וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסט ליידי אין רד: רגעי הסטייל הגדולים של ננסי רייגן

11.3.2016 / 10:01

השחקנית ואשתו של הנשיא ה-40 של ארה"ב רונלד רייגן, מתה השבוע בגיל 94. האישה הראשונה שספגה ביקורת בשל חיבתה לבגדי יוקרה, הייתה להשראת סטייל מהלכת, ואף זכתה במהלך כהונתה לפרס על פועלה לקידום תעשיית האופנה. היא הציגה שיק אלגנטי מוקפד וחיבה עזה לאדום

ננסי רייגן. AP
ננסי רייגן, השנה. מהדור שקבע את הטון של אופנת נשות הפוליטיקאים/AP

ננסי דייוויס רייגן, שחקנית ואשתו של הנשיא ה-40 של ארצות הברית רונלד רייגן, מתה השבוע בגיל 94. היא הייתה הגברת הראשונה בזמן כהונתו של בעלה כנשיא בשנים בין השנים 1981 ו-1989. ככל הנראה, היא מתה בשל אי-ספיקת לב. רייגן נולדה בעיר ניו יורק בשם אן פרנסס רובינס, וגדלה במרילנד לאחר שהוריה נפרדו. בשנות ה-40 וה-50 היא הייתה שחקנית הוליוודית, ובין סרטיה הבולטים היו "הקול הבא שתשמע", ו"מלילה ליום". בשנת 1952 היא נישאה לרונלד רייגן, שהיה נשיא גילדת השחקנים, ולהם נולדו שני ילדים. רייגן הייתה אשתו השנייה, לאחר שהתגרש מהשחקנית ג'יין וויימן.

רייגן ספגה במהלך כהונת בעלה כנשיא ביקורת רבה בשל חיבתה לבגדי יוקרה. מבט חטוף בגרדרובה שלה מציג מיד כי מדובר באישה הראשונה של אמריקה האוחזת בשיק אירופאי אלגנטי מובהק. דבר בולט נוסף הוא שהיא אינה מפחדת מצבעים עזים כמו ירוק, צהוב ותכלת, ובמיוחד אוהבת להתלבש באדום בוהק. עוד הרבה לפני הסגידה האובססיבית של אתרי האופנה למישל אובמה או קייט מידלטון, היה דור שקבע את הטון מבחינת לבוש של נשות פוליטיקאים. הדור הזה כלל את ג'קי קנדי, את הנסיכה דיאנה וגם את ננסי רייגן - שזכתה במהלך כהונתה לפרס על פועלה לקידום תעשיית האופנה. קיבצנו כמה מרגעי הסטייל היפים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully