וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אמריקאי ולא וינטג'

24.3.2016 / 8:31

המותג הצרפתי אמריקן וינטג' מציע גם העונה להפיץ שיק פריזאי קז'ואלי ושימושי מחוץ למדינת הקרואסונים. הקולקציה עוצבה העונה בהשראת פרובאנס, עם צבעוניות של פריחה אביבית וגזרות חדשות של מכנסיים, שורטים וחצאיות. אגף הגברים מציג אוסף שמתיישב בול על הזכר הישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוטאל לוק נינוח ואנין עם פריטים חיוניים במלתחה. אמריקן וינטג' לאביב 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו רוב המותגים הפרנקופילים, גם אמריקן וינטג' שייך לגווארדיית הטקסטיל בבעלות צרפתית יהודית. מנחם לדעת שהשיק הצרפתי הנחשק מופץ לעולם באמצעות יהדות התפוצות, שכן פה בלבנט יש פחות זכר לכריזמה החמקמקה הזו.

מייקל אזולאי ייסד את אמריקן וינטג' לפני 11 שנים מתוך מחשבה להמציא מחדש את הטי-שירט הכל-אמריקאי בליין אחיד של פריטי קז'ואל בצבעים חלקים. עם השנים התפתח המותג לכיוונים חדשים, בחומרים, בצבעוניות, בהדפסים ובאבזור משלים, ועדיין שמר על צביון בייסיקי - כזה שמאפשר הופעת טוטאל לוק נינוחה ואנינה או כפריטים משלימים חיוניים במלתחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזון בין חלקים עליונים לתחתונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה הסיפור המרכזי של הקולקציה הוא פרובאנס עם צבעוניות של פריחה אביבית בסגול לבנדר, כתום, ורוד, תכלת, צהוב וירוק לצד הקלישאות המנצחות- שחור / לבן / אפור ודנים.

אחד החידושים המרכזיים לעונות האביב והקיץ הקרובות, לדברי הזכיינית קרן בנקר-כהן, הוא איזון בין חלקים עליונים לתחתונים: "אם בעבר היו בעיקר חלקים עליונים, שאיתם המותג מזוהה עד היום, בקיץ הזה יש באלאנס עם גזרות חדשות של מכנסיים, שורטים וחצאיות".

את אווירת פרובאנס מייצגים דפוסי משבצות במראה מפת פיקניק או פרחים רומנטיים, וכן פלטפורמת הגזרות שקיבלו טאץ' שופע נשיות על ידי מתן דגש לפיצ'רים נשיים כמו מותן גבוהה, ירכיים וחזה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את אווירת פרובאנס מייצגים דפוסי משבצות במראה מפת פיקניק או פרחים רומנטיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אגף הגברים קיבל טיפול מדוקדק עם אוסף שמתיישב בול על הסטייל של הזכר הישראלי - קז'ואל ספורטיבי, מינימליסטי ואורבני. ההשראה הכללית מגיעה משנות התשעים בשילוב נגיעות פיפטיז, כשבפועל מדובר באיזון מושלם שבין מרושל למוקפד. טי שירטס, ז'קטים קלים, מכנסיים ארוכים וברמודות עם נגיעות של דנים, סריגים ומעילי ניילון.

טווח מחירים:

149-1,499 שקלים

להשיג בסניפים במתחם התחנה ובקניון רמת אביב, בבוטיק Banker, דיזנגוף 210, תל אביב; וקניון עיר ימים פולג, נתניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully