וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצורת פטריה גרעינית, מחודדת או חסכונית: איזו ספוגית איפור תאמצי?

שירלי אכסלרוד

31.3.2016 / 12:46

סוגיית האיך מורחים חשובה לא פחות ממה מורחים. אז ירדנו מהקטע הזה של לתת לאצבעות ללכת בשבילנו, ועברנו לספוגית. מדיור ועד ללין, בדקנו ושרדנו

דיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם צפוף וקשוח יחסית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הספקנו להתאושש מההלם שבגילוי שיש לנו מוצר של דיור והוא לא היקר ביותר ברשימה, ואז הגיעה הנסיינית עם הדיווח שמדובר בספוגית החסכונית ביותר שאי פעם עברה תחת ידיה. היעילות הכלכלית הזאת באה על חשבון סעיף הרכות: הבלנדר החדש של דיור הפגין מרקם צפוף וקשוח יחסית, שהשאיר את המייק אפ עליו, ולא בתוכו. העיצוב החדש, בצורת טיפה שגילחו לה חלק נכבד מהצד, גאוני: רוצה קצה מחודד לאזורים נידחים? יש. רוצה חלק מעוגל למריחה חלקה? קיבלת. רוצה אזור שטוח לתיקונים? גם עליו חשבו. כל הטוב הזה מחייב הרטבה וסחיטה, הגירסה היבשה נעימה קצת פחות.

BACKSTAGE BLENDER, ספוגית איפור דיור - Dior, מחיר: 99 שקלים

מאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפיץ הוא שפיץ!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספוגית של MAC, בצורת פטריה גרעינית ובוורוד פוקסיה לוהט, היא נטולת לאטקס – חומר שיש הנוטים להגיב אליו בהתקף אלרגיה, ועל כך מגיעות לה כפיים. מבחינת המראה, היא אולי המשונה שבספוגיות, אבל גם היעילה מכולן – השפיץ הוא שפיץ, שמגיע ממש לכל חור ופינה, החלק הרחב גדול במיוחד, ומאפשר מריחה יסודית בכמה ווישים מהירים, היא חסכונית יחסית בספיגה ומומלצת בעיקר בגרסה הרטובה.

PRO PERFORMANCE SPONGE, ספוגית איפור של מאק - MAC, מחיר: 101 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איל מקיאג'

The Blender, ספוגית איפור של איל מקיאג': 129 שקלים. רן גולני, ספק 500
מחיר מוצדק/ספק 500, רן גולני

צריך ביצים של שור כדי להיות הספוגית היקרה ביותר במדור, אפילו יותר מזו של מותגי אוליגרכים רבי הדר כמו Dior, אבל הספוגית של Il Makiage עושה מאמץ אמיתי ומוצלח להצדיק את המחיר. היא מגיעה בצורת טיפה שחורה מושלמת, עם קצה מחודד למעלה ואזור רחב ומעוגל בתחתית, נטולת ריחות לוואי, רכה במידה הנכונה, מורחת בצורה חלקלקה ומושלמת מייקאפ נוזלי וקרמי, טובה כשהיא יבשה, מצויינת אחרי טבילה במים וסחיטה יסודית.

THE BLENDER, ספוגית איפור של איל מקיאג': 129 שקלים

ביוטי קר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספוגית BEAUTY CARE, מחיר: 9.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם נחפש בכוח, יש לנו מעט מאד דברים רעים, אם בכלל, להגיד על הספוגית של ביוטיקר. בעולם של ספוגיות שעולות פי עשרה, אנחנו פשוט לא מרגישים נוח לבוא בטענות לכאלה במחיר של 9.90 שקלים.

המוצר של ביוטיקר, בצבע ורוד ובצורת טיפה, כמקובל בתחום, הוא אולי לא הכי רך ומלטף שיש, ולא היינו מתנגדים שיהיה קצת יותר גדול, לשיפור נוחות האחיזה, אבל הוא בהחלט עומד בסטנדרטים, ומומלץ במיוחד למי שמעדיפה לדלג על שלב הניקוי היסודי: במחיר כזה, אפשר פשוט לזרוק, ולהחליף בחדש.

ספוגית BEAUTY CARE, מחיר: 9.90 שקלים

ללין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דו-צדדית/מערכת וואלה!, צילום מסך

משהו בקונספט של אביזר האיפור הדו צדדי של ללין – גם ספוגית וגם מברשת לסומק - לא התיישב לנו טוב. מצד אחד – יש הגיון בלדחוף לתיק האיפור מברשת אחת ולא שתיים. מצד שני, לא מדובר במוצר קומפקטי במיוחד, שלא לדבר על הטינופת שכל אחד מהקצוות סוחב איתו. מצד שלישי, הספוגית מגיעה במרקם חמוד ונעים. מצד רביעי – היא קטנה מדי, נטולת אזור רחב ושטוח שמקצר את תהליך המריחה, והעובדה שהיא יושבת על מקל, מעלימה את האינטימיות הגלומה בחיבוק הספוגית ביד, כמו שאנחנו אוהבים. בקיצור – יותר מדי צדדים, יותר מדי מחשבות, יותר מדי קמטים במצח.

מברשת איפור דו-צדדית של ללין – LALINE, מחיר: 60 שקלים

אפריל

ספוגית איפור "ספוגית הפלא" של רשת אפריל: 39.90 שקלים. מוטי פישביין, מערכת וואלה! NEWS
מה הפלא?/מערכת וואלה! NEWS, מוטי פישביין

אין שום דבר פלאי בספוגית הפלא של אפריל. היא אמנם בנויה לכאורה בקימורים מושלמים – אזור רחב ומעוגל קלות למריחת המייקאפ, שפיץ לאזורים חמקמקים ומותניים לאחיזה נוחה, אבל נופלת בכל השאר: ניחוח כימיקלי מטריד בפתיחה, מחוספסת בצורה תוקפנית כשהיא יבשה (הנסיינית מ' ציינה שהיא מרגישה כמו ספוג למילוי מזרונים זולים במיוחד), וגם אחרי הרטבה יסודית, המריחה היתה חרושת סימנים ולא אחידה וחלקה כמצופה. הלך הפלא, נשאר הספוג.

ספוגית איפור "ספוגית הפלא" של רשת אפריל: 39.90 שקלים

איב רושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טובה עם מייקאפ נוזלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ספוגית פלא? בדיוק בדיוק באותו עיצוב כמו זו של APRIL? פה התחלנו לחשוד. אז מוצר של Yves Rocher אמנם דומה דמיון שאי אפשר להתכחש לו למוצר של April, ושניהם רחוקים מלהיחשב נס, אבל ביחס למחיר הקטן, מדובר בעסקה לא רעה. המוצר של Yves Rocher ידידותי יותר למגע, נטול ריח ועל פי האתר הבריטי של החברה גם נטול לאטקס, ומפגין ביצועים סבירים כשהוא בידיים מיומנות, רטוב במידה ומשמש להנחת מייק אפ נוזלי. עם מוצרים סמיכים וקרמיים יותר התוצאות היו מלהיבות פחות.

ספוגית איפור של איב רושה – YVES ROCHER, מחיר: 32 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully