וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי עושה את מינכן בסטייל- רגעי הסטייל הגדולים באינסטגרם

12.3.2016 / 8:53

בר רפאלי עושה את מינכן בסטייל, נעמי קמפבל מפזרת זוהר למרגלות הר הזיתים, ביונסה מספקת לוק מסקרן בנוסח כוכבת בוליווד, מיו מיו מציגים פינאלה שמוכיח שמראה הדנים יכול להיות מגוון וגאוני, וטרנד סנדלי העקב והגרביים מתחיל להדליק אותנו ממש

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: בר רפאלי ואמה ציפי על השטיח האדום של טקס פרסי הסטייל של פיפל במינכן, גרמניה

הטופמודל הברזילאית ומלאכית ויקטוריה סיקרט עם העיניים הכי כחולות בתעשייה נפרדת משבוע האופנה בפריז בתמונת תקריב נהדרת שמוכיחה כמה היא מושלמת גם בלי כנפיים ולנז'רי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ברור לנו שקצה נפשכם בצילומים מטושטשים של מקומיים להוטים עם נעמי קמפבל, אז הנה תמונה נהדרת של הטופמודל הבריטית מביקורה בארץ השבוע. האורחת הזוהרת כאן בביקור בקבר זכריה, מצבה מונוליטית מתקופת בית שני למרגלות הר הזיתים.

ביונסה והמראה עוצר הנשימה שלה של כוכבת נוסח בוליווד בקליפ לשיר "Hymn For The Weekend" עם קולדפליי. את הביגוד ברוח הסארי המסורתי עיצב צמד המעצבים אבו ג'אני וסאנדיפ קוסלה.

ועוד תקריב ביונסה. הפעם של קעקועי החינה והמניקור המהוקצעים מתוך הקליפ. וואוו.

תקריב על רגלי דוגמניות בסנדלי עקב וגרביים בתצוגת מוניק לולייה בפריז מזכיר לנו כמה הטרנד הזה של סנדלים-גרביים חזק הקיץ וכמה אנחנו נתרגל אותו שוב ושוב כי הוא חמוד נורא.

מעצב האופנה והסטייליסט גדי אלימלך מציג עבודת יד יפה "לכלות הקלילות שבדרך". מקסים גדי.

סלינה גומז בשמלת לואי ויטון כסופה באורך הרצפה ואיפור תואם במסיבת ואניטי פייר לאחר האוסקר - אחד המראות הכי יפים בעונת הפרסים האחרונה.

מיני, פרחוניות ורדרדה, שובל, ראפלס, ז'קט בומבר. רוברטו קוואלי משמח את ליבנו.

למקרה שעוד לא ידעתם, הקיץ הבא יהיה קיץ של דנים בכל מיני צורות וצבעים. הפינאלה בתצוגת מיו מיו בפריז מדגימה זאת מצוין.

נוויל ג'ייקובס, הבול טרייר של מארק ג'ייקובס, בצילומי קמפיין ליין הילדים, ליטל מארק ג'ייקובס. מי גונב פה ההצגה בדיוק, הילדונת המקסימה או נוויל האצילי?

מוזיאון לז-אר-דקוראטיף (האמנויות הדקורטיביות) בפריז מציג החל מהשבוע תערוכה חדשה, "ברבי" המוקדשת לקשר ההדוק של הבובה האיקונית לאופנה. בתערוכה מוצגות כ-700 בובות ברבי מכל הזמנים בביגוד קוטור. בתמונת אינסטגרם המוזיאון, ברבי "מגיעה להשיק את התערוכה שלה".

סטלה מקרטני נפרדת מג'ורג' מרטין, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי בריטי, שנודע בעיקר בזכות עבודתו עם הביטלס, ומת השבוע. לצד תמונת השחור-לבן מלאת סטייל והאלגנטיות של מרטין, מקרטני כותבת: "זכיתי לקבל אותך בחיי". כידוע, המעצבת היא בתו של פול מקרטני וג'ורג' מרטין היה חלק מחייה מאז ילדותה.

הדוגמנית האמריקאית היפהפיה טיילור היל, שמעדיפה תמיד לא לבקר באטרקציות התיירותיות של פריז ו"להיות חלק מהעיר ומתרבות", לא מתאפקת ומצטלמת לצד מגדל אייפל בין תצוגות שבוע האופנה.

טיפאני אנד קו מציגים: טבעות אירוסין מהחלומות שלכן.

אהובת המדור מזכירה לנו שגיליון ווג פריז עם שני השערים ההורסים שלה עכשיו בדוכנים. ידענו וציפינו ונדאג שיהיה לנו עותק שנוקיר לעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully