וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לקס: שני לקס עושה את לונדון

1.3.2016 / 8:17

אחרי שיצרה נעליים אקסצנטריות עבור התצוגה של אלון ליבנה בניו יורק, כעת כובשת המעצבת המוכשרת פסגה נוספת, והפעם בסולו. קולקציה חדשה בעיצובה הוצגה בזירת הקניינות של שבוע האופנה הלונדוני, לשם היא הוזמנה לאחר שנבחרה בפינצטה על ידי הקונסוליה הבריטית לאופנה

מעצבת הנעליים שני לקס בשבוע האופנה של לונדון. אסף ליברפרוינד,
"מצלמים אותך שם כאילו היית מינימום אלכסה צ?אנג - שזה גם קצת מצחיק ונחמד". שני לקס מחוץ לתצוגות של שבוע האופנה בלונדון/אסף ליברפרוינד

כשלוש שנים לאחר שהחלה לעצב נעליים, שני לקס כובשת עוד פיסה הכרחית בדרך לטופ ומציינת השתתפות בזירת הקניינות שמאחורי הקלעים בשבוע האופנה הלונדוני. לקס הציגה בשבוע שעבר את קולקציית "moonage dreamer" לעונות הסתיו והחורף הבאות של המותג הנושא את שמה LAX, לצד מותגים מכל העולם שנבחרו בפינצטה, ביניהם ליין התכשיטים המקומי נוריתמי.

"האמת שקיבלתי פנייה מאוד מפתיעה דרך האתר שלי מהקונסוליה הבריטית לאופנה", היא מספרת כיצד התברגה למעמד. "הם ביקשו שאשלח להם קצת פרטים על המותג, וכמה ימים אחר כך נאמר לי שהתקבלתי ושהם ישמחו להציע לי עמדה בשואורום המעצבים של שבוע האופנה".

קולקציית נעלי החורף 2016/17 של שני לקס. ינאי מנחם,
מודלים שמשלבים נוסטלגיה ואלמנטים פוטוריסטים. קולקציית "moonage dreamer" לסתיו-חורף 2016/17/ינאי מנחם
העיצוב נעשה בהשראת שני איקונות שהלכו לעולמם בשנה החולפת - דיוויד בואי ואנדרה קוראז'

זו הפעם השנייה שהמעצבת המוכשרת טובלת בביצה הבינלאומית. לפני כשנתיים היא יצרה עבור המעצב אלון ליבנה נעליים אקסצנטריות שליוו את התצוגה שלו בשבוע האופנה הניו יורקי.

אבל כעת היא כאמור הגיעה סולו עם קולקציה בהשראת שני איקונות שהלכו לעולמם בשנה החולפת - דיוויד בואי ומעצב האופנה הצרפתי אנדרה קוראז'. השניים, שיצרו כל אחד בדרכו חזון תרבותי בעל אסתטיקה מודרניסטית עתידנית בהשפעת הפלישה לחלל, חזון שנחקק בעיקר בשנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת, היוו כר מרעה עבורה (כמו עבור מעצבים רבים בדורנו). את הסיפור הנ"ל היא תרגמה למודלים שמשלבים נוסטלגיה ואלמנטים פוטוריסטים עם עורות מטאליים במרקמים מבריקים, מנוחשים וקרוקו, עקבי בלוק ופלטפורמת עץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קולקציית נעלי החורף 2016/17 של שני לקס. ינאי מנחם,
עורות מטאליים במרקמים מבריקים, מנוחשים וקרוקו. דגם נוסף מהקולקציה שהוצגה בלונדון/ינאי מנחם
"זאת הייתה חוויה מעניינת וקשה שגרמה לי לעבוד מאוד מדויק ולהרים את הרף שלי מבחינה קריאטיבית ומבחינת החומרים"

"מבחינתי היו פה שני פיקים מרכזיים", היא מסכמת, "הראשון היה המסע הדי מסעיר שביצירת הקולקציה הרחבה ביותר שעשיתי עד כה ובזמן שיא, עם תינוק בן 4 חודשים (!). זאת הייתה חוויה קשה ומעניינת שגרמה לי לעבוד מאוד מדויק ולהרים את הרף שלי מבחינה קריאטיבית ומבחינת החומרים שהשתמשתי בהם. הפיק השני היה כשהתצוגה הייתה מוכנה, והקולקציה נגלתה לפניי כסיפור שלם. זה היה מאוד מרגש ומתגמל. להיות שם בשואורום לצד מעצבים מוכשרים ולהציג לאנשים חשובים בתעשייה, אם זה כתבת של ווג או קניינים שמוכרים בחנויות שלהם מותגי פרימיום, ולהבין שזה לגמרי אפשרי. מעבר לזה, כל יציאה החוצה לרחוב לוותה בהמון פלאשים וצלמים שמצלמים אותך כאילו הייתי מינימום אלכסה צ'אנג - שזה גם קצת מצחיק ונחמד".

ויש הזמנות מקניינים מוכרים? "אני עדיין לא יכולה לחשוף כמובן פרטים, אבל נוצרו הזדמנויות מעניינות". בכדי להתענג על קולקציית הנעליים החדשה, שמובאת לפניכם כרגע ויזואלית בטעימה מפתה, תיאלצו להתאמן על כישורי הסבלנות שלכן ולהמתין עד סוף עונת הקיץ הקרובה.

קישור לאתר LAX
את הקולקציה הנוכחית ניתן להשיג בחנות ברחוב עמיעד 13 שוק הפשפשים יפו, וכן בבוטיק 5, לינקולן 5 תל אביב או בבוטיק פרשס, פרישמן 63 תל אביב.

קולקציית נעלי החורף 2016/17 של שני לקס. ינאי מנחם,
"כשהתצוגה הייתה מוכנה, הקולקציה נגלתה לפניי כסיפור שלם"/ינאי מנחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully