וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון לא מפחדת מגיל 50, ואפשר להבין למה

ליאת להב

22.3.2016 / 8:36

תחת הכותרת "מהממת בכל גיל" מעטרת השחקנית את שער הגיליון החדש של מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי. בראיון היא עפה על יתרונותיו של גיל 47, ובהפקת האופנה היא מציגה גוף מושלם בשמלה נועזת של ורסצ'ה ורגע עוצמתי יפהפה בשמלת תחרה של אלכסנדר מקווין

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: סודות היופי ותרגילי החיטוב של ג'ניפר אניסטון נחשפים, באדיבות רשת ABC

תחת הכותרת "מהממת בכל גיל" מעטרת ג'ניפר אניסטון את שער הגיליון החדש של מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי. בגיל 47 היא נראית כמו שכל אחת מאיתנו יכולה רק לחלום. במבט מעמיק בצילומים ניתן להבחין מיד שגם מעבר להרי הפוטושופ המקובלים - הגזרה, העור, השיער ובמיוחד האטיטוד של השחקנית רעננים ויפים מתמיד.

חלק נרחב מהראיון המלווה לצילומי השער עוסק בסוגיית הגיל. אניסטון לא נלחצת מהעובדה שהיא אוטוטו מגרדת את גיל 50, למעשה די נלהבת להגיע לגיל העגול והמאיים ולטענתה אפילו מצפה לו. היא פורסת את משנתה בנוגע ליתרונות שיש לאישה שעברה את ה-40 שלה: "אחרי גיל 40 אני מרגישה הכי טוב עם עצמי, יותר מאי פעם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשאת נוחתת על גיל 40 את פשוט קולטת את כל העניין". אניסטון בשמלה של מקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתה לא רק שמרגישים פיזית יותר טוב עם הגוף, אלא גם מנטלית ונפשית. ראית הכל, עברת הכל, מה כבר יטלטל אותך? ווייב הגירל-פאואר בשיאו. "בשנות העשרים שלך בעצם לא ידעת כלום על איך מתנהל העולם", היא מספרת למגזין, "בשנות ה-30 שלי רק המשכתי להתעסק בלנסות להבין דברים. ואז כשאת נוחתת על גיל 40 את פשוט קולטת את כל העניין. יש נשים בגיל 50 שהן מרשימות בצורה מפליאה. את הרבה יותר מודעת ומשקיעה בעצמך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את הרבה יותר מודעת ומשקיעה בעצמך". בשמלת חיתוך גב-צדי של ורסצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה לגבי הבגדים? אניסטון הצטלמה להפקת אופנה במיטב מלבושי מעצבי העל מקולקציות אביב 2016. צילום הדגל מתוך ההפקה מציג רגע הצהרתי, דרמטי ועוצמתי, בו השחקנית לובשת שמלת תחרה שחורה ושקופה בגזרה עוטפת גוף עם צווארון גולף באורך מקסי עם שסע עמוק, הכוללת שכבה עליונה מונוכרומטית, בעיצוב בית האופנה הבריטי אלכסנדר מקווין. שמלה נוספת מתוך ההפקה היא מקסי שחורה של ורסצ'ה, עם חיתוך גב-צדי סקסי שלא ממש הולך עם תחתונים.

מחוץ לעמודי הכרומו היוקרתיים המנוהלים על ידי סטייליסטיות ממולחות, אניסטון מעדיפה מראה סולידי ונקי. בתחומי השטיח האדום היא ידועה בחיבתה לשמלות שחורות קטנות. נחמד לראות אותה קצת מתפרעת, בדרכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחוץ לעמודי הכרומו היא ידועה בחיבתה לשמלות שחורות קטנות וסולידיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער המגזין. חוגגת נישואים טריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully