וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזון הרזון? תאונת הפוטושופ של לינה דנהאם

2.3.2016 / 13:17

יוצרת הסדרה "בנות" תקפה את המגזין הספרדי "Tentaciones", שלקח צילום שלה ולטענתה ריטש אותו בצורה מוגזמת ולא מציאותית. "זו תחושה מוזרה לראות תמונה שלך ולא לזהות את הגוף של עצמך". המגזין הגיב לטענה והכחיש שביצע עבודת פוטושופ

צילום מסך

בווידיאו: פרומו לעונה החדשה של "בנות", שלגמרי עושה חשק

יחסי האהבה-שנאה בין מפורסמות לבין אמנות הפוטושופ הידועה לשמצה נמשכת. הפער בין הרצון להיראות הכי טוב שאפשר לבין בכל זאת לשמור על נראות מציאותית ועל נאמנות לעקרונותייך כאישה, מבלבל את המצולמות וגם את הצלמים עצמם. סקרלט ג'והנסון כבר הצהירה בעבר שהיא מעדיפה לא להירטש על שערי מגזינים; קייט ווינסלט גם הצטרפה חלקית לטרנד; קייט מוס וקים קרדשיאן הצטלמו ללא איפור; וזוהי רק תחילתו של טרנד ההיי בנטורל שכובש את הוליווד המלאכותית.

כעת הגיע תורה המתבקש של לינה דנהאם. יוצרת הסדרה "בנות" היא לא רק הקול של דורנו, היא גם נתפסת כאישה חזקה שממש לא מתביישת בפגמים שלה, ודואגת להחצין אותם בסדרה שאותה יצרה ובה היא מככבת. אמש יצאה דנהאם בעמוד האינסטגרם המאוד פעיל שלה נגד המגזין הספרדי "Tentaciones", שלקח צילום שלה ולטענתה ריטש אותו יותר מדי. ","אני מאוד מודה לכם שאתם מציגים אותי על השער וגורמים לי להרגיש מדהים", כתבה באינסטגרם, "אבל זו לא אני שם בתמונה, זה לא הגוף שלי, ואם אתם כל כך מעריכים את מה שאני עושה, למה לא להציג אותי לקוראים איך שאני?". דנהאם הוסיפה שעבודת הריטוש שנעשתה היא
מעט חולנית ונראה שכל מה שחשוב למגזין זה להציג גוף לבן ורזה. "זו תחושה מוזרה לראות תמונה ולא לזהות את הגוף של עצמך".

תגובת המו"ל של המגזין הספרדי לא איחרה לבוא, והיא הציגה הכחשה מלאה בדבר הריטוש. "מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא נוהגים להשתמש בפוטושופ או בכלים דיגיטליים אחרים כדי לשנות את המראה של האנשים המככבים על השער או על עמודי הפנים במגזין" נאמר בתגובה. "השינוי היחיד שבוצע היה לחתוך את התמונה כך שתתאים לפורמט השער. בתגובה אף צוין שהסוכן של דנהאם חתם על אישור פרסום התמונה. התמונה עצמה צולמה ב-2013 על ידי הצלם ראובן אפנדר.

לאור תגובתה הזועמת של דנהאם, קשה שלא להיזכר בתאונת פוטושופ אחרת בכיכובה, מהעבר הלא רחוק, כשהתנוססה על שער ווג ארה"ב היוקרתי בפברואר 2014, והציגה מראה מחמיא במיוחד עם עבודת פוטושופ מכובת. "ווג הוא לא המקום שבו נחפש בהכרח הצגה של נשים מציאותיות", הגיבה בזמנו. "ווג הוא המקום שנלך אליו כדי להסתכל על בגדים יפים ומקומות מפוארים. אסקפיזם טהור". האם דנהאם זעמה בצדק? תשפטו בעצמכם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ווג ארה"ב, פברואר 2014

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם פה התעוררה סערה בנושא הריטוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין גלאמור, אפריל 2014

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה יותר דומה לעצמה ועדיין נראית נהדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על שער מגזין ELLE, פברואר 2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפור כבד, מחשוף עמוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

על שער מגזין ELLE, פברואר 2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער נוסף לאותו גיליון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully