וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עם שיער פנים: "אני אוהבת את הזקן שלי, ואני אוקיר אותו לנצח"

3.3.2016 / 17:43

הרנאם קאור, בריטית בת 25 שהתפרסמה בזכות הזקן שמעטר את פניה, זכתה לטבילת האש הראשונה שלה כדוגמנית מסלול במסגרת תצוגה שהתקיימה בשבוע האופנה של לונדון. "תמיד צחקו עליי כשאמרתי שאני רוצה לדגמן. כעת הבדיחה היא על חשבון כל מי שנהג כלפיי בביריונות"

צילום מסך

בווידיאו: הרנאם קאור מספרת על עצמה לרשת BBC

הרנאם קאור, האישה הצעירה שהתפרסמה בשנה החולפת בזכות הזקן שמעטר את פניה ופעילותה למען דימוי-גוף חיובי, צעדה לראשונה על מסלול דוגמנות. היא זכתה תצוגה שהתקיימה בשבוע שעבר בבריטניה במסגרת שבוע האופנה של לונדון. בפוסט שפרסמה באינסטגרם הישר מהתצוגה של מריאנה הרוטוניאן, נראית קאור בת ה-25, תושבת העיר סלו שבדרום-מזרח אנגליה, צועדת במגפיים שחורים עבים, שמלה כחולה כהה, שרשראות זהב, הטורבן הסיקי המסורתי שלה - וזקן שחור מלא. בטקסט שליווה את התמונה כתבה קאור על חלומה המתמשך להיות דוגמנית.

"גדלתי על צפייה בריאליטי 'הטופ מודל הבאה', ותמיד הערצתי את טיירה בנקס, רציתי להיות כמו הדוגמניות היפות, ואני זוכרת איך העתקתי את האופן שבו הן הולכות ומדגמנות", כתבה קאור. "כשגדלתי אמרו לי שאני שמנה מדי, מכוערת, ומגעילה בשביל לדגמן. הסתכלתי על דוגמניות ואמרתי לעצמי שלעולם לא אהיה מסוגלת לעשות את מה שהן עושות. שאני לא יפה מספיק ושאין לי את סוג הגוף 'הנכון'. צחקו עליי כשהייתי אומרת שאני רוצה לדגמן, ובכן, הבדיחה כעת היא על חשבון כל מי שנהג כלפיי בביריונות", כתבה לאחר צעדת הבכורה.

אחרי שנים שהזקן היווה עבורה מקור לבושה, ואחרי סבל מתמשך של טיפולי שעווה, הא החליטה לאמץ את המראה הלא שגרתי שלה

הזקן של קאור החל לגדול כאשר היתה בת 11 אחרי שהתפתחה אצלה תסמונת השחלות הפוליציסטיות, מצב של חוסר איזון הורמונלי בגוף שגורם לנשים הלוקות בו לסבול משיעור יתר, אקנה וקשיי פוריות. אחרי שנים ששיער הפנים היווה עבורה מקור לבושה ואחרי סבל מתמשך של טיפולי שעווה שלוש פעמים בשבוע במסגרת ניסיונות ההסרה שלו, הא החליטה להשלים איתו ולאמץ את המראה הלא שגרתי שלה.

"אני אוהבת את הזקן שלי, את סימני המתיחה שלי ואת הצלקות שלי. האלמנטים האלו הופכים אותי למי שאני, הם הופכים אותי לשלמה. הזקן שלי הוא מאה אחוזים חלק מהגוף שלי", אמרה קאור בראיון לבלוג החתונות "Rock N Roll Bride" שפרסם לפני שלושה חודשים הפקת אופנה של שמלות כלה של "Urban Bridesmaid Photography", שבה השתתפה - כאשר פרחים מעטרים את הזקן שעל פניה.

התמונות, כצפוי, הפכו ויראליות. "זה מקור הכוח והביטחון שלי. אנשים רואים את הזקן רק כשיער, אבל בשבילי הוא הרבה יותר מזה. אני שומרת עליו ולא מסירה אותו כדי להראות לעולם תמונה אחרת, שונה, מגוונת וחזקה של אישה. אני אוהבת את הזקן הנשי שלי ואני אוקיר אותו לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
"אני שואפת להעלות את המודעות לבריונות ולשיימינג סביב המראה"

קאור משקיעה רבות בהפצת הרעיון של דימוי גוף חיובי ואהבה עצמית. בנובמבר של שנה שעברה היא השתתפה בקמפיין של הקולגה הדוגמנית טס הולידיי מסוכנות MILK הבריטית, שנודעה כקוראת תיגר על עולם האופנה עם גובה של פחות ממטר שבעים ומשקל של יותר מ-114 ק"ג, והשיקה את קמפיין המדיה החברתית EffYourBeautyStandards# . מטרת הקמפיין הייתה לעודד אנשים ברשת לאהוב את עצמם בלי קשר למה שהחברה סביבם סוברת שנחשב ליפה.

"הצטרפתי לצוות של Effyourbeautystandards כי אני שואפת להעלות את המודעות לבריונות ולשיימינג סביב המראה", כתבה קאור בחשבון האינסטגרם שלה. "אני נלהבת לעזור לגברים ונשים כאחד למצוא אהבה עצמית וליהנות מביטחון עצמי וגם מהגוף שלהם. כאישה עם זקן, אני אוהבת להציג תמונה שונה בתקשורת ובחברה, ולהראות שלהיות שונה - זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully