וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה לא קרה קודם? שת"פ חדש וצבעוני במיוחד בגזרת הנעליים

21.3.2016 / 8:38

מעצב האופנה האמריקאי ג'רמי סקוט, המשמש כמנהל הקריאטיבי במוסקינו ובמותג הפרטי שלו, משתף פעולה עם המותג הססגוני מליסה. הקולקציה המשותפת למעצב ולמותג נעלי הגומי הממוחזר מוכיחה שמדובר בזיווג משמיים

אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת אביב-קיץ 2016 של ג'רמי סקוט בניו-יורק. חפשו את הנעליים מהקולקציה (ולא רק את ג'יגי חדיד)

איך זה לא קרה קודם? זאת השאלה שעולה בראש מיידית כשנתקלים בשיתוף הפעולה החדש של מליסה. מותג הנעליים, אחד מעשרה של קונצרן הנעליים הברזילאי גרנדני, מוכר בזכות נעליים צבעוניות מגומי ממוחזר ושיתופי פעולה עם מעצבי-על כמו ויויאן ווסטווד, ז'אן פול גוטייה, גארת' פיו, ג'ייסון וו וזהה חאדיד. כעת הוא משתף פעולה עם ג'רמי סקוט.

מעצב האופנה האמריקאי המשמש מאז 2013 כמנהל הקריאטיבי בבית האופנה המצועצע מוסקינו, שבעצמו חובב אופנה ססגונית, פופית, מלאת דמיון ולעתים אף פרועה למדי, עיצב עבור מליסה קולקציית קפסולה תחת שמו, שגורמת לי לקוות שיהיה פה המשך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'רמי ומגפוני הקרסול. מתוך שיתוף הפעולה החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מליסה X ג'רמי סקוט" כוללת חמישה דגמים לנשים ודגם מתוק ומשגע לילדים. ההשראה באה באופן ברור מצעצועים מתנפחים לבריכה, ולא רק בגלל הוונטיל בכל דגם. (ונטיל לא פעיל אגב, למרות שהוא נראה ממש כמו הדבר האמיתי). סקוט כהרגלו השתעשע להנאתו עם הרעיון.

בין דגמי הנשים ניתן למצוא מגפון עם עקב קטן, סנדלי עקב פתוחים וסקסיים, סנדל "צינורות" שטוח ושני דגמי סירה שימושיים, האחד עם פפיון והשני עם לב, כולם צבעוניים ומשמחים (את חובבות הז'אנר בעיקר) - בצהוב, טורקיז, פוקסיה, כחול רויאל, אדום, שחור ולבן.

בגזרת הילדים יש מגף קטן ומתוק בצורה של גלגל דובי מתנפח לבריכה בצבעי שחור, ורוד, תכלת, ירוק וכחול. עיצוב שגורם להצטער על כך שהוא לא קיים גם עבור נשים.

תצוגת ג'רמי סקוט, אביב/קיץ 2016, ניו-יורק. גטי, עיבוד תמונה
להשלמת מראה קיץ צבעוני וסקסי. תצוגת אביב 2016 של ג'רמי סקוט בניו-יורק/עיבוד תמונה, גטי

הצצה ראשונה לקולקציה התקיימה בתצוגת האופנה של ג'רמי סקוט בשבוע האופנה של ניו-יורק לאביב-קיץ 2016 שנערכה בסתיו האחרון. כל הדוגמניות, כולל ג'יג'י חדיד, נעלו את נעלי השת"פ של המעצב עם מליסה, וגילמו את ההתאמה הסגנונית המושלמת בין שני המותגים.

הקולקציה, שהושקה בחו"ל לפני כשבוע, מוצעת בימים אלו בארץ ברשת סטורי. בנוסף לעיצוב מקורי, נעלי מליסה מצטיינות גם בחומר ריחני, נשטף ונושם.

טווח מחירים:
299 שקלים - 799 שקלים

ג'יג'י חדיד בתצוגת ג'רמי סקוט, אביב/קיץ 2016, ניו-יורק. GettyImages
ג'יג'י ניסתה ראשונה. דוגמנית-העל בנעלי השת"פ בתצוגת אביב 2016/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי נכון לאירוע ליל קיץ בלתי מחייב. דגמי העקבים הפתוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפיון או לב? דגמי הסירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully