וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירקין ובארדו לרגלייך: נעלי הקיץ של קלארקס

30.3.2016 / 14:18

המותג הבריטי הוותיק שידוע בזכות נעליים נוחות להפליא, לא שוכח להיות גם טרנדי. בקולקציית הקיץ החדשה גם פאשניסטיות מושבעות ימצאו דגמים שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים שלהן בכל הנוגע לסטייל. וזה מבלי שדיברנו על קולקציית השת"פ ההורסת עם מוזיאון ויקטוריה ואלברט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאמנות לדי.אן.איי המוכר הדוגל בנוחות, איכות, מסורת וגם טרנדיות. קלארקס לאביב-קיץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הרבה מותגי אופנה הפעילים היום החלו את דרכם במאה ה-19. אלו שכן, מתאפיינים באיכויות מסוימות שנשמרו בכל שנות קיומו של המותג - עשייה איכותית, עיצוב עדכני, טרנדיות, פרקטיקה, נוחות, פריסה רחבה, שירות ראוי, תמחור נגיש וכדומה. בזכות כל אלו, מותג יכול להמשיך להתקיים לנצח. וכן, יש כמה כאלו היום.

מותג נעלי קלארקס הבריטי הוא אחד מהם. המותג שנוסד ב-1825 כעסק משפחתי בעיירת הכפר סטריט במחוז סומרסט בדרום-מערב אנגליה, שם עדיין נמצאים המשרדים הראשיים, צמח להיות מותג בינלאומי המפעיל כ-1,000 חנויות ברחבי העולם. היום, כשהוא בבעלות צאצאי המייסדים, הוא ממשיך לשגשג ונהנה מתווית איכות בלתי מעורערת. לכל זאת, יש סיבה פשוטה למדי - נאמנות ל-דיאן.איי המוכר שלו: נוחות, איכות, מסורת וגם טרנדיות. ניתן למצוא בקלארקס סגנונות מסורתיים בעליל לצד כאלו העונים באופן מלא להגדרה טרנדיים. קולקציית אביב-קיץ 2016 המושקת בימים אלו מדגימה זאת מצוין.

גם טרנדי וצעיר - קולקציית נעלי הנשים

מערכת וואלה!, צילום מסך

סגנון בריטי מסורתי שמרני מאמצע המאה הקודמת שוכן פה בשלום לצד צבעוניות קלילה באווירה חופשית. דגמי קז'ואל וערב מתחלקים להם כל אחד באחת משתי הקבוצות, אבל כולם מציעים נוחות בלתי מתפשרת. כמובן שבדגמי הנעליים השטוחות הנוחות אופטימלית, אל גם באלו עם העקבים מתגלה נוחות מפתיעה, כולל בדגם הסירה הקלאסי "דינה קיר" עם עקב ה-8.5 סנטימטרים שלו. זאת הרבה בזכות כרית רפידה רכה פנימית המצויה פה כמעט בכל הדגמים.

סקאלת הצבעים נעה בין לבן, קרם, ורוד בייבי, טורקיז חיוור, כסף מטאלי וצבעי אדמה לגווני אפור, כחול רויאל, כתום, סגול וכמובן שחור. בקולקציה דגמי מעבר (למשל, מגפונים, נעלי סירה עם עקבי סטילטו), דגמי עבר בהשראת אמצע המאה הקודמת (עקבי בלוק סלינג בק ועקבי בלוק בסגנון מרי-ג'יין), דגמי רטרו בהשראת שנות ה-70 (סנדלי כלוב שטוחים, סנדלי סולייה נוחה וגמישה עם רצועות עבות מאובזמות) ודגמי יום יום מודרניים (סנדלי סולייה גמישה רצועות סקוץ' עבות עם ובלי עקבים).

טווח מחירים:
399.90 שקלים - 699.90 שקלים
להשיג בחנויות קלארקס ונמרוד ברחבי הארץ

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קולקציית השת"פ עם מוזיאון ויקטוריה ואלברט

מערכת וואלה!, צילום מסך

בולטת כאן העונה, או יותר נכון בוהקת, קולקציית השת"פ עם מוזיאון ויקטוריה ואלברט (V&A) הבריטי לאמנות ועיצוב. קולקציית הקפסולה עוצבה ברוח Swinging London, כלומר לונדון החוגגת של תקופת שנות ה-60 אשר התאפיינה ביצירה צעירה ומשוחררת בתחומי המוזיקה, האופנה והתרבות ובמתירנות מינית. וזה טוב כמו שזה נשמע.

שמונת הדגמים, כולם דגמי פאשן פורוורד לנשים, הם לחלוטין הדבר החם ביותר בגזרת הנעליים הקיץ. צוותי העיצוב של קלארקס ושל המוזיאון הידוע שקדו יחדיו על עבודת העיצוב תוך בחינת סגנונות העשור ההוא באוספי המוזיאון והמותג. פריטים אותנטיים קיבלו טאץ' עדכני והתוצאה נעלי לכה עם עקב בלוק בינוני עד נמוך, בשלושה סגנונות שימושיים וחינניים: מרי-ג'יין, סלינג-בק פתוח ומוקסין. הצבעים, קרם, שחור, וכחול. הווייב הורס ולוקח לימי ג'יין בירקין, בריז'ט בארדו וג'אן שרימפטון. יופי אמיתי.

מחירי קולקציית ויקטוריה ואלברט:
699.90 שקלים
להשיג בחנויות קלארקס נבחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון בריטי מסורתי שמרני מאמצע המאה הקודמת שוכן בשלום לצד צבעוניות קלילה באווירה חופשית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר בלי סניקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט מקרוב. לחובבות מראה היוניסקס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בנעלי העקב מתגלה נוחות מפתיעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמי יומיום מודרניים להישרדות במשך שעות ארוכות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרקטיקה לצד טרנדיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמים אביביים מגוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקאלת צבעים רחבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמי רטרו בהשראת שנות ה-70/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully