וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליי לארון, תודה: המראות הכי מוצלחים של שבועות האופנה

10.3.2016 / 17:00

אחרי עיון מעמיק בעשרות הלוקים ששוגרו למסלולי התצוגות בחודש האחרון בניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז - לקחנו על עצמנו את אתגר הסטייל הגדול ובחרנו את הבגדים שנפנטז עליהם בזמן הקרוב. ותאמינו או לא, הרשימה לא כוללת אפילו אאוטפיט אחד של שאנל

צילום: יוטיוב רשמי

בווידיאו: תצוגת האופנה של פראדה לסתיו-חורף 2016/17 בשבוע האופנה של מילאנו

תם סבב שבועות האופנה שהתחיל בזה הניו יורקי והסתיים שלשום בפריז עם התצוגות של לואי ויטון ומיו מיו - שמילאו את הציפיות וסיפקו כל אחד בדרכו קולקציות בקודים המזוהים עם בתי האופנה היוקרתיים. אחרי שאקורד הפתיחה לווה בעננת סימן שאלה לגבי נחיצות שבוע האופנה במתכונת המסורתית, וקיבל גיבוי באסטרטגיית ישיר לצרכן - מתן אופציה לרכישת פריטים מיד לאחר התצוגה ולא בפער של שישה חודשים - ניתן לומר שאקורד הסיום בפריז הזכיר את חשיבות הזמן הזה לעיכול והיערכות למגמות החדשות של החורף הבא. היו שם מנות גדושות של לקשרי עם פרוות צבעוניות, תחרות, מלמלות, טולים, קטיפות ועור, צבעוניות מגוונת שקוראת תיגר על השחור הנוח ואווירת אייטיז הארד קור.

אחרי עיון מעמיק בעשרות הלוקים ששוגרו למסלולים בחודש האחרון, לקחנו על עצמנו את אתגר הסטייל הגדול וסימנו את האאוטפיטים שנפנטז עליהם בזמן הקרוב, בתקווה למצוא אותם על הקולבים באחת מרשתות האופנה בהן יש סיכוי שכרטיס האשראי שלנו יכובד. או לחילופין, זכייה בלוטו גם יכולה לסדר את העניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully