וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיח אגזוזים, שמנוניות טבעית ואיפור עמיד? חידושים בניקוי הפנים

שירלי אכסלרוד

17.3.2016 / 7:35

מוס צרפתי עדין, שמן זרעי ענבים יפני, ג'ל שחור עם תמצית פנינים, ואצות נדירות, אבקה דהק שהופכת לקרם קרצוף במגע עם מים, סבון מוס קליל ומכשיר חשמלי עם שלושה ראשים מתחלפים - גזרת ניקוי הפנים מתחדשת עם היצע חדש. ניסינו הכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרלן, Moussee De Beaute, מחיר: 256 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינתה של מ' אפשר היה לעצור במארז שנראה ליגת על. בלבן צח וזהב, ובריח משכר של ההכי הכי ביוקר, המוס מסדרת הניקוי החדשה של גרלן עבר את המבחן עוד בטרם הותזה מנת הקצף הראשונה על העור.
אך מסתבר שהמוס אינו רק יפה ושתוק! במגע עם מים מתקבל קרם עדין שבעדינים שמצליח להסיר יפה כמות מתונה של טינופת, ואם רק לא הגזמת עם האיפור ועם פיח האגזוזים, הוא ישאיר אחריו עור נקי להפליא ורך עד אין קץ.

גרלן, Moussee De Beaute, מחיר: 256 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיסיידו, CLEANINSING OIL, מחיר: 340 שקלים ל-180 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת היובש מעמידה אתגר לאומי – כיצד "גם" לנקות את הפנים ו"גם" לוודא שלא יתפוררו לגמרי. פתרון מוצלח מציעים בשיסיידו – ניקוי עדין על בסיס שמן זרעי ענבים.
הנסיינית מ' שסובלת מפוביה פתולוגית ממוצרים שמנוניים, מעדכנת שהמוצר יעבוד טוב גם לבעלות עור שמן, שהוא הצליח להכניע ולהסיר איפור מושקע ורב שכבתי ללא שאריות דביקות, לא על הפנים ולא על הידיים, ושכל כולו נעימות ועדינות שגם עור רגיש ייהנה מהן. כל הטוב הזה מגיע בפורמט משאבה הגייני ומדוייק. רק אזהרה אחת: בניגוד להמלצת היצרן, מ' מייעצת לא להסיר עם השמן איפור עיניים, מחמת שריפה ועיוורון זמני.

שיסיידו, CLEANINSING OIL, מחיר: 340 שקלים ל-180 מ"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי, ג'ל ניקוי Le soin noir, מחיר: 619 שקלים ל- 175 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי ששגרת ניקוי הפנים שלה כוללת התזת מים חמימים במקלחת תוך כדי צחצוח שיניים, מוזמנת להמשיך הלאה. כי המוצר הבא של ז'יבנשי מחייב טקס ממלכתי.
ג'ל הניקוי מסדרת le soin noir מכיל רשימת מרכיבים מרשימה – סחתיין על היצירתיות. הג'ל השחור (בקטע מטריד), כולל רכיבים חביבים על אוליגרכים כמו תמצית פנינים (לא אומרים לא לפנינים) ואצות נדירות. הוא הופך במגע עם פנים רטובות לתחליב לבן עדין שבעדינים, וכאן מתחילים הגינונים. אז תתרכזו והכירו את שיטת הקובידו - "טקס ניקוי יפני עתיק". ואלו הוראות ההפעלה שלו: "להניח על הפנים כמות קטנה מהג'ל ולעסות, לצבוט את העור בין שתי אצבעות, ולגלגל מהסנטר ומעלה, לכיוון האוזניים ופנימה לכיוון הלחיים והאף. לעלות בתנועות סיבוביות סביב העיניים, לעסות עם כפות ידיים פתוחות את המצח ולהפעיל לחץ על נקודות האנרגיה".

כמהים לעוד? לג'ל מצורפת גם ספוגית קונג'אק, ספוג טבעי שמבטיח לטהר את העור ולקלף את התאים המתים, אותו יש להרטיב, לסחוט, ולעסות על הפנים. אך מה שאולי עובד טוב בספא בטוקיו, במקלחת ממוצעת בתל-אביב מרגיש בהתחלה קצת מביך. אבל תזרמו, בסוף התהליך העור מרגיש מטוהר ונקי, מיליון דולר. לבעלות עודפי תקציב וזמן פנוי בלבד.

ז'יבנשי, ג'ל ניקוי Le soin noir, מחיר: 619 שקלים ל- 175 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DAILY MICRO PEEL של חברת HL, מחיר: 176 שקלים ל-75 גרם. להשיג אצל קוסמטיקאיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה עוד מוצר מאתגר, בהנחה שיש לכם ריאות מפלדה וסבלנות מברזל. הפילינג של HL מגיע בשיטת עשה זאת במו ידיך – אבקה טחונה דק שהופכת לקרם קרצוף אפקטיבי במגע עם מים. ההתחלה לא היתה מבטיחה. הפתיחה הראשונה של המיכל לוותה בשאיפת ענן אבקה עד כדי התקף אסתמה. גם המשחק עם המינונים הנכונים הוא עניין מטרחן ביותר, ודורש להתאמן על הכמויות הנכונות של אבקה מול מים – שלא יצא נוזלי מדי או סמיך מדי, אלא בדיוק במרקם הבוצי הנכון שמאפשר קרצוף. אחרי שלושה או ארבעה ניסיונות, התקבל הפילינג המיוחל: מרקם עדין, שמייצר תחושת ניקיון נעימה ועור רך ואף מתאים לשימוש יומיומי. וכל זה עם ניחוח בעייתי של כלב רטוב. האם היה שווה? רק בהנחה שיש לכם שעות פנאי מיותרות. אנחנו מעדיפים את המוצרים שלנו באים מוכנים מראש.

DAILY MICRO PEEL של חברת HL, מחיר: 176 שקלים ל-75 גרם. להשיג אצל קוסמטיקאיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללין, סבון מוס – 70 שקלים ל- 150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במארז שמשדר חמידות של נערת בת מצווה, מסתתרת קנייה משתלמת למדי – סבון המוס של ללין, במרקם אוורירי ועדין, ובלי פרבנים ו-SLS. הסבון השאיר תחושת ניקיון נעימה אחרי מקצה בוקר בבריכה רוחשת כלור, ובערב הסיר במתינות שאריות איפור קל שבקלים. הנסיינית מעריכה שבימי הקיץ המיוזעים והמעושנים יידרש ניקוי יסודי יותר כדי להסיר את שכבות הטינופת שמחכות לה, אבל עד אז, המוס של ללין הוא פועל ניקיון סביר בהחלט.

ללין, סבון מוס – 70 שקלים ל- 150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Remington Reveal, מברשת ניקוי חשמלית - 500 שקלים. להשיג בחנויות חשמל ובמשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעולה כפולה, שלושה ראשים מתחלפים, ומנגנון ויסות עם מהירויות שונות – זאת לא ציפור, זה לא ויברטור, זאת המברשת החשמלית החדשה של רמינגטון. לא נלאה במפרט הטכני המושקע, שכולל צורה ארגונומית נוחה ביותר לאחיזה, ראשים בדרגת עדינות משתנה שמתאימים לעור רגיש, רגיל, ולניקוי עמוק, מהירות משתנה וטיימר, כדי שלא תיסחפו עם הקירצוף. היא עובדת יופי עם או בלי סבון. אפשר להכניס אותה למקלחת, והיא יוצרת אפקט ניקיון ממכר, עור צח ומטוהר, ללא שריטות או שפשוף אגרסיבי, מעולה במיוחד לקראת הסרת החמץ מהפנים עם בוא הפסח. מדובר בגאדג'ט מוצלח ביותר למי שמעוניינת לשדרג את מערך ניקוי הפנים היומי שלה ולחבר אותו לחשמל. אבל אם תגידו שהוא יקר מדי ושסקראב טוב ועבודת כפיים ישיגו את אותה התוצאה – לא נכחיש.

Remington Reveal, מברשת ניקוי חשמלית - 500 שקלים. להשיג בחנויות חשמל ובמשביר לצרכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully