וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לכלות: 26 שמלות לבנות משבועות האופנה

16.3.2016 / 12:30

מבלי שהתכוונו לכך, מעצבי בתי אופנת על הציגו בשבועות האופנה לאביב/קיץ 2016 שמלות לבנות העשויות לשמש כשמלות כלה מן החלומות שלכן. גלריית השראה לכלה המתלבטת. מי נגע בליבך?

אתר רשמי

בווידאו: תצוגת טמפרלי לונדון בשבוע האופנה של לונדון, סתיו/חורף 2016

בתום שבועות האופנה בארבע בירות האופנה, ניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז, לכולנו יש מושג מה נלבש בסתיו ובחורף הבאים ומהם הטרנדים הבולטים. אותם טרנדים, כתמיד, ייראו לא רק בביגוד ה-READY-TO-WEAR על המדפים, אלא גם באופנת הכלות. ושמלות כלה מעולם לא היו אי בודד, הן חלק מסצינת האופנה הדינאמית. את שמלות הכלה העדכניות ביותר המגלמות את רוח העונה ניתן למצוא לא בהכרח בסלונים ייעודיים לכלות, אלא בקולקציות ביגוד כלליות. כמעט כל בתי אופנת העל הציגו לסתיו 16 שמלות העשויות לשמש כשמלות כלה. ובדרך-כלל, מדובר בשמלות בלתי קונבנציונליות המתאימות בעיקר לכלות שחושבות מחוץ לקופסא.

שמלות כלה מקריות ומקסימות נראו לא מעט בשבועות האופנה לאחרונה. כל אחת בדרכה נושאת אלמנטים "כלתיים", אך גם יכולה לשמש כשמלת ערב או קוקטייל. שמלות אלו הן כמובן גם השראה מושלמת לכל מי שמחפשת סילואטות רעננות ומעניינות, אבל גם מרקמים מסורתיים ומוכרים. החל מהרומנטיקה התקופתית של שאנל דרך המודרניזם של ריק אוונס ועד חליפות מכנסיים של גוצ'י, כל המראות ה"כלתיים" שבועות האופנה לסתיו 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully