וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכזבת המלעיזים: שיעורי אופנה שאפשר ללמוד מקים קרדשיאן

10.3.2016 / 12:38

מלכת הצומי ידעה כמה רגעי שפל אופנתיים בחייה, שתועדו כולם באובססיביות בכל מדיה אפשרית. ועם זאת, אם תשימו לרגע את תחושת הבוז בצד, תבינו שיש מה ללמוד מהאישה והבאזז. אם אנה וינטור כבר נתנה את אישורה, הגיע הזמן שגם אתם תשחררו קצת. יש פה כמה טיפים לא רעים

splash

בווידיאו: קים קרדשיאן עפה על עצמה בז'קט עור שפרצופה מתנוסס עליו

אחד מנושאי הדיון הבוערים בשבוע האופנה בפריז שהסתיים אמש, היה היעדרותה של מלכת הבאזז קים קרדשיאן. האישה שהפכה, בין אם בדרך מוצדקת ובין אם לא, לאושיית סטייל סופר-מסוקרת ולסוג של מודל, נעדרה מתצוגות שציפו ממנה להיות נוכחת בהן, כמו לדוגמא בלמיין וז'יבנשי, שניים מבתי האופנה האהובים עליה. כנראה שאת סיבת היעדרותה התמוהה לא נדע לעולם, אבל הסיבה שבגללה אותה היעדרות מסקרנת אנשים, די ברורה.

מי שהתפרסמה בזכות תכנית ריאליטי, הציגה בהתאם סטייל טראשי וחשוף. אך עם השנים וצבירת הניסיון והחברים הנכונים הפכה הנסיכה הארמנית לדמות מסוקרת במדורי האופנה, לאו דווקא בזכות היותה כוכבת מדורי הרכילות. החותמת הרשמית והמפורסמת להיותה אושיית אופנה לגיטימית הגיעה באפריל 2014, כשהבוסית הבלתי מעורערת של עולם האופנה, עורכת ווג ארה"ב אנה וינטור, החליטה להעניק לה ולבעלה קניה ווסט ראיון שער, בפעם הראשונה. עולם האופנה סער בעקבות ההחלטה האמיצה של וינטור, ששלפה בהפתעה את הקלף הפופולרי. קוראי המגזין אף האשימו את העורכת בכניעה לתחנוניו של ווסט להגשים לארוסתו דאז חלום. גורם ההפתעה היה נעוץ בעובדה ששנתיים לפני השער החליטה וינטור להסיר את שמה של קרדשיאן מרשימת המוזמנים היוקרתית של גאלת מכון התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. ולמה אנחנו מזכירים עכשיו את הסערה הזאת? כי כיום, שנתיים אחרי, היא נראית לנו מעט הזויה. אתר האופנה האמריקאי פופשוגר הרים את הכפפה והסביר כיצד ניתן ללמוד מקימי שיעורים פרקטיים בנושא אופנה וסטייל. הנה חמישה טיפים שאנחנו אימצנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully