וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק אמביוולנטי: רגעי השיא והשפל של שבוע האופנה בפריז

9.3.2016 / 15:50

כמה מבתי האופנה המריאו ללא קברניט וטעו לגמרי בניווט, אחרים החליטו להחזיר בכוח את האייטיז על שלל גווניו הבעייתיים, וכמדי עונה היו גם כאלה שהכריזו על שילובי סטייל בלתי קונבנציונליים המאיימים לכבוש את החורף הבא. אנקדוטות מהאיוונט שחתם את חודש האופנה הפומפוזי

אתר רשמי

בווידיאו: מופע האייטיז המביך של הדי סלימאן בתצוגה של סן לורן פריז

שבוע האופנה הפריזאי הסתיים היום וחתם את החודש העמוס של תעשיית האופנה עם שלל כותרות ואנקדוטות מעוררות עניין. בתוך מקבץ השחקנים החזקים בתחום כמו שאנל, סלין, ולנטינו, בלמיין, סטלה מקרטני, דיור, איזבל מארה, קלואה ועוד - עם האנרגיה של עיר האורות או אווירת סוף הקורס בפריז - הדברים נראים אחרת. הנה סיכום מתומצת של כל מה שקרה שם.

דלתות מסתובבות: בתי האופנה ממריאים ללא קברניט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסלול איבד כיוון לחלוטין וחזר הרחק לאחור לימים טרום אלבר אלבז. תצוגת לנוון בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך
בלנווין בלט הרצון לשדר יוקרה עם פרוות, תחרות, מלמלות, משי וקטיפה. התוצאה: תאונה בחנות בדים יוקרתית

ההשלכות של טיסה ללא קברניט ראשי לא פשוטות בלנווין. המסלול שם איבד כיוון לחלוטין וחזר הרחק לאחור לימים שלפני אלבר אלבז. בלט הרצון לשדר יוקרה עם פרוות, בדי ברוקארד מטאליים,תחרות, מלמלות, משי וקטיפה. איכשהו הכל יחד יצר תמונה של תאונה בחנות בדים יוקרתית. המעצבים קמינה קמלי ולוסיו פינאל התנערו לחלוטין מהדי.אן.איי שהתווה אלבז והלכו בכיוון של מגמת האייטיז עם קריצה לסגנון בוגר על גבול הזקן שאפיין את לנווין בעבר הרחוק. ולא שלא היו שם לוקים נחשקים כמו למשל שמלת משי תכולה עם כתפיים מודגשות וחצאית קומות אליה צוותו מגפוני שרוכים בלק שחור. הבעיה נגלתה בעיקר בחוסר האחידות והקושי לייצר סיפור מובהק על המסלול.

גם בדיור המריאו עם שני פרחי טייס - סרג' רופי ולוסי מאייר. להם זו התצוגה השנייה בלי רף סימונס וניכר הקושי לייצר שפה מובהקת משלהם, אם כי המצב שם פחות גרוע ממה שקורה בלנווין. למרות המחסור בניווט מובהק - התוצאה הייתה הרבה יותר נחשקת ומעודנת והדיפה צניעות של צוות שעדיין מחפש את דרכו בתוך הקודים של בית האופנה. היו אזכורים לאשה של דיור עם הסילואטות המוכרות, הדפסי פרחים נעימים, מודרניות מעדות סימונס, קצת טרנדים והרבה מעילים וז'קטים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
תצוגת האופנה של דיור לסתיו-חורף 2016/17 בשבוע האופנה של פריז. GettyImages
ניכר הקושי לייצר שפה מובהקת משלהם, אם כי המצב שם פחות גרוע ממה שקורה בלנווין. תצוגת דיור בפריז/GettyImages

קודם כל ישראליות: הדוגמניות המקומיות כובשות את המסלולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופיה מצ'טנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם כבר דיור, אז סופיה עדיין שם, בפעם הרביעית ברציפות. היא אמנם כבר לא זוכה לפתוח את התצוגות אבל נוכחת ובולטת בקמפיינים. ליתאי מרכוס הענוגה, ששינתה לפריזורה אייטיזית עם בלונד קצר ופרוע, תפסה את תשומת לבו של דמנה גווסאליה, שמחזיק בתפקיד המנהל האמנותי של בלנסיאגה ו-ווטמנטס. הוא שיבץ אותה בשני המסלולים הנחשבים. גם נועם פרוסט יקירת המדור כיבדה את שבוע האופנה הפריזאי עם נוכחות בתצוגות של אן דמולמיסטר, היידר אקרמן, גיי לארוש ונהרה.

כבר אי אפשר להתכחש לעובדה שהאייטיז חוזר

תצוגת שאנל בשבוע האופנה של פריז, מרץ 2016. GettyImages
קולקציה שמזכירה מסיבת תה שיצאה משליטה במרכז דיור מוגן לבעלות ממון. תצוגת שאנל בפריז/GettyImages

אלמנטים המזוהים עם האייטיז כבר מסתובבים בעולם האופנה בעשור האחרון לא מעט. אבל בימים האחרונים נראה שהעניין יצא משליטה. הדי סלימאן הפתיע בסן לורן עם מופע נוצץ בנוסח "שושלת". גם המעצבים קרל לגרפלד ואיזבל מארה נצמדו לאותו עשור. הראשון עיצב עבור בית האופנה הצרפתי היוקרתי שאנל קולקציה שמזכירה מסיבת תה שיצאה משליטה במרכז דיור מוגן לבעלות ממון. עשרת הלוקים האחרונים על המסלול (מתוך 93 סך הכל) דווקא היו מהזן השאנלי הצעיר יותר, מה שמעלה השערה שהיו אלה אולי הנכדות השיקיות שבאו לבקר את סבתוש.

שילובים מסוכנים: תחזית לחורף הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצות גולף מתחת לשמלות בתצוגה של ולנטינו בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחורף הבא נחשוף כתפיים (על פי מה שהתרחש על המסלולים של דיור, בלנסיאגה, שאנל ולואי ויטון), נלבש חולצת גולף בהירה מתחת לגופיות ושמלות (ולנטינו, לווה), שמלה מעל חצאית ארוכה או מכנסיים רחבים (סטלה מקרטני, לווה), ונשלב פרוות ומלמלות (בלמיין, ג'יבנשי, קלואה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרנד השמלה מעל חצאית בחסות סלין וסטלה מקרטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעי זה הכי

קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ורוזי הנטינגטון ויטלי מחליפות צבעי שיער בתצוגה של בלמיין בפריז. GettyImages
פאות קדושות. ג'יג'י חדיד/GettyImages

אמנם קשה להגיד שאצל ג'יג'י חדיד, רוזי הנטינגטון-וויטלי וקנדל ג'נר הכל טבעי, אבל הגימיק של הפאות בתצוגה של בלמיין היווה תזכורת לכל אחת מהן להישאר בלוק של עצמה. זה אמנם השיג את המטרה וסחט עוד כמה כותרות ולייקיים באינסטגרם, אבל חטא בכל אספקט אחר.

משבר ביחסים? קניה דוהר בתצוגות וקים נשארת בבית

קים קרדשיאן. צילום מסך
היעדרות נוכחת של קים קרדשיאן בתצוגה של בלמיין, שהוחלפה בתמונת עירום צומית/צילום מסך

קים קרדשיאן לא הגיעה, קניה דווקא כן. ברקע - הפדיחה עם טיילור סוויפט שהביכה את קים ודיווחים על חובות ענק של קניה מצד אחד. מצד שני - יש תינוק קדוש בבית. בזמן שכריס וקניה באו להרים לקנדל ולחבר הקרוב אולבייה רוסטאן ולבית האופנה שהוא עומד בראשו, בלמיין, קים הרימה בעיקר לעצמה עם פרסום שתי תמונות עירום עצמי באינסטגרם. צומי או סתם שיעמום של בדידות?

אנה וינטור בתצוגה של ז'יבנשי בשבוע האופנה של פריז, מרץ 2016. GettyImages
הנה מישהי שדווקא כן נכחה בבלמיין. אנה וינטור והפרווה בשורה הראשונה בפריז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully