וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית ישראלית קטפה את הפרס הראשון בתחרות של ווג איטליה

6.3.2016 / 7:29

הזוכה בתחרות הפדרציה העולמית רמיקס היא דניאל כוכבי, סטודנטית שנה ג' ממכללת שנקר, שגברה על 12 פיינליסטים עם מיני קולקציה מהפנטת בגווני לבן-קרם-שנהב. הזכייה כוללת השתתפות בהפקת אופנה בווג איטליה וחשיפה בפני אנשי מפתח בתעשייה הבינלאומית

דניאל כוכבי, סטודנטית משנקר, זוכה בתחרות רמיקס של ווג איטליה. יח"צ חו"ל,
"כרגע אני בודקת הכל בזהירות". הדגמים של דניאל כוכבי בהשראת האמנית קלייר מורגן/יח"צ חו"ל
כוכבי השתמשה בטכניקות של סריגה ורקמה ידנית המחברות אורגנזת משי פליסה, רשתות שקופות ופרוות

ביום שישי האחרון, כמה ימים לאחר ששבוע האופנה ויחד איתו אורות הזרקורים נדדו לפריז, מילאנו התפנתה לתחרות של הפדרציה העולמית רמיקס הפועלת למען שימור מורשת הפרוות. פרוות מזוהות בעיקר עם ערכים כמו לקשרי, אופנה, תרבויות עתיקות וגם עם ארגון פיטה (People for the Ethical Treatment of Animals - PETA), שפועל להעלאת המודעות של הגנה על בעלי חיים מפני ניצול מצד המין האנושי. באתר של רמיקס ניתן למצוא אג'נדות רבות שמצדיקות את תעשיית הפרוות כמו הגנה על מקום העבודה של למעלה ממיליון בני אדם, שימור היסטורי וגאווה על גידול במכירות של חומר הגלם הנדון. אבל בואו נשים את הדיון הנפיץ לרגע בצד. היוזמה של התחרות בחסות הארגון ובשיתוף ווג נולדה במטרה לעודד מעצבים צעירים לעבוד עם פרוות. ולמה כל זה מעניין אותנו? כי הזוכה במקום הראשון היא סטודנטית שנה ג' ממכללת שנקר, דניאל כוכבי, שגברה על 12 פיינליסטים וקטפה את הפרס הראשון עם מיני קולקציה מהפנטת בגווני לבן-קרם-שנהב.

בשיחת טלפון ממילאנו היא מספרת: "נרשמתי לתחרות בעקבות דגם אחד שהכנתי בקורס בחירה בנושא פרוות. הבנתי שמאות מכל העולם הגישו מועמדות. לפני שלושה שבועות בישרו לי שאני בין ה-12 הנבחרים הסופיים ועליי להכין עוד שתי מערכות לבוש שיוצגו במעמד התחרות". ההשראה למיני קולקציה שלה היא עבודתה של האמנית קלייר מורגן ש"מייצרת תנועה בחלל על ידי שימוש בפוחלצים וחומרים אורגניים נוספים לכדי תוצאה סופית שמשדרת ריחוף וקלילות לצד קיפאון פראי".

כוכבי השתמשה בטכניקות של סריגה ורקמה ידנית המחברות אורגנזת משי פליסה, רשתות שקופות ופרוות. הזכייה כוללת שיתוף הדגמים בהפקה אדיטוריאלית במגזין ווג איטליה, התמחות בחברת פרוות בקופנהגן וחשיפה בפני צוות שופטים שמהווה אנשי מפתח בתעשיית האופנה הבינלאומית כמו ורוניקה אטרו (מנהלת הקריאייטיב של בית האופנה אטרו) ושרה מיינו עורכת משנה של ווג איטליה.

"היה לי מאוד מרגש לייצג את ישראל", היא מוסיפה. לגבי הדלתות שנפתחו לה בעקבות הזכייה היא עדיין מסוייגת: "אני עדיין סטודנטית. יש לי עוד שלושה סמסטרים. קיבלתי כמה הצעות מעניינות אבל לא נסגר עדיין שום דבר קונקרטי. כרגע אני בודקת הכל בזהירות". אנחנו היינו דווקא נזהרות מפיטה, אבל בינתיים - כבוד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully