וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קליק: רגעי הסטייל השווים השבוע באינסטגרם

17.3.2016 / 13:45

בר רפאלי פעוטה, ג'אגר הצעיר על שער ווג, מעצבת חדשה ללנווין, סתיו סטרשקו בסרטון חמוד, סדרת כוכבות וינטג' בירוק לרגל יום סיינט פטריק, קנדל וג'יג'י מפטפטות על ציצים בצילומי הפקת אופנה לווג, ועוד רגעי סטייל מסקרנים השבוע באינסטוש

איסטגרם

בווידאו: קנדל ג'נר מעלה לאינסטגרם שלה סרטון שלה ושל החברה הטובה ג'יג'י חדיד מפטפטות על ציצים ו"הזמן הזה בחודש" בצילומי הפקה למגזין ווג.

מזכיר לכם מישהו? אגדת רוק כלשהי? אתם צודקים. ג'יימס ג'אגר, הבן של מיק וג'רי, על שער ווג גברים לאביב/קיץ 2016. ג'אגר בן ה-30 המככב בימים אלו בסדרת הלהיט "וייניל" מבסס לעצמו סטטוס של שחקן מבטיח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בחשבון הרשמי של בית המלוכה הבריטי ניתן למצוא מעת לעת תמונות ארכיון מופלאות כמו זאת. הנסיכות אליזבת (משמאל) ומרגרט מבקרות פינגווינים בגן-חיות לונדון ב-1938 ולובשות מעילי קרם תואמים עם רכיסה כפולה. וינטג' מופלא.

הטופמודל הבריטית קארה דלווין מעלה ביום האישה הבינלאומי תמונה ישנה של הספייס גירלס מאי שם שנות ה-90 ושואלת: "איזו ספייס גירל אתן"?

עורכת הסטייל של מגזין הארפרס' בזאר גרמניה ורוניקה היילברונר שבה הביתה לברלין לאחר נסיעת עבודה ומעיינת בגליונות עבר של המגזין. היא, אגב, לובשת מנגו.

בית אופנת העל הצרפתי לנווין מודיע רשמית על מינוי מנהלת קריאטיבית חדשה, בושרה ג'ראר. בת ה-45, בעלת נסיון של 20 שנה בעיצוב אופנת קוטור, נכנסה השבוע לתפקידה החדש. האם היא תצליח להיכנס גם לנעליו הגדולות של אלבר אלבז?

מגזין ז'אלוס עם אחת מסדרת תמונות ארכיון משנות ה-50 וה-60 של כוכבות בירוק לרגל יום סיינט פטריק. כאן, תמונת מיה פארו הצעירה.

בריז'יט בארדו

אודרי הפבורן

מרילין מונרו

הטופמודל ההריונית מעלה תמונה של עצמה כפעוטה משגעת ומזכירה לנו: "בקרוב יהיה לי אחד כזה...אני מתרגשת". אז ברבור, מצפים ומתרגשים איתך ומאחלים שוב מזל טוב.

מגזין ווג האמריקאי עם תמונת סלון מעוצב להפליא מ-2006. התמונה לקוחה מתוך גלריית צילומי הסלונים הכי יפים מארכיון המגזין המתפרסמת השבוע באתר הרשמי.

בדרך מלונדון למילאנו, סתיו סטרשקו שולח נשיקות לבביות ומציע לעקוב אחריו בסנאפצ'אט. רות.

נועם פרוסט לבשה רימה רומנו, נטע סקאלי איפרה אותה, ז'אן כהן סירק אותה וגם צילם, וזאת התוצאה שלא יכלה לצאת אחרת. מושלם.

צלם האופנה עידו איז'ק בתמונת שחור-לבן מהממת של סוס יפהפה במושב שדה ורבורג.

עיתונאית האופנה הוותיקה שרונה בונד הלכה לפרזנטציית דניאלה להבי לאביב הקרוב ברחוב בזל בתל-אביב ותיעדה פינה נהדרת בבוטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully