וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופמודל ברמת-גן: נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר

9.3.2016 / 10:48

דוגמנית העל הבריטית המבקרת בישראל התארחה אמש בשנקר, ופיזרה גלאם וסימפטיה לסובבים. מבט חטוף מקרוב באישה המרשימה בת ה-46, שלבשה שמלה בעיצוב אזאדין אלאיה, הסביר מיד כיצד הפכה לאחת הדוגמניות המצליחות אי פעם. מבט נוסף באמה, קבע רשמית שהגנטיקה מנצחת הכל

דייב שחר

אמש ביקרה דוגמנית העל הבריטית נעמי קמפבל בשנקר. הדוגמנית המצליחה סיירה בבית הספר להנדסה ועיצוב בליווי פרופסור יולי תמיר, נשיאת שנקר ואורית אפרתי, יו"ר ידידי שנקר. הביקור התקיים לרגל שיתוף פעולה חדש בין המוסד החינוכי וקרן ההשקעות הישראלית "אתיופיה טק" לקידום פתרונות חדשניים לשיפור שירותי הבריאות במדינות מתפתחות, נושא הקרוב לליבה של קמפבל.

בת ה-46 העוסקת כבר שנים בפעילות הומניטרית, בין היתר גם למען מטרות חשובות במדינות מתפתחות, תרמה לקידום הפרויקט מעצם ביקורה. וכמובן, גם מעצם מקסימה כל-כך. מבט חטוף בדוגמנית הוותיקה שלבשה אזאדין אלאיה חושפת כתפיים ומחמיאה, הסביר מיידית מדוע היא היתה לאחת הדוגמניות המצליחות אי פעם. היא יפהפייה, גבוהה, חייכנית וקורנת. בנוסף היא מגלה חמימות וסימפטיה לכל סובביה וכמובן, מצטיינת בפוזות מקצועיות לצלמים.

לאחר שנים של תקריות אי שליטה בכעסים והתפרצויות אלימות שהובילו לעונשי עבודות שירות (כולל השלכת טלפון נייד על עוזרת בית שנחשדה על-ידה כמי שגנבה ממנה זוג מכנסי ג'ינס ותקיפת שוטר בשדה תעופה היתרו על רקע מזוודה אבודה), היא נמצאת בנקודה הרבה יותר טובה. הקריירה שלה משגשגת כתמיד ופעילותה במסגרת פרויקט "פאשן פור רליף", תצוגות ומכירות אופנת על למען מטרות צדקה שונות, נושאת פירות. מי שרוב ילדותה בדרום לונדון עברה עליה לצד האומנת שלה כיוון שאמה הרקדנית שהתה רבות בהופעות ואביה עזב את המשפחה חודשיים לאחר לידתה, גברה על קשיים ומכשולים רבים במהלך חייה.

נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר, מרץ 2016. דרור עינב
קמפבל מגלה חמימות כלפי הסובבים, ומצטיינת בפוזות מקצועיות לצלמים. אמש בשנקר/דרור עינב

אתמול התחילה קמפבל את הביקור בארץ במפגש עם שמעון פרס במרכז פרס לשלום ביפו. מפגש הפסגה בין דוגמנית העל והנשיא לשעבר נערך לרגל פתיחת אירועי "נשים מובילות שינוי" שאירח פרס. קמפבל פגשה ילדות יהודיות וערביות הלוקחות חלק בפרויקט הכדורגל של מרכז פרס לשלום והתוודעה לסיפוריהן של נשים פורצות דרך בארץ בתחומי חינוך, חברה, עסקים ותקשורת. היא מצידה סיפרה על תחילת דרכה בגיל 16 כדוגמנית כהת-עור הנאבקת על מקומה בתעשייה. "מסייה סן-לורן סידר לי שער ראשון", היא גילתה והתכוונה כמובן למעורבתו של מעצב העל איב סן לורן בשער הראשון שלה בווג פריז שהיה גם שער ראשון של המגזין עם דוגמנית שחורה. שמעון פרס שהילך שלוב יד עם הדוגמנית, הגדיר אותה כ"השראה לכולנו".

אמה של קמפבל, ולרי, הגיעה אף היא לביקור בארץ והתלוותה לבתה במפגש עם פרס ובסיור בשנקר. הרקדנית לשעבר אשר עברה כריתת שד לאחר הבחנת גידול סרטני, החלימה ממחלתה ומנהלת היום חיים רגילים. האישה בת ה-64, מהווה גם היא השראה לכולנו, לא פחות מבתה המפורסמת. מדובר בשתי נשים שהעצימו את משמעות יום האישה הבינלאומי שצוין אתמול.

במסגרת הפרויקט בשמו הוזמנה קמפבל לביקור בשנקר, משלחת מעצבים משנקר הוזמנה על-ידי ממשלת אתיופיה ויזמים מקומיים להתלוות אל המרכזים הרפואיים הפועלים בכפרי המדינה במזרח אפריקה לצורך בחינת שיתופי פעולה בפיתוח מוצרים מצילי חיים. במהלך הביקור אמש הוענקו לקמפבל זוג עגילי כסף שעוצבו בהשראת סימני גוף אפריקאים שבטיים שעוצבו על ידי אנה גוטסמן, סטודנטית במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר, מרץ 2016. דייב שחר
כל אחת רוצה פיסה מנעמי/דייב שחר
נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר, מרץ 2016. דרור עינב
אמה של קמפבל, ולרי בת ה-64. חגיגה של גנטיקה/דרור עינב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדוגמנית השחורה הראשונה על שער ווג פריז. נעמי קמפבל בת ה-18, אוגוסט 1988/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריירה משגשגת גם בגיל 46. נעמי קמפבל לוהטת על שער ווג פורטוגל, פברואר 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully