וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר בראש של בר רפאלי?

3.4.2016 / 13:51

הטופמודל הצטלמה לקמפיין חדש בלוק יוצא דופן, מפתיע ובעיקר מתולתל. למי שלא יודעת, מדובר בטרנד הלוהט שמנער את עולם היופי והאופנה - משיער גלי עד למתולתל, פרוע ולא מתנצל. בוקר טוב יקירות, התלתלים שלכן חזרו. בואו לראות

לעולם האופנה והסטייל יש מדי פעם הברקה מיוחדת – אומנם לקהל הפאשניסטיות לוקח זמן קצר על מנת להבחין במתרחש, אך אחרי שהתמונה מתחדדת מגיעה ההבנה שיש פה, מלבד חידושי אופנה, גם בשורה חדשה.

זה בדיוק התהליך שעוברת כל מי שרואה את תמונות הקמפיין החדש של קרולינה למקה. בר רפאלי והמשקפיים, זה הדבר הראשון שרואים, אין ספק, אבל שנייה אחר כך מבינים שיש פה חידוש מרהיב - השיער של בר לא מוחלק או מיושר בקפידה, אלא חופשי ומפוזר, במילים אחרות - מתולתל. התלתלים של בר זאת הברקה אם עוד לא התחדדה לכן התמונה.

בר רפרלי - קרולינה למקה. אייל נבו, ספק 500
בר רפאלי מתוך הקמפיין. המראה הכי חם/ספק 500, אייל נבו

הבשורה לאביב קיץ 2016 לאלו מכן שמתולתלות טבעי היא שאתן יכולות לשחרר את הקוקו, לוותר על ההחלקה ולתת לתלתים שלכם לבטא את עצמם. עכשיו תורן של בעלות השיער החלק להעביר כמה שעות במספרה כדי לאמץ את המראה הכי חם לעונה - מתולתל, גלי ומאוורר.

עושות גלים

המגמות והטרנדים במראות השיער היו מיוחדות ב2015. התספורות, הצבעים והסגנונות הגיעו לכדי אומנות, אבל מה מחכה לנו ב-2016?

אם לשפוט על פי המראות שנראו בתצוגות החשובות לאביב קיץ הקרובים ועל פי תחזיות מעצבי השיער בעולם, הרי שאחד הטרנדים שיסחוף את עולם הסטייל הוא השיער המתולתל והגלי. הפריזורה, ברמות דקורציה שונות, מאפרו צפוף וקופצני ועד שיער גלי שנראה כאילו התייבש ברוח על החוף, זה הדבר הבא.

הלוק הנערי, ככה התעוררתי-סטייל, תפס את מקומו כ"לוק הלא מתאמץ" התורן, אחרי מראה ה-אף טאק האלגנטי שהיה פופלרי יותר בחורף - בו השיער יכול להישאר חצי מכוסה מתחת למעיל. נשי ורומנטי או נערי ומבולגן, מה שבטוח המראה תמיד יהיה סקסי וימשוך את כל תשומת הלב.

מי אם לא בר רפאלי יכולה להרשות לעצמה בחירה כל כך לא שגרתית. כמו דוגמניות על אחרות בתעשייה ואיקונות אופנה לוהטות היא אימצה את הבשורה החדשה והמראה בהחלט מכה גלים, תרתי משמע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טומי הילפיגר 2016. GettyImages
הדוגמנית מיקה ארגנרז בתצוגה של טומי הילפיגר/GettyImages

תלתלים על המסלולים

המחלפות המקפצות כיכבו השנה על המסלולים של המעצבים הנחשבים. הדקורציות, באורכים שונים - מקצר ואדג'י, דרך קארה בלאגן ועד שיער ארוך וגולש נצפו אצל מרק ג'ייקובס, שאנל, לואי ויטון, איזבל מארנט, טומי הילפינגר ואחרים.
גם לקמפיינים הנחשקים לאביב קיץ נבחרו דוגמניות בשיער מתולתל. בקמפיין של אלכסנדר וונג המדהים צולמה אליס וונסה מטזה בעלת המראה הנערי; ולקמפיין של שאנל נבחרה הדוגמנית מיקה ארגנרז, חלוצת ומובילת הטרנד, ארגנרז הצדיקה את התואר מלכת התלתלים גם כשצעדה על המסלולים.

מעבר למראה השיער הטבעי שהופיע על מרבית המסלולים בשבועות האופנה במילאנו, ניו יורק לונדון ופריז היו מעצבים שלקחו את התלתלים רחוק יותר עם סלסול מושלם או תלתלים המשוגעים בתצוגות כמו טופשופ יוניק או דיאנה פון פירסטנברג בהם לא נעשו שום ניסיונות לאלף את התלתלים הסוררים, אלא להפך, נראה שכל המאמצים נעשו על מנת להוסיף להם נפח .

טופ שופ יוניק. GettyImages
טופשופ יוניק/GettyImages

בראש רשימת הטרנדים

מעצב השיער עטור הפרסים, יוג'ין סולימאן, שעיצב את שיערן של הדוגמניות בתצוגה של סטלה מקרתני לאביבי קיץ הקרובים הצליח לסכם את עונת האביב כולה בתחום האופנה והיופי בשלוש מילים שמתארות את מראה השיער: "חגיגה של האינדיבידואל".

ובכך הסביר למה לא היה שום מוצר מרכזי ששימש את המעצבים מאחורי הקלעים, למה עיצוב השיער נעשה ברגע האחרון לפי מצב הרוח בתצוגה, ולמה הדוגמניות שנבחרו, נבחרו בזכות התלתלים ולא למרות - אם חיפשתן סיבה להשתחרר מהתכשירים המחליקים אז בבקשה - קיבלתן אחת ממש טובה.

קטי סולאנו ממנהטן שנחשבת לאחת מהמעצבות המובילות בניו יורק צופה שעולם היופי יאמץ את הטקסטורות הטבעיות עם תלתלים וגלים. "המשמעות", אומרת סולאנו, "היא ללמוד להשתמש במוצרים וכלים שונים מאלו שהורגלנו אליהם ואיך להקנות לתלתלים את הלוק הלא מתאמץ".

איזבל מארנט. GettyImages
איזבל מארנט בשבוע האופנה בפריז/GettyImages

ועכשיו לתלתל

בר רפאלי בהחלט מפגינה התלהבות מהמראה המרענן שלה בקמפיין, אם לשפוט על פי התמונות שהיא מעלה לחשבון האינסטגרם. אבל כמובן שרפאלי והתלתלים לא לבד - ישנה רשימה מכובדת וארוכה של כוכבות שאימצו את הלוק, כל אחת בדרך שלה.

אז לפני שאתן מצטרפות לבר רפאלי בלוק המתולתל, תנו הצצה על כמה מהכוכבות שעשו את זה קודם, על מנת לקבל השראה.

ריהאנה שהיא נשיאת מועדון שינוי-התסרוקות-כל-הזמן חוזרת פעם אחר פעם אל המראה המתולתל גם ביונסה וג'ניפר לופז עושות את זה בסטייל. קייטי הולמס אימצה את השיער הגלי ומפגינה שיק הוליוודי וגוון סטפני המהממת שעושה קאמבק מפואר בימים אלו, ביחד עם מדונה וטיילור סוויפט, מוכיחה שתלתלים אפשר ורצוי גם כשאת בלונדינית.

ואי אפשר בלי קרדשיאן אחת לפחות. אם הזכרנו את התצוגה של דיאנה פון פירסטנברג כאחד המסלולים שנתן הרבה כבוד לתלתלים, אז מי שצעדה על המסלול והראתה איך המעצבת (פון פירסטנברג) עצמה עיצבה את שיערה בשנות ה-70 היתה קנדל ג'אנר. המעצב אורלנדו פיטה שעומד מאחורי המראה עיצב לקרדשיאנית הצעירה תסרוקת גלית וביחד עם המאפר השלים את מראה סטודיו 54 המפורסם.

קאנדל ג'אנר. GettyImages
קנדל ג'אנר בתצוגה של דיאנה פון פירסטנברג/GettyImages

בין אם התברכתן בשיער מתולתל טבעי ובין אם אתן צריכות לעבוד כדי להשיג את המראה, באופן רשמי אין לכן יותר תירוצים שימנעו מכן לעשות שינוי בתסרוקת. מנעד האפשרויות שלכן גדול. גלי, תלתלים קטנים, מסולסל ברכות או אפרו - תנו לשיער שלכן חופש, זה הזמן להשתולל, או כמו שהגדירה את זה טוב מכולן הטופ מודל עצמה: יאללה בלאגן.

וואלה! NEWS בשיתוף קרולינה למקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully