וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לחיים התוססים של קנדל וג'יג'י- דאבל קליק

26.3.2016 / 10:58

מגזין ווג האמריקאי ממשיך לספק הצצה לחיים התוססים של קנדל וג'יג'י, והפעם בסרטון של הסופרמודלס במסיבת פיג'מות באווירת קוטור שאנלית. לצדן הבת של סינדי קרופורד במחווה לאמא, ז'קט הדנים הניינטיזי התומך בהילרי קלינטון והסניקרס של אלכסנדר מקווין

קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד במסיבת פיג'מות של שאנל קוטור/מתוך ערוץ היוטיוב של "ווג"

בווידיאו: קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד חוגגות במסיבת פיג'מות. קוד לבוש: שאנל קוטור. באדיבות ווג

המגזין מציין את יומו הראשון של האביב בצילום נהדר של דיוויד סימס מתוך גיליון ספטמבר 2014 שלהם. נבירה חכמה בארכיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ווג הפריזאי מתהדר בגיליון אפריל בהפקת אופנה בכיכובה של קאיה גרבר ה-14, שבקרוב תצליח להתנתק מהטייטל האוטומטי "בתה הדוגמנית של סינדי קרופורד" ולפתח באזז משל עצמה. מריו טסטינו צילם אותה כשהיא לבושה בסווטשירט עם שמה של אמה, במחווה לאחד מצילומיה האיקוניים (הו, כמה שסינדי אהבה לרוץ בחוץ הים מול העדשה).

על טעם ועל ריח אין להתווכח. איש איש באמונתו האופנתית יחיה. אבל דבר אחד בטוח: גל גדות יפה מבפנים ומבחוץ וזה ניכר. היא כובשת את השטיח האדום וגם את רשימת המתלבשות של השבוע במגזין הארפר'ס בזאר, עם שמלה בעיצוב פראדה שלבשה לפרימיירה החגיגית של "באטמן נגד סופרמן" בלונדון.

גם ללינה דנהאם יש רגעי סטייל מוצלחים. ואין כמו לשלב אופנה ופוליטיקה. יוצרת "בנות" מרימה למועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון, בז'קט דנים מדליק באווירת "גריז". אהבנו.

אלוהים (וגם הגולשים שלנו) יודעים כמה אנחנו אוהבות סניקרס לבנות. הנה דגם מקולקציית אביב 2016 מבית האופנה אלכסנדר מקווין, באווירה מלחית משהו עם עיטור של בתולת ים.

martella bags, אחד ממותגי התיקים היותר מוצלחים ומבריקים שנולדו בארץ, מתמודד בתחרות מעצבים בינלאומית, וזה הזמן לפרגן. כל הפרטים בפוסט מעלינו בעמוד האינסטגרם.

בר רפאלי, חובבת #TBT ידועה (ואולי אף מוגזמת) נזכרת באחר צהריים חיובי עם ג'ורג'יו ארמני, לבושה במיטב מלבושיו, במסגרת קוקטייל על ספינתו. תחייכי כי החיים מחייכים אלייך חזרה.

הדוגמנית שניחנה ביופי נדיר ואופי תוסס עושה את הוליווד בחליפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully