מעבר לגבולות מדינת תל אביב, אפילו בתקופת ההרצה. "אני בטירוף על האנליטיקס" (כלי מדידת נתוני גלישה וניתוחם - ת.מ) מודה תומר, "ודווקא המכירה באינטרנט בניגוד לחנות הפיזית מגלה לך הרבה יותר על הלקוחות שלך. פתאום אתה מגלה את הפופולריות שזוכים לה המותגים שלנו במקומות כמו בית שאן. איזה כיף! זה ממש מרגש אותי לשלוח חבילות של המותגים שלי, שאני יודע שלא נמכרו בכלל באזורים הגיאוגרפיים האלה עד היום, ולדעת שאנחנו נגישים היום לכל מי שאוהב אותנו".

האתר מציע פלטפורמת קניות ייחודית הנקראת Shop Instagram, באמצעותה ניתן לרכוש פריטים ברכישה ישירה דרך חשבונות האינסטגרם של אושיות אופנה מקומיות

האם אתם לא חוששים מתחרות של האתר עם החנויות הפיזיות, שאנשים יתמכרו למחירים הזולים שבאתר וימתינו שהסחורה תגיע לשם?

קרן בנקר: "יש מקום לכולם. להפך, אני חושבת שיכול להיות שהאתר והמחירים האטרקטיביים שלו יצליחו לייצר חשיפה למותגים שאולי טרם נחשפו אליו עד כה. המותגים שאנחנו מוכרים הם כאלו שהסגנון שהם מציעים רלוונטי גם בעונות הבאות, אבל תמיד יהיה קהל שאוהב ורוצה לקנות הכל מיד בתחילת העונה ולא ירצה לחכות לסייל. מצד שני אני מאמינה שאותו קהל ישמח גם להתחדש בפריטים שקיבלו חיים חדשים והצעות הגשה מעניינות ואחרות כמה עונות אחר כך.

לצד המכירות המתחלפות, האתר מציע פלטפורמת קניות ייחודית הנקראת Shop Instagram, אשר באמצעותה ניתן לרכוש פריטים ברכישה ישירה דרך חשבונות האינסטגרם של אושיות אופנה מקומיות, כגון נסטיה ליסנסקי, roco runs ועוד.
ליסנסקי זיהתה את הצורך בחיבור מיידי בין האינסטגרם, כמקור השראה אופנתית, לבין אפשרות רכישה מיידית בקליק דרך חשבון האינסטגרם ועל היסודות האלו הוקמה פלטפורמת ה-Shop Instagram. "הפלטפורמה הזו היא המשך ישיר לכל מה שקורה היום בעולם הרשתות החברתיות והיא מהלך בלתי נמנע בהתפתחותו של עולם האופנה. זה למעשה המודל הראשון שמתייחס לאינסטה-בלוגריות, כמוני, ככוח מכירה משמעותי ומתגמל באופן ישיר על מכירות".

נכון לרגע זה רק האינסטגרם של נסטיה מוצע למכירה באתר והוא נראה כמו פיצ'ר נחמד שמאפשר לראות את הבגדים שנמכרים באתר מחוץ לאופן הסטרילי שבו הם מוצגים על הדוגמנית חתוכת הראש, ועל דמות מוכרת. יש להניח ולקוות שבעתיד הקרוב הפיצ'ר הזה יתמלא באופציות מרגשות נוספות ויציג מגוון מעניין של דמויות ונופך של תוכן.

פריטים של סוניה ריקל המוצעים באתר

אתר הקניות WIGIG. צילום תמיר מוש,
שיק חו"לי במחירים נגישים/צילום תמיר מוש
אתר הקניות WIGIG. תמיר מוש, צילום מסך
מענה לבחורות שמבינות עניין/צילום מסך, תמיר מוש

פריטים של ג'ולייט המוצעים באתר

פריטים מהמותג ג'ולייט באתר WIGIG. מירב בן לולו,
אופנה לנשים צעירות ובוגרות כאחד/מירב בן לולו
פריטים מהמותג ג'ולייט באתר WIGIG. מירב בן לולו,
לבעלות טעם אנין/מירב בן לולו
פריטים מהמותג ג'ולייט באתר WIGIG. מירב בן לולו,
היתרון הקסום שבעודפים/מירב בן לולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully