וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופסות גובה: מדריך סטיילינג להארכת הרגליים

תמר מרקוביץ'

17.3.2016 / 17:00

סגידה לגובה היא עניין תרבותי, ובשילוב עם האובססיה לרזון - נוצרת השאיפה שלנו להיות ארוכות יותר. החדשות הטובות: בניגוד למידה או לגובה, שני מדדים אובייקטיביים ואבסולוטיים, אורך הוא אשליה אופטית. ואשליות קל למכור. אז איך נעזור לצללית שלנו להיות ארוכה יותר?

קרלי קלוס וג'ייסון וו, ניו-יורק, ינואר 2012. GettyImages
גבוהה, תמירה, דקיקה וארוכת רגליים ללא צורך בשום אשליות אופטיות. הדוגמנית קרלי קלוס בהכנות לקראת תצוגה/GettyImages
בתרבויות מזרח אסיה יודעים דבר או שניים על הארכת הקומה הנשית. השמלה הסינית המסורתית היא הדוגמא הקלאסית

סגידה לגובה היא עניין תרבותי. בתרבויות מסוימות, כמו באסיה למשל, אישה אטרקטיבית מתאפיינת בממדים קומפקטיים, כאלו שהולכים יד ביד עם מידת נעליים מיניאטורית. המעניין הוא שאפילו באותן תרבויות אישה יפה היא אישה תמירה. מה ההבדל בין גבוהה לתמירה? או, אלו בדיוק הדקויות שמעניינות אותנו.

בעוד שאישה גבוהה חייבת להתאפיין במספר סנטימטרים מסוים, תמירות מגיעות בכל מידה וגובה. למעשה, אפילו בתרבויות מזרח אסיה שעליהן דיברתי, יודעים דבר או שניים על הארכת הקומה הנשית, על האשלייה האופטית של האורך. השמלה הסינית המסורתית היא הדוגמא הקלאסית - צווארון סיני בקצה אחד של השמלה, קצה השני בקרסוליים, זרועות ארוכות חשופות.

גם האובססיה העולמית לרזון נעוצה בשאיפה האוניברסלית שלנו להיות ארוכות יותר. המשקל, המידה - הכל טוב ויפה ונחמד, אבל האמת היא שמה שבאמת קובע (לפחות את מידת התאמתך לסטנדרט השכיח) זה כמה ארוכה הצללית שלך.
החדשות הטובות: בניגוד למידה או גובה, שני מדדים אובייקטיביים ואבסולוטיים, אורך הוא אשליה אופטית. ואשליות קל למכור. אז איך נעזור לצללית שלנו להיות ארוכה יותר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחילפת 2 חלקים תואמים הגוף לא "מתחלק". חליפת בוטיק נומרו 13/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית טומי הילפיגר, סתיו/חורף 16. ג'ורג' ברודוויק,
תמיד עובד. אוברול טומי הילפיגר/ג'ורג' ברודוויק

עיקרון החליפה: צבע אחיד בטופ ובחלק התחתון

כשאת לובשת חלק עליון וחלק תחתון מאותו הצבע את בהכרח יוצרת מראה ארוך מאחר והגוף לא "מתחלק" לחלקים ויזואליים. בדיוק כמו השמלה הסינית המסורתית שעובדת על אותו העיקרון, כך גם עיקרון החליפה, ואין זה משנה אם היא מודפסת או חלקה (למרות שצבעוניות חלקה נוטה להאריך יותר את המראה, אלא אם מדובר בהדפס פסי אורך - המאריך האופטי האולטימטיבי).

אוברול ארוך / שמלת מקסי

זה עובד על אותו עיקרון של החליפה, אבל עושה לך חיים יותר קלים - פריט אחד, מהרצפה עד הכתפיים. מי צריכה יותר מזה? תמיד עובד. נשים נמוכות נוטות לחשוב ששמלת מקסי "תבלע" אותן, או תקצר אותן, אבל בדיוק ההפך הוא הנכון.

קולקציית טומי הילפיגר, סתיו/חורף 16. ג'ורג' ברודוויק,
יכולת מופלאה ליצור אורך. חגורה בנקודה הכי רזה של הגוף באוברול טומי הילפיגר/ג'ורג' ברודוויק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגשת ידיים חטובות. מייקל קורס לרשת פקטורי 54/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגורה - ככל שהיא רחבה יותר היא מקצרת יותר

לחגורה דווקא יש יכולת מופלאה ליצור אורך אבל היא מותנית בשני גורמים - הרוחב שלה ורוחב המותניים שלך. אם המותניים שלך לא צרות ביחס לגוף שלך, אז לחגורה יש סיכוי להאריך רק אם היא יושבת נמוך, על אגן צר גם הוא (צללית שנות השבעים - גברית משהו). הנתון השני המשפיע הוא רוחב החגורה. דקה יותר, בנקודה הכי רזה של הגוף, מונחת על שמלת מקסי או פריט "ארוך" אחר - מאריכה.

חפשי את החלקים הצרים ביותר שלך והדגישי אותם (מותן / זרועות / רגליים)

כפי שנאמר תחילה, העניין של אורך נגזר גם מרוחב. כאשר תדגישי את האזורים הצרים שלך תראי ארוכה יותר - רגליים או ידיים צרים יחפו בהחלט על טורסו רחב או ישבן רחב בגזרות הנכונות אשר יהיו רפויות באזור הבטן / ישבן אך יחשפו גפיים. מותן צרה אשר תודגש בחגורה או בשמלת מקסי בגזרה גבוהה יכולה לעשות פלאים לאורך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורסו קצר או רגליים קצרות? ז'קט אופנוענים קצר יעשה שירות טוב. ז'קט מנגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדלים מחודדים מאריכים אוטומטית. מנגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
טרנדים הם עניין מסוכן כי הרבה מהם בכוונה משחקים עם האטרקטיביות, ונובעים מרעיון אינטלקטואלי של המעצבים במקור, ולא מתוך שאיפה להחמיא לגוף הנשי בהכרח

דעי את הגוף שלך והימנעי מטרנדים שלא מחמיאים לו

טרנדים הם עניין מסוכן כי הרבה מהם בכוונה משחקים עם האטרקטיביות, ונובעים מרעיון אינטלקטואלי של המעצבים במקור, ולא מתוך שאיפה להחמיא לגוף הנשי בהכרח. ז'קט אוברסייז הוא דוגמא טובה - אם את בעלת טורסו ארוך ומראה צר באופן כללי, ז'קט בויפרנד יחמיא לך, ייצור מראה "קולי". אם יש לך טורסו קצר או רגליים קצרות, ז'קט בויפרנד הוא אסון מהלך - ז'קט אופנוענים קצר יעשה עבורך שירות טוב בהרבה. את מכירה את הגוף שלך יותר טוב מכולם, הקשיבי לאינטואיציה שלך ולא למוכרת או למגזיני האופנה.

נעלי עקב בצבע ניוד

סנדלים / נעלי סירה מחודדות, אפילו נעלי בלרינה שטוחות בצבע עור - זו הדרך להאריך מיידית ואוטומטית את הלוק. כל לוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית ארוכה מאורך הרגליים. H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל פתוח יוצר 2 פסי אורך. טופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד הרצפה

הטריק הכי ברור מאליו אבל באמת עובד מצוין הוא להאריך בכמה סנטימטרים, קרי - ללבוש מכנסיים, שמלה או חצאית ארוכים מאורך הרגל, מעל נעלי עקב. זה כל כך עובד!

עליונית ארוכה פתוחה זרוקה מעל הכל

מעיל קל, קרדיגן או אפילו גזרת חלוק פתוחה וגדולה שזרוקה על הלוק שלך, יוצרת שני פסי אורך במרכזך (מאחר והעליונית פתוחה) שעושים רק טוב למראה הארוך. חשוב ללבוש משהו קוקטי ודק מתחת כדי לא להיראות כמו אוהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully